- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ősember
őstag
válasz concret_hp #985 üzenetére
szerintem pixelhibával nem sokat tudnak kezdeni, cserélni kell. ha nincs ilyen monitor akkor vagy megváratnak és addig nem kapsz monitort amig nincs ugyan olyanjuk, vagy kapsz valami hasonlot. pénzt csak akkor szoktak visszaadni, ha már legalább 3 hete huzodik a téma és kilátástalan, de ekkor is inkább valami ideiglenes monitort ajánlanának fel, hogy a pénz náluk maradjon. nem udom honnan vetted, de ha rendesen akkor azonnal itéznek valamit (perse miután megnézték tényleg hibás-e) viszont ha aljadékok akkor huzzák majd az idöd
______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
net84
őstag
válasz concret_hp #988 üzenetére
Az LG 17''-os LCD monitorokat 5 sub vagy más néven alpixel hibától cserélik.
Ha van rendes LG garpapírod, akkor szvsz ne a tecsóba vidd vissza, hanem egy megjelölt szakszervízbe, márha van a közelben. Ugyanis ők elég rugalmasan kezelik ezt a dolgot, és viszonylag gyorsan bevizsgálják (az itteninél a tapasztalat 1-2 nap, igaz az CRT-m cseréje ennél nehézkesebben intéződött) és már adják is a csereigazolást, amit vihetsz a tecsóba, hogy adjanak egy újat most azonnal.
Ha nem tud adni, a csereigazolást ott ne hagyd nekik, hacsak nem adja vissza a vételárat azonnal...
Ha nincs a közelben szakszervíz, akkor marad a tecsós asztalcsapkodós sokat várós verzió.
Egyébként a monitoroknál, ha a gyártó máshogy nem nyilatkozik, akkor az ISO 13406-2 Class II szabvány a mérvadó. Ez tudomásom szerint a garanciális ügyintézésben is szabályos...vagy nem?Read only...
-
Dzoli
tag
válasz concret_hp #985 üzenetére
''valaki meg tudja mondani mi a különbség a garancia és a jótállás közt?''
Olyan hogy garancia, jogilag nem létezik. A törvények csak szavatosságot, vagy jótállást ismernek. Ez csak úgy bekerült a mindennapi szóhasználatba, és a jótállást szokást érteni alatta.
Az hogy fényerőbeli eltérés van a pixelek között, nem tudom, hogy egyáltalán hiba-e. Kérdezd meg a jótállási jegyen feltüntetett szervízt. Más lenne a helyzet, ha nem, vagy más színnel világítana.https://forexklub.hu /Tőzsde, CFD, Forex kereskedés/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen