Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz echterion #55160 üzenetére

    Konzol:
    Volt szerencsém, tegnap kipróbálni, PS4-en (nem pro). Nah az tényleg, hadj ne mondjak valamit :( (De közel 8 éves hardver és már akkor se a legerősebb volt) (és nem vagyok hajlandó konzolon játszani, pedig van ps3-am a polcon)
    PC:
    PC-n rendben van viszont, a 3/4 állapotához mérten, fél év után visszatérünk, ha ki lesz foltozva. (technikai oldal, meg hát... nem tapasztaltam eget verő hülyeségeket, a random spawnoló npc és atókon kívül, illetve, hogy az npc-k egy marék lepke inteligenciájával rendelkeznek)

    (Unitynál se értettem a felháborodást az első 3 hónapban, az más, hogy utána is le****ták a saját Next-Gen alkotásukat, illetve számomra akkor van kész egy játék, ha a fejlesztők is azt mondják, hogy ez az utolsó nagyobb folt rá, semmit nem ér, mamár a realese date... Early Access és Alpha / Beta / Zeta / Gamma korszakban + akkora lett volna a nyomás, ha úgy adják ki fél év mulva, hogy a content fele még lóg a levegőbe... instant bukta lett volna, így nincs nyomás, tudják foltozni, bővíteni nyugiban)

    Amióta hatalmas iparág lett a játékfejlesztés (cc 2006-tól), azóta jönnek a hypetrainek és a negatív atombombák és a megmondó emberek. (nem neked szólt a kommentem), a Torrent oldalon/oldalakon én is láttam nem kevés kommentet ahogy fröcsögnek illetve a közösségi média is tele van, mellete hatalmas pontszámokat kap (még mindig PC) :U. Death Stranding is megosztó volt, az inkább interaktív mozi meg postás szimulátor, de történetileg nagyon egyben volt szerintem.

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

Új hozzászólás Aktív témák