Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaxxDamage
félisten
válasz Kaci84 #21407 üzenetére
Nem olyan egyszerű az, mint gondolnád.
1. Csere új/használt/javított (ha kifutott darab, de Asus szakszervizbe van még javított darab, akkor arra)
2. ha nincs csere darab egyáltalán, akkor kp. vissza térítés van
-nagyjából ennyi... összességében-
Asus VGA ügyem olvashatod (keresés alapján) és ha "használt" kártyát (javított) kaptál és arra 3 évet (garit), akkor szerencsés vagy, mert hivatalosan használt csere kártyára 2 évet ad az Asus.[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MaxxDamage
félisten
válasz Kaci84 #21409 üzenetére
Kérdezd meg az Asus Magyarországot és ők fognak tudni válaszolni.
Én is utána jártam és tudom, hogy megfelelően jártak el (iPon és Cseh Asus) esetemben. [link][ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Exodion
aktív tag
válasz Kaci84 #21409 üzenetére
Arra szerintem nincs jogszabaly hogy hasznalt termekre nem cserelhetne, de a panzvissza igenyed is tamadhato:
6:167. § [A kötelezett gazdagodási igénye]
(1) Ha a dolog kicserélésére az elévülés nyugvása miatt a kellékszavatossági határidő jelentős részének eltelte után kerül sor, és ez a jogosult számára számottevő értéknövekedést eredményez, a kötelezett a gazdagodás megtérítésére tarthat igényt. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben e rendelkezést nem lehet alkalmazni.Ezalol persze kivetelt kepezhet ha az Aqua a garancialapodon nem 12+24honapkent hanem 36 honapos garanciaidot tuntetett fel. Mert ha az van akkor nem tud hivatkozni a 12honapos kotelezo jotallasra es a teljes vetelarat tudnad visszakapni. (Ezt sajat esetembol tudom polgarjogi ugyved altal az iponos esetemmel, mert az ipon a 12honapos kotelezo jotallasra hivatkozva akart kifarolni a BT-s kotelezettsegvallalasuk alol csak akkor nem kellett volna 36honapot vallalni a jotallasi jegyen aminek hala vegul visszakaptam a full vetelarat ) A cseret egyebkent ha jol tudom el tudod utasitani ha azt megfeleloen ala tudod tamasztani hogy neked miert nem jo a hasznalt kartya 3ev garival.
En nem veszodnek vele ha a kartya egyebkent jol mukodik, kulserelmi nyom mentes, jok a homersekletek enyhe huzas mellett nincs artifact akkor gyari beallitasokon elszuttyog az 3evig. -
MaxxDamage
félisten
válasz Kaci84 #21413 üzenetére
Csere kártyát a hivatalos márkaszerviz (Cseh Asus) adja, ha van.
Esetedben is így történt. VGA (Asus) márkaszerviz nincs Magyarországon, Cseh Asus intézi.
Kisker/Nagyker/Szerviz és vissza (-->>Nagyker/Kisker és hozzád) az útvonala hivatalosan.
Asust is kérdezd meg és igazolni fogja.
Én is őrülnék annak ami van, jól jártál a 36 hó garis kártyával.
Ha szerencséd van, eleve javított kártya, így (talán) nincs rajta a csavaron a matrica, így te is újra pasztázhatod és jobb hőfokok lesznek, ha nem akkor küldheted ki a szervizbe, de előtte a megfelelő topikban járj utána mi a megfelelő hőfok, vagy mi az extrém magas a kártyánál. (verzión belül is van sok féle fajta...) 85c szerintem még megfelelő 99-100% GPU használat mellett magas grafikai beáll. alatt.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Exodion
aktív tag
válasz Kaci84 #21413 üzenetére
Ha 36honap van rairva akkor a kereskedo egyszoval megszivta mert akkor nincs 1ev utan igy meg ugy, akkor az 3ev. Mondom, nalam ugyanez volt a szituacio 1080Ti POSEIDON -nal az iponnal.
14.honapban kapufa es le akartak pattintani azzal hogy dehat 12honap a kotelezo jotallas. Csak eppen a BT-nel ulesezo 2 fogyved ugyved szerint ez nem igy mukodik, egy polgari peres ugyved szerint sem igy mukodott meg a birosag szerint sem. Akkor azt kellett volna a garancialapra irni. Ugyanis ha szerepel a garilapon egy 36honap teljes, aztan hiaba ir barmi mast a magyarazatba a fogyaszto szamara kedvezobb feltetelek a mervadoak.Ezert is kaptam vissza a teljes vetelarat enis 20honap utan mert ugye 6honapig ment a huzavona mire lezartuk a garis ugyintezest. Megegyszer nem csinalnam vegig az biztos .
A homersekleti gondokat eleg nehezen lehet viszont beadni problemanak mert rengeteg dologtol fugghet. Kerdes ugye hogy hany fok van nalad, hol van a g;phaz, milyen a gephaz, mennyi ido alatt eri elk a 85 fokot (ami amugy meg egeszsegesnek mondhato mert specifikacion jocskan belul van) stb stb stb.
En pont homerseklettel gariztattam, es kb akkor tudod megfogni ha a kartya <1perc alatt 85fokon van. Ha fontebb viszed a temp limitet GPU Tweak II-ben a max 90-re es akkor is <1p alatt a 90-et is eleri akkor Thermal Module Defect es akkor nyert ugyed van.
Ha szepen lassan melegszik csak fol teszem azt 5perc alatt, akkor szvsz ujra kene pasztazni amivel nem tusz elallni a szerzodestol mert ugyan hiaba nem csinalhatod meg magad, de jelentektelen a hiba es nem okoz meghibasodast max kenyelmetlenseget. -
őstag
válasz Kaci84 #21424 üzenetére
valóban, ha 36 hónap jótállást vállal valaki, akkor az annyi is
a te esetedben ezt vállalta?"Továbbá ha a gyártó vállal 3 évet akkor a vállalkozóra is vonatkozik vagy nála érvényesíthető vagy valami hasonló leírást olvastam."
-itt viszont már csak azt köteles továbbadni amit ő is kap, tehát ha a gyártó azt mondja hogy csak használtra cserél vagy használt alaktrésszel javít, az is rendben vancryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Kaci84 #21431 üzenetére
én nem láttam még aquás jótállási jegyet azért kérdezem
ne idegeskedj, indulatoskodj, csak jószándékból írok, nekem aztán végeredményben teljesen mind1 mi lesz a cuccod sorsa
világosan leírtam hogy jótállás esetén nem adhat használtat, "garancia" esetén pedig azt ad amit vállal a feltételeiben, ha az van benne hogy cserélhet használtra, akkor cserélhet, szive joga
ha azt írja hogy csak az első tulaj részére érvényes az 1 éven túli "garancia" azt is megteheticryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz Kaci84 #21424 üzenetére
Továbbá ha a gyártó vállal 3 évet akkor a vállalkozóra is vonatkozik vagy nála érvényesíthető vagy valami hasonló leírást olvastam.
Az a gyártó, amely 3 évet vállal -számtech alkatrészeknél- az esetek 99%-ában 3 év LIMITED warranty-t vállal, aholis a törvényi előíráson (1 év) túl eső időszakban korlátai vannak a jótállásnak.
A vállalkozónak pedig azt kell továbbadnia, amit őmaga megkap, nem pedig azt, amit a gyártó kínál. Tehát pl. kaphasz a boltban pro Samsung SSD-t 5 év garival, magyar samsungos garjeggyel, meg kaphatsz szürkeimportosat 3 évvel is. Utóbbi esetben már a kisker is 3 évet kap csak, így továbbadnia is csak ezt kell (mert az azért vicces lenne, hogy a kisker 3 évvel veszi, de 5-tel kéne adnia). -
MaxxDamage
félisten
válasz Kaci84 #21435 üzenetére
Nekem volt egy érdekes dolgom/tapasztalatom laptop garanciáztatás (csere) ügyben.
Számla nem az én nevemre szólt (sőt! cég nevére szólt) és bolt megszűnt ahol véve lett (700k+ érték), de a cég vezetője (ahol véve lett bolt) elérhető volt (egy tuskó volt) és inkább nagykerrel intéztem a "cserét" és végül a gyártó kp. vissza térítést adott amire én nem vagyok/voltam jogosult (csak a cég akinek a nevére szólt a számla) és választhattam egy laptopot abból amit a nagyker ajánlott (közel 600k-s laptopot választottam)... én választottam és tovább is adtam. (3 év garral kaptam, új bontatlant)A korábbi Asus VGA csere ügyében is nem nevemre szólt a számla, de örömmel fogadtam a cserét és a cserére járó 2 év teljes garanciát. (azt is továbbadtam)
Vannak dolgok amibe bele kell törődni, főleg ha a számla nem is a te nevedre szól.. őrülj neki, hogy kaptál egy csere kártyát amire 3 év gari van. Ha erősködsz a bolttal szemben, lehet még rosszul is jössz ki a végén..te tudod! /szerintem korrektül járt el/
Bár a VGA ingóság, így nem feltétlen kell adás-vételi szerződés. Garanciális feltételeknek megfeleltél, ők is teljesítették (csere kártyát kaptál) amit kell.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Gyuri27
félisten
válasz Kaci84 #21441 üzenetére
Iponnal anno nem volt bajom. Másoknak igen. Nem über fasza de élhető.
Alza, pcx, compker, oázis, plcland jó régi boltok. Nem mondom, hogy ott minden hibátlan. Erre ne is számits mert olyan bolt nincs.
A kazyt nem ismerem. De ha valami nagyon olcsó 2 dolog miatt lehet. Vagy akkora volumenben vásárolnak ők is és a kiadásokat minimumom tartják. Vagy mókolnak.
Az hogy mi van helyben nem érdekes. A garifutár jön és viszi gond esetén.
Ha van helyben bolt kisebb, olcsóbb dolgokkal próbálkozz nyugodtan. Megismered őket. Meg gond esetén megtapasztalod hogy állnak hozzá.Amd - Radeon - Ryzen
-
tomazin
veterán
válasz Kaci84 #21446 üzenetére
Videozta..
Btw az alzat pont el lehet erni. Hivd fel oket, mondd meg mi a szitu, hogyan oldjak meg.(nekem a kuponozasnal 20 koruli rendelesem volt es ahol volt problema ott mind korrekt, gyors megoldas volt)
Btw jol rachargolnam az alza helyebe aki elotted visszakuldte.[ Szerkesztve ]
-
nyul105
senior tag
válasz Kaci84 #21458 üzenetére
Nem akartam rontani senkinek a hírnevét, ezért nem írtam le.
De leírom, ez nem hírnév rontás: Bokréta házak kft. (hangsúlyozom, az egészet csak egy fórumtárs véleményére alapozom.)Köszi, írok is az Alzának
szerk.: igen, kis gondolkodás után én is erre jutottam, hogy én vagyok a tulaj. A meghatalmazás azért kell, hogy nekem kiadhassák az új kártyát (elvileg, ezt olvastam hallottam)
Itt egyedül az érvényesség a kérdés (nem -e "paintben szerkesztett" számláról van szó).
Igazából a lelkiismeretem nem lenne tiszta, ha nem vagyok 100%-ig biztos, hogy a számla eredeti![ Szerkesztve ]
-
nyul105
senior tag
válasz Kaci84 #21458 üzenetére
A számla eredetiségére kérdeztem rá először, erre azt a választ kaptam, hogy nem adhat ki információt a számláról, mert az adattörvény védi (emailben irtam, és válaszolt).
Ez ugye két esetet jelenthet sajnos még:
- sablon válasz, akkor lehet nem létezik(hamis) ez a számla
- létezik a számla, ezért védi a törvény az információ kiadástRákérdeztem sorozatszám alapján, hogy náluk lett-e vásárolva a kártya, erre nem reagáltak még. Ha ezt megerősítik, akkor megnyugszom.
A fórumtárs, aki írt, hogy haverjának hamis(!) volt a számlája, megbízhatónak tűnik, több éves acc, többszáz pozitívval. Mondjuk megkérdezem, hogy jelentette -e, mert sehol nem találtam semmi nyomát semminek...
Ezért is akarok 100%-ra menni. -
Bagoly21
újonc
válasz Kaci84 #21477 üzenetére
Ezt az asus ügyfélszolgálat írta. Szinte a teljes problémámat leírtam nekik, mint itt az eredeti első hozzászólásomban, de úgy látszik nagy ívben szarnak rá. Nem tudom, ha írok nekik egy másik mailt, amiben megemlítem a fogyasztóvédelmet arra ugranak-e, vagy ezt a pcx-nél tegyem meg inkabb.
-
Bagoly21
újonc
válasz Kaci84 #21477 üzenetére
Ezt a választ kaptam pcx-től:
A videokártyát szíveskedjen a korábbiakhoz hasonlóan visszaküldeni.
A levásárlási igényt kérjük a hibaleírásban szíveskedjen jelezni.
Ilyen kérést a legtöbb esetben figyelembe vesz a beszállítói szerviz,
azonban a végső döntés az övék.
Gyanús, hogy nem lesz semmilyen levásárlás ha Asuson múlik. F -
GZoli7
senior tag
-
A_ScHuLcZ
addikt
válasz Kaci84 #21551 üzenetére
Az az. Az indok tényleg nevetséges volt, ilyen "sérülés" bármelyik diszken keletkezik azáltal, hogy 2-3 alkalommal betolod vagy kihúzod a HDD sínből, nekem tényleg kifogásnak tűnt.
Bár gondolom így, hogy elfogadtam a feltételes garanciát, már nem sokat tehetek.. (nem mintha adtak volna más választást)
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
chopin42
őstag
válasz Kaci84 #21557 üzenetére
Leírtam, hogy kb bármit mondtam, mindenre ez volt a válasz: postánál reklamálni, ha visszajeleztek, akkor csinálnak maximum valamit. Úgyhogy a héten feladom, holnap körbetelefonálok. De eddig bármit tettem, az alzánál falba ütköztem. Pedig megfordíthatnám: örülhetnek, hogy nem egy tv, csak egy szaros 9k Ft-os szendvicsütő...
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
kispx
addikt
válasz Kaci84 #21565 üzenetére
Jelenleg a cég honlapján ugyanaz az alaplap (amit cserélni kell) 1-2 napos határidővel szerepel. Ehhez képest több mint 2 hete nem tudták cserélni. Ezt sok időnek érzem.
+ Mivel nem is az a memóriamodul volt a gépeben amit megrendeltem, ezért nem is azt a gépet kaptam meg amit rendeltem. Ez a két adat mennyire befolyásolhatja a hatóságot?(#21566) Exodion
Levelezést hogyan kérték be? Postai levél vagy e-mailt? Nálam csak e-mailezés volt. Az is csak egyoldalú.[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz Kaci84 #21604 üzenetére
Köszönöm a választ!
Természetesen nem kapkodok, de szeretek képben lenni mielőtt a dolgok bekövetkeznek, és sajnos megrekedtem a fogyasztóvédelmi űrlapnál, ahogy lentebb írtam.
"Persze szokás szerint fáraszják az kedves ügyfelet ilyenkor kitalált szabályokkal." -> 0 kommunikációja van a boltnak így erről nem tudok nyilatkozni !
"Nyugodtan meg lehet írni melyik bolt." -> Amint lezárul az ügy dobom is be az erre szakosodott topicba: [link]
Szerencsére nem nagy összegről van szó ~5500 Ft, de teljesen mindegy, ha 200 Ft-ról is beszélnénk, akkor is ugyanazok a jogaim és elvárásaim.
[ Szerkesztve ]
-
Haja
tag
válasz Kaci84 #21602 üzenetére
Kössz! (asdf_-nek is)
Azért ott még nem tartok, hogy bíróságra mászkáljak, csak meglepett a hangnem kicsit. HDMI szállt el anno és újraindulgatott a TV. Most ehhez képest pár hét használat után megint újraindul, az okos TV része szinte használhatatlan, de sima TV nézéskor is sokszor újraindul (HDMI). Én ezt úgy értelmeztem, hogy nem igazán sikerült megjavítani a TV-t, sőt (a HDMI részt leszámítva) rosszabb is lett. Azért valahol szomorú, hogy ez nem elég egy elálláshoz itthon.
Na, mindegy, akkor újabb szerviz kör, aztán meglátjuk. Viszont kérdés, hogy ezt meddig játszhatják? Mert egy idő után kifut a garancia idő.
(van olyan gyártó, akinek a termékei nem hibásodnak meg? )
Üdv!
Haja[ Szerkesztve ]
-
szasza0802
tag
válasz Kaci84 #21627 üzenetére
Gigabyte. Ahogy néztem magyarországi szervizük nincs.....
Jah egyébként erről jut eszembe, korábban egy kos órát vettem ebay-en, tönkrement (nem garanciális volt). Az ebay-es eladó nem válaszolt, felvettem a kapcsolatot a gyártóval, a cuccot kiküldtem Kínába, ahol nem drágán megjavították.....
Csak itt az a kérdés, hogy garival mi van.... -
asdf_
veterán
válasz Kaci84 #21704 üzenetére
Oké, de sufnigsm-ben jellezően kapugarancia van (nem a kínált, hanem a nyújtott része). Ilyen helyen pedig értelmes ember nem hagy pénzt.
(vagy mondjuk frankón jól lehet járni még a fóliásan, bontatlanul eladott magyar piacos, ámde szolgáltatói záras telefonokkal is, merugye a Telenor pl. mocskosul nem fogja 2 év múlva ingyen leszedni a sim lockot, hanem számlát kér meg jótállási jegyet, anélkül pedig ígyjárás van. -
A_ScHuLcZ
addikt
válasz Kaci84 #21553 üzenetére
Itt most szerencsésen alakult a sztori, tegnap mehettem a cseréért, nem problémáztak rajta. Ugyan már csak itthon vettem észre, hogy a beadott WD60EFRX helyett WD60EFAX típust kaptam csereként, de nem biztos, hogy emiatt megéri variálni. (átadás-átvételin is rosszul szerepel a típus, a cseredarabnál WD60EFRX áll, viszont a szériaszám stimmel)
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
arcsin
senior tag
válasz Kaci84 #21718 üzenetére
+ Online vitarendezés:
Amennyiben ön valamely EU-tagállam lakója és problémája van valamely megvásárolt termékünkkel, vagy igénybe vett szolgáltatásukkal kapcsolatban, lehetősége van az online vitarendezést választani ezen a honlapon keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU Ez egy ingyenes, bíróságon kívüli lehetőség.
A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre, azonban természetesen mindent megteszünk, hogy minden, a működésünket érintő jogszabályt a legteljesebb mértékben, a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva alkalmazzunk.
Esetleg ez is felmerülhet mint lehetőség. De lehet hogy több szálon is érdemes lenne elindítani a dolgot. -
-
Pubszon
veterán
válasz Kaci84 #21730 üzenetére
Köszi.
Gondolom ezt töltsem ki.
https://help.corsair.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360000397351ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
őstag
válasz Kaci84 #21735 üzenetére
Na közbe beszaladtam vele az Aquaába, mert legközelebb csak 1 hét múlva lett volna időm. Persze utána jön meg a levél, hogy nekem attól akitől vettem kell kérni egy nyilatkozatot, hogy a nevemre kapjam meg az utalást.
Vicc az egész. Már az első terméknél rám szálltak a jótállási jogok amivel kapcsolatban semmilyen bizonyítási kötelezettségem nincs a bolt felé azon kívül, hogy megjelenek megfésülködve kivasalt ingben a boltban a jótállási jeggyel és leadom a terméket. Ebben az esetben még csak-csak. Viszont a terméket kicserélték egy új termékre garija újra indult 36 hó és ez az új termék hibásodott meg. Kérdem én mi a fittyfene köze van az előző termék tulajának ehhez az új termékhez? -
Dealer95
őstag
válasz Kaci84 #21736 üzenetére
Nekem is volt már garis Aqua-s ügyem és nem az én nevemen volt a kártya.
De amikor leadod, elkérik az adataid (név, e-mail, telefonszám) és az alapján történik a gariztatás tudtommal (az átvételi elismervény alapján adják ki a javított/csere terméket).
S utána én kaptam meg a vételárat (nem tudták cserélni ugyan olyanra) az e-mailben számukra elküldött számlaszámomra. -
Attix82
őstag
-
Miertvansote
tag
válasz Kaci84 #21758 üzenetére
Köszönöm szépen a gyors választ. Ök azt mondták hogy mivel nem eladhatò így bontva így már csak értékcsökkentve tudják visszavenni. Ugy bontottam ki hogy a kis boboz tetejét levàgtam hogy ki tudjam húzni. Illetve azt mondták hogy az Áfsz ben benne van. Erre mit reagáljak csak küldjem vissza mindet és várjam a teljes összeget ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Magisk
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Ukrajnai háború
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Tippmix
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs