Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crazyman33

    senior tag

    (Gulyopapa!
    Már gondolom tárgytalan, de hátha mást is érint.)

    Nekem is csalt MS kormányom, tehát nem kalibrálta magát középre. Gulyopapa küldött egy fordítást amiben nagyjából kiderült mit is kel tennem "Valami ilyesmi : fel kell nyitni a kormányt ( szétcsavarozni ) ilyen fogak vannak lent és egy sárga cucc amihez vezetékek mennek ... ezt ki kell csavarni úgy gondolja a baloldalit és meg kell mozgatni fel-le és a kormány is vele együtt fog mozogni ( szóval ki kell szabadítani a cuccot ) ... valami lyukat meg kell nagyobbítani az új csavarnak ( gondolom új, nagyobb csavart kell beletenni ) amit meg kell szorítani és at egészet visszatenni a helyére és a kormány elvileg egyenesben lesz ...
    Remélem segítettem ... elég kesze-kusza szöveg ...
    "

    Azt ugye nem is kell mondanom, hogy a gari ugrik megbontáskor!

    A kellékek:
    T10 torx csavarhúzó

    Fúrógép és fúrószár. A képen látható fúrószár direkt lyukak tágítására szolgál, tehát oldal irányba dolgozik.

    Először a combtartó gumírozott talpat kell levenni (matrica alatt is van csavar!), aztán a kormány burkolatot.


    Ott a kis sárga téglalap ami felelős a kormány középre állásáért. Vegyük ki a bal oldali csavart és bekapcsolt kormánynál mozgassuk meg, fel-le. Ekkor látni fogjuk hogy a legkisebb mozdulatra is már fordul a kormány. Jegyezzük meg nekünk melyik irányba kellene mozdítani a sárga téglalapot. Majd vegyük le és tágítsunk a bal oldali furaton, abba az irányba amerre nekünk kell.


    Ha sokat kell mozdítani akkor tágítsunk az ellenkező irányba a másik furaton is, mert csak a bal oldali nem fog annyit engedni.
    Magam is erre a sorsra jutottam, ezért jobb oldalra betekertem egy nagyobb fejű csavart.

    Közepesen húzzuk meg a csavarokat, és még egyszer ellenőrizzük le hogy valóban középen áll meg kalibráláskor. Ha igen akkor lefixálhatjuk a csavarokat és mehet vissza a burkolat.

    Nekem egy kicsit kottyan a kormány fel-le irányba, hogy hozzá férjek a csapágyazáshoz, full mindent ki kellett volna szedni. Ehhez nem volt kedvem majd legközelebb.

    A másik ok amiért nagyon jól jártam hogy szétszedtem. Mindig is azt hittem a gumírozott talp csavarjai egyben a burkolat csavarjai is. Emiatt nem is piszkáltam. A cockpitre való felfogatást pedig elég gagyi módon oldottam meg, pont a gumírozott borítás miatt.

    Széles "túszejtő" ragszalaggal fogattam a laphoz.
    Most hogy lekerült a talp része, annak a csavarhelyeit kihasználva simán felcsvaroztam a bútorlapra. Így azért kulturáltabb!

    [ Szerkesztve ]

    Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

Új hozzászólás Aktív témák