- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- iOS alkalmazások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Knox biztonsági rendszerrel mutatkozott be a Galaxy A35 és Galaxy A55
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crazyman33
senior tag
Halihó!
Itt a lázadra a Gyógyír: I. Prohardver Forza Motorsport 3 Bajnokság
73-as vagyok, nem hiszem hogy lesz nálad idősebb.
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
-
Crazyman33
senior tag
Bal lábbal fékezek, ezért van középen, így kényelmes.
Ha megnézed a G25-öst, akkor látod hogy azon is középen van. Ott viszont a három pedál miatt marad a rendes felállás, bal-kuplung, jobb-fék/gáz.Szerintem érdemes eleinte automatával menni, mikor még sok mindenre kell figyelned vezetés közben. Ne vegye el a figyelmed még a váltás is. Aztán mikor már megy a vezetés akkor váltani.
Amúgy egyszer már írtam erről ITT.Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
-
-
Redbreast
csendes tag
De,hogy hülyeség amit leírtál!
Nekem nagyon tetszik,amit érzel és leírod! Senki sem profi az elején.! Én sem!!! Csak rengeteget toltam a Gt-ket meg a Forzákat. Az árkádos cuccok nálam felejtők.Ha megfogadsz egy pár tanácsot akkor leírom.
Próbáld meg a kormányt felszerelni valami asztalkára az elején és már tuti,hogy jobb lesz.Az öledben biztos,hogy nagyon mozog és úgy nehéz eltekerni kantig.Én a hétvégén megfogtam a fiam régi íróasztalát és szét kaptam,mint floki a lábtörlőt.Pár facsavar,átalakítás,pedál megdöntés/ez fontos/.Főleg nekem mert majdnem két méter vagyok és nekem úgy nagyon kényelmetlen volt.A másik dolog amíg szokod a kormányt kapcsold be az automata váltót.Nem kell olyan sok dologra figyelni akkor és addig szokod a kormit.Ha megkapom Crazy-től a kormány beállításait akkor majd elküldöm neked is.Az a sok "holtjátékos " lófasz a vezérlő beállításainál.Az is sokat számít szerintem.Ha valamiben kell segítség akkor írj pü-t!
Üdvecó!!!
-
Crazyman33
senior tag
Mindig motorháztetős nézetben megyek.
Ha megfigyeled akkor vannak játékok ahol a különböző nézetek, különböző irányítóra van kitalálva.
Pl. A Dirt-ben dzsojjal simán mentél hátsó/külső nézetből.
Kormánnyal abban a nézetben vezethetetlen volt, faltól falig, főleg a szerpentineken. Viszont motorháztető nézetben kormánnyal nagyon szépen íven lehetett tartani.A kormányt és a kezet azért látod mert úgy nagyobb a filling. Hiszen a kocsiban is látod a kezed magad előtt. A múltkor a rokonnál vezettem a G25-el egy 124-es tv-n. Na az komoly volt, akkora volt a kormány a tv-n mint a kezemben.
A játékokban nem véletlenül van annyi beállítási lehetőség, Kormányholtjáték, pedálok, stb. Próbálgasd, előtte érdemes lefényképezni az alap beállítást. Nekem pl. nagyon nem volt jó az alap, főleg a féknél.
ekkro vettem észre, hogy mennyiszer kéne ütközésig tekernem a kormányt, ami kicsit macerás
Most akkor gondold el hogy én évekig 900 fokos (DFP) kormánnyal játszottam. Aztán jött a Forza és váltottam MS kormányra ami 200 fokos. Szerinted? Amint egy kicsit mozdítottam már falnak is mentem. Többek közt ezt is hiányolom az MS kormányból hogy nem lehet választani 200 vagy 900 közt. Fix 200 fok.Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
-
StLui
veterán
Mindez a PH versenyen a megadott pályán a megadott autóval:
Pálya: Twing Ring Motegi East Circuit
Autó: 2008 Mercedes Benz C Class Touring CarTegnap ismét volt 1-2 óra gyakorlás, és voltak meglepetések. Először is 2,44-es előző esti körbepiruetezős kipróbálóskör után tegnap este sikerült 1,24 körülit mennem, ha jól emlékszem. Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan megszokom a finom gázkezelést.
Ezzel az autóval nagyon hasonlított a pályázás a motoros pályázáshoz, gondolok rugalmasságra, valamint kigyorsításkori mindenképpen szükséges finom gázkezelésre. Ha véletlenül picit előbb vagy keményebben taposom meg a gázpedált azonnal büntet falnak csapódással.
Tegnap este ebben az 1-2 órában sikerült megtanulnom a nyomvonalat, viszont egyesével a kanyarokból max 2-3-at. Ott is inkább csak a fékezés kezdőpontját, kigyorsítási pontot csak érzésre próbálgatom. Érdemesen sorba menni a kanyarokon, mert ha jól sikerülnek az előző kanyarok akkor nyilván nagyobb tempóval érkezünk a következőhöz és mindjárt módosítani kell a féktáv kezdetét. Hajlamos vagyok elég görcsösen markolni a kormányt (MS) és ez nem jó, ahogy motoros pályázásnál is sokat dobott a köridőn amikor sikerült ellazítani a karjaimat. Viszont ha lazán fogjuk a kormányt akkor nagyon jól lehetett érezni amikor elkezdett a kocsi hátulja úszni a korai kigyorsítás miatt, és volt hogy időben megfogtam.
Másik motoros tipp amit kaptam, hogy úgy menjek végig a pályán, hogy ne váltsak vissza csak ha nagyon muszály, pl Hungaroring 4-5-ben, csak a sikán 3-asban, persze így bukta a jó kigyorsítás, de megtanít lendületből motorozni. Na itt mivel automata váltóval megyek, ebből annyit használtam, hogy igyekeztem korábban elengedni a kanyarbemenetkor a féket és gyorsan stabilgázra beállni a kigyorsítási pontig, 1-2 kanyarkombináció nagyon jól sikerült így. Csak sajnos nem tudom még stabilan ismételni a köröket, túl nagy a szórás. Valószínűleg jóval bátrabb itt az ember mint a valóságban lenne, így sok a kicsúszás is.
Na hirtelen ennyi, ez is már másodszorra, elsőt kitöröltem váletlenülKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
Na itt keseregtem, hogy nem érzem a tempót, erre nézem itt a vidon 300 fölött repesztő Porsche Cayanne-t és semmi sebességérzet, csak úgy gurulászik
alul a videot nézd
a végén simán befordulnék a sikánba, pedig 200 fölött van[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire