- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz st6969 #25030 üzenetére
Pár dolgot összemazsoláztam amiket anno ide belinkeltem már:
"PTK: "6:166. § [Költségviselés]
(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik."
Egy ezzel kapcsolatos békéltetői döntés:
"A vonatkozó jogszabályi rendelkezések értelmében továbbá a kötelezettet terheli bármely olyan költség, amely a jótállás/szavatosság alapján fennálló kötelezettséggel összefüggésben merül fel, vagyis mindaz a költség, amely a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos. Idetartoznak többek között a fuvarozási költségek akkor is, ha azok a jogosultnál merültek fel. Jelen ügyben a vállalkozás által is elismerten hibás termék visszaküldésének költségét kettő alkalommal is a fogyasztó viselte, amelynek megtérítésére a vállalkozás részéről nem mutatkozott hajlandóság. A fogyasztó a szerződéstől történt elállása során a hibás termék visszaadásától nem zárkózott el, azonban nem várható el a fogyasztótól, hogy a meghibásodott terméket ismét a saját költségén küldje vissza addig, amíg a vállalkozás nem teljesíti a jótállás/kellékszavatosság körében korábban felmerült kötelezettségeit."
Ezek közül bármit az orruk alá tolhatsz.
The Truth is out there...
-
Topikgazda
válasz st6969 #25030 üzenetére
Ahogy a többiek már linkelték az idevágó jogszabályt, a boltnak kell(ene) állnia az oda és visszajuttatás költségeit is, viszont nem kötelezhető a legolcsóbb szállítási módnál drágább fuvardíj megtérítésére. A legolcsóbb fuvarozási mód kiválasztása pedig elég szubjektív szerintem, pl. lehet, hogy szerinted a posta a legolcsóbb, de lehet, hogy a bolt ismer valami olcsóbb megoldást. Nehéz ezt a jogszabályt betartatni, mert támadható... Ezért alakult ki talán az a "szokás", hogy a vevő állja az odautat, még ha nem is teljesen jogszerű. De azért próbálj minél több interenetes forrást belinkelni a boltnak, hátha meg tudod ezzel győzni őket. Pl itt is van egy ilyen sztori: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Logitech g29 váltóval
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs