Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz ROBERTOH #946 üzenetére

    Általában a személyes megjelenés eredményesebb. Nincs konkrétan leírva, hogy azonnal vissza kell fizetni, de ugyebár ha valahol nincs külön határidő, akkor az azonnalt jelent, ha bíróságon leperled rajtuk az összeget, akkor is onnantól rögtön ketyeg rá a késedelmi kamat.

    Elsősorban fellépés kérdése a dolog, éreztetni kell velük, hogy komolyan kell venniük, tértivevényes levélben leírni nekik a helyzetet, felszólítani őket, hogy x napon belül fizessenek, különben jogi útra tereled a dolgot, ez esetleg hatásos lehet. Talán pont abban az üzletben egy élelmes egyén rendőrt hívott, amikor nem akartak jegyzőkönyvet felvenni, akik ki is jöttek, ijedtükben meg is oldódott a dolog. :DDD De volt olyan ismerősöm, aki bement az üzletbe, felhívta a fogyasztóvédelmet, majd odaadta a kagylót a kereskedőnek, aki addig nem akarta elhinni, hogy vissza kell fizetnie a pénzt. Bár a Bird Pc (a jogi kar meg a Sörpatika mellett, ugye?) az ex-Bluefish, szóval sok jóra nem számíthatsz tőlük... :U Ingyenes megoldás ügyvédre ilyen esetre kb. nincs. Miért, ha összeomlik a windowsom, kijön ingyen egy emberke megcsinálni? :P

    Szóval lényeg a határozott fellépés, de persze még ez sem biztos, hogy működik...

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák