- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Magisk
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Teaser traileren a Delta Force: Hawk Ops
gp A rövid betekintés után a jövő hónapi Summer Game Festen láthatunk további részleteket a játékról.
-
MSI Thin: gamer notebook két változatban
ph Egy olcsóbb és egy drágább verziót is kipróbáltunk az MSI belépőszintre pozicionált játékos noteszgépéből.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
heihachi
addikt
Ahhh, ez ne legyen gond. Általában az szokott lenni, hogy ha valaki nagyon lemarad (értsd, még látja az előtte menőt, de az már nincs egy féktávnyira), akkor egyszerűen bevárjuk egymást. Ha valaki pl elnéz egy kanyart, akkor megvárjuk, ha valakit véletlenül meglökünk, akkor visszaengedjük az élre. Ilyenkor ha nem vérre megy, akkor nincs kézi kuplungos nitró.
A múltkor pl fogócskáztunk, össze-vissza előre hátra mentünk a pályán és mellette, ott meg aztán végképp nem számít, ki gyorsabb a pályán"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Ha egyik oldalra megcsináltad a cuccost, akkor a másik oldalra ugyanazt be lehet pakoltatni (és már persze tükrözve). Nem tom' pontosan, de valahogy úgy kell, hogy a layert kiválasztod, ott rányomsz egy A gombot, akkor felajánlja, hogy mit szeretnél felrakni (alakot, céglogót, stb.), és ott van egy olyan, hogy minden beillesztése a másik oldalról.
A multihoz Gold előfizetés kell. Alapból mindenki silver, ezért nem kell fizetni. Lehet flashelt géppel is gold előfizetésed, de előbb utóbb ki fogják szúrni, és akkor bannolják a gépedet. Veszel egy Gold előfizetést, az egy kód, ami általában 12 hónapig érvényes.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
9000Ft környékén van.
A Forza egyáltalán nem hajlamos a laggra, a legszarabb nettel is kiválóan játszható (és ezért nyilván a többiek sem laggolnak). 50-ből 49 játékosnál tökéletesen simán megy a kocsija, nem ugrál. Láttam már elképesztően szar netkódot (UFC2009, gyakorlatilag mindenki laggolt a patchig), de a Forza az ebből a szempontból (is) etalon.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Ha jól gondolom az, a 6-os kanyar lesz ezen a térképen. Ebben a leírásban a csóka azt állítja, hogy, 70-75 mph-val lehet egy teljesen széria S2000-el átmenni a kanyaron úgy, hogy 100 kört gyakorolt (nem irigylem nagyon a gyereket, ááá...).
Szóval a 120 teljesen jó a GT4-ben (nyilván autótól függően), de a 130 sem tűnik egy picit komolyabb autóval túlzásnak.Egyébként érdekes, én épp a Forza 3 egyik legnagyobb hibájának tartom, hogy a versenyek egyáltalán nem megerőltetőek, egyszerűen olyan TI szórásban indulnak a legtöbb versenyen az autók, hogy 1 ellenfélnél sosem kell többel küzdeni. GT egyik részében sem volt gondom ezzel.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Az tuti, hogy a TI (vagy PI) el van nézve nagyon. A kategória határokig tuningolt autóknál olyan elképesztő különbségek vannak, hogy egyszerűen értelmét veszti ez a szám. A széria autóknál többé kevésbé működik (de a Te példád is bizonyítja, hogy nem mindig), de egy kis tuning is iszonyat tönkre vágja.
Ha gyengébb autóval megyek, mint a többiek, akkor az a baj, hogy ugyan nagyobb kihívás lesz azt az egy két autót lenyomni, de sokkal nagyobb verseny nem lesz, és ráadásul így nem használom ki a játékban rejlő lehetőségeket. Ha egy versenyen mondjuk D350 a max, akkor a gép indul egy D340, egy D320, D300 meg még pár ennél is kisebb autóval. Ha D320-al indulok, akkor jó eséllyel versenyzek két ellenfél ellen is, bár itt már elképzelhető, hogy a 20 ponttal több TI már legyőzhetetlen (erősen függ a kocsitól), de a D300-as már biztosan nem lesz párban. Szóval nekem ez a gondom, én máshogy oldottam volna ezt meg. Ha egy versenyen D350 a max, amivel indulni lehet, akkor legnehezebb fokozaton, mondjuk mindenki D340 felett lenne, és akkor szoros verseny lenne, és én is kihasználhatnám a tuningot D350-ig. Alacsonyabb nehézségi szinten, meg mondjuk mindenki D320 felett lenne, még alacsonyabban mindenki D300 felett. Sokkal kisebb lenne a szórás, nagyobb lenne a verseny (legalábbis a nagyobb nehézségi szinteken). Először egyébként én is ezt csináltam, amit mondasz, gyengébb autóval indultam, de rengeteg olyan versenybe futottam bele, ahol ha versenyben akartam lenni az elsővel, akkor a második vagy harmadik már abszolút nem okozott gondot. Kivétel az R-es versenyek, abban még utolsónak is rossz vagyok
Viszont ezt a multis saját versenyt még nem próbáltam, ki fogom próbálni, hátha még fel tud tüzelni kicsit, bár erősen kétlem
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz heihachi #570 üzenetére
Na itt is van egy "jó" példa. Itt ha olyan autóval indulok, amivel jó versenyt tudok összehozni az A-s autókkal, akkor a Carrera GT ellen esélyem nincs. Ha a Carrera GT ellen esélyes autóval indulok, akkor pedig máris csak két személyes a verseny, abba már egy A-s autó sem szólhat bele. A Boxster meg egy vicc mit keres ebben a mezőnyben, de a Cayman sem lehet senkinek ellenfele.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Helmoras #588 üzenetére
ABS-nél a két félkör az blokkolásgátlót (bal) és az autómatikus féket (jobb) jelöli. Ha nincs ott kör, akkor egyik sem volt használva az adott idő eléréséhez, ha mindkettő ott van, akkor mindkettő be volt kapcsolva.
TCS-nál a két félkör a menetstabilizátort (bal) és a kipörgés gátlót jelöli (jobb). Ha nincs ott kör, akkor egyik sem volt használva az adott idő eléréséhez, ha mindkettő ott van, akkor mindkettő be volt kapcsolva.
AUTÓ felirat alatt a váltó van jelölve. Ha mindkét félkör ott van, akkor automata váltót jelöl, ha csak a baloldali, akkor kézi váltó, ha egyik sem, akkor kézi váltó és kézi kuplung.
A gémkapocs azt jelöli, hogy használt-e az illető nyomvonalat amikor az időt futotta. Ha mindkét félkör ott van, akkor teljes nyomvonalat használt, ha csak a bal, akkor csak a fékezést jelölő nyomvonalat használta, ha nincs semmi jel, akkor nem használt nyomvonalat.
Az utolsó jelöli, hogy hibás volt-e kör, vagy sem. A hibás körök mindig hátrébb kerülnek a hibátlan köröknél, akkor is, ha az idejük jobb. Hibás a kör, ha pl. lemégy a fűre.[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Helmoras #590 üzenetére
A felkiáltó jelet akkor viszi át a következő körre, ha az utolsó részidő mérő ponttól a következő kör kezdetéig hibázol.
Felkiáltó jelet akkor is kapsz, ha előtted, vagy mögötted elég közel van autó. Ha valaki mögött mégy egyértelmű, hogy szélárnyékban vagy, tehát olyan előnyhöz jutottál, amit pl. time trialban amikor egyedül vagy, nem tudsz produkálni. Ha elöl mégy, és mögötted jön valaki szélárnyékban akkor is a megváltozott menetszél áramlás a te autódnak is előnyös, ezért is jár a felkiáltójel. Ha az autód rongálódik, akkor is felkiáltó jeles lesz a kör, pl rossz váltás, vagy felüt nagyon a felfüggesztés.[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #592 üzenetére
Nem nem, igazad van! Én kevertem össze a neten láthatóval! Bocsi mindenkitől!
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Helmoras #595 üzenetére
Ha van "gémkapocs", akkor annak az időnek a szellemautóját le lehet tölteni, visszajátszását meg lehet nézni. Ez általában az első 100 időre igaz, vagy ha valamelyik idő egyszer bekerült az első 100-ba, de kicsúszott onnan. Én kevertem össze, sry...
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Már lehet szedni az új carpackot, 400MS pont.
1971 AMC Javelin-AMX
1973 BMW Motorsport 2002 Turbo
1970 Chevrolet El Camino SS 454
1971 De Tomaso Pantera
1982 DeLorean DMC-12
1987 Ford Sierra RS500 Cosworth
1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II
1978 Saab 99 Turbo
1983 Volvo 242 Turbo Evolution
1957 Ferrari 250 California"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Akárhol és bárhol lehet pontokért driftelni. Bármikor amikor pályán vagy megnyomod jobbra vagy balra (nem tudom pontosan, de ki kell próbálni) a d-padot, és akkor nem a köridőidet méri, hanem a drift pontjaidat. Ugyan így bármikor vissza is válthatsz.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Én ezeket tudnám egyik illetve másik mellett pluszban felsorolni.
GT5
+autók mennyisége
+prémium autók
+egy-két igazán különleges autó
+belső nézet minősége
+időjárás és időjárás váltakozása
+napszakok és azok váltakozása
+fény és árnyék játéka (árnyék minősége nem ide értendő)
+a gumi füst kidolgozottsága
+fotó mód
+normális kormány támogatása
+tuning következtében változik a kocsi hangja
+murvás útszakaszok
+Nordschleife esőben
+kormánnyal a vezetési élmény (nem élethűség!) belső nézetből
+visszajátszások élethű kinézete
+local leaderboard (ami ráadásul törölhető is!!!)Forza3
+minden autó egyforma minőségű
+autók alap hangja
+aszfalt, aszfalt felgumizása és az aszfalt melletti fű kidolgozottsága
+külső nézet kamerakezelése
+single eventek mennyisége
+nehézségi szintek variálhatósága
+autók viselkedése lökdösődésnél
+AI
+videó készítési és mentési, feltöltési lehetőség
+online lehetőségek (aukciós ház autóra, dizájnra, setupra)
+autó festések és dizájnolás
+tuningolás
+setupolás
+sérülésmodell a játék elejétől a végéig
+van normális online leaderboard
+autók osztályokba sorolása
+pálya nyomvonalak mennyisége (nem különböző helyszínek!)
+nem valós pályák jobbak
+Fujimi Kaido pálya
+online játék lehetőségek, online áttekinthetőség
+baromi gyors és letisztult, egyszerű menü
+felhasználóbarát hozzáállás minden téren, előtérbe helyezett szórakoztatásCsak hogy tiszta legyen a kép, a tuningolást pl a Forzánál írtam plusznak, de ettől még a GT5-ben is nyilván van tuning, ami nem szar, csak épp a Forza féle tuning jobban bejött nekem. Ott el lehet menteni akárhány tuningot ugyan arra az autóra, gyorsan egyszerűen lehet őket váltogatni, összehasonlítani, a tuning bármikor visszavonható. Emellett összetettebb is, ha merevítesz a kocsi kasztniján, az a Forza3-ban súllyal is jár, a súly az egész kocsi súlyelosztásán változtathat. A Forza3-ban pl. a felni nem csak dizájn eszköz, hanem a tuning eszköze is. GT5-ben ezek baromira le vannak egyszerűsítve. Ugyan így pl. a külső nézetben nekem jobban tetszik a Forza3 dinamikus kamera kezelése (többet mozog jobbra balra), de ettől lehet, hogy valakinek a GT5 seprűnyélre kötött, atomfix kamera kezelése az igazi.
Szóval a fenti lista így értendő, és csak és kizárólag a saját személyes preferenciám figyelembevételével készült
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #688 üzenetére
Nézem ezeket a videókat, és mintha a Forza3-at látnám...
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #690 üzenetére
Ez sajnos nem vicces.
Az összehasonlító képeken baromi kevés különbség van, azon kívül, hogy más szögből vannak fotózva. Most lehet, hogy ha nagyítóval elkezdek különbséget keresni, akkor találnék, de ez így baromi kevés. Az oké, hogy Camino Viejon átpakolták a hegyet balról jobbra, de mondjuk ettől sem fogok hasra esni, mert az összkép semmivel nem szebb.
A Laguna Secás összehasonlító videón, azon kívül hogy kék lett a piros rázókő, meg talán fakóbbak a színek, és elmosottabb semmi különlegeset nem látok. A nap is ugyanott süt a szemedbe, az aszfaltcsík sem szebb, a környezet sem változott nagyot. Máshogy mozog az autó, de kb ennyi.
Egy dolog van, ami elsőre szemmel láthatóan is változott: az autók. Csillognak villognak, szuper, ez már nagyon hiányzott, tényleg, fotó versenynél majd jól jön, meg lángol a kipufogó, mozognak a szárnyak annál a pár autónál. De az autóknál sem változott ám meg minden a belső nézetben a kormány tekerés ugyan olyan szánalmas maradt, külső nézetben még mindig nincs visszapillantó, nehogy lássam ki jön mögöttem, a visszajátszásnál sem lett semmivel élethűbb a kocsi mozgása, talán egy kicsit több az útegyenetlenség miatt mozgás.
A játékmenetről amiket olvastam az sem győzött meg. Pl. a sok ajándék autó miatt gyakorlatilag megint tele lesz a garázs autókkal.
Számomra az, amit eddig láttam ebből a játékból nem éri meg egy újabb teljes játék árát + újabb 6-8 DLC árát. Persze ettől lehet majd jó játék. De azért amikor a 2-ről a 3-ra váltottunk, akkor minden porcikáján látni lehetett, hogy változik a játék."Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #692 üzenetére
Akkor világosíts már fel, hogy milyen egetverő változást kellene látnom? Komolyan érdekel! Hátha mégis azt mondom, hogy hűha, ezt tényleg nem vettem észre.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #694 üzenetére
"ja, tele lesz a garázs" Erre csak ennyit:
"Ajándék autó lehetőségek szintenként: a forza3-ban amikor elértél egy szintet adtak egy ajándékautót. A Forza4-ben választhatsz számtalan ajándék autó közül minden szinten az 50. szintig. " Ehhez még vedd hozzá: "Gyorsabb eljuthatunk az 50. szinthez a Forza4-ben."
Tudom, hogy se energiád, se időd, ezért értelmezem neked:
50 szinten 50 ajándék autód lesz, de hamarabb leszel 50. szinten.Néha olvasod is amit írsz az oldaladon?
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #696 üzenetére
Jó hagyjuk valóban, mert nem vagyunk egy hullámhosszon.
Azt hogy megveszem-e vagy sem, meg majd a demó után eldöntöm, mert a demó még nincs benne az eddig látottakban, ugye.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
- Xbox 360 Slim 500GB Rgh 3.0 azonnali bootolás! + játékok, 1+5 év gar. 22 éve működő üzletből!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- PlayStation 4 Pro 1TB 7216B, frissen pasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen