Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Osiris #901 üzenetére

    Ha nem tudják javítani és cserélni sem, akkor kötelesek az eredeti vételárat visszaadni, függetlenül attól, hogy cégnévre vagy egy kiskernél egyénileg lett vásárolva. Ez benne van a Ptk.-ban, kötelező. Hogy mit tudsz csinálni? Hát, sok lehetőséged nincs, próbálj meg erélyesen fellépni és lobogtasd a jogszabályt...

    Kiskernél annyiban jobb vásárolni, hogy akkor kedvezőbb szabályok vonatkoznak rád (pl. 3 napon belül ha elromlik, javítás helyett csere, 15 napra kell törekedniük a javításnál, stb.). Ja, és rájuk lehet hagyni, szenvedjenek csak a nagykerrel, feléd akkor is kötelesek teljesíteni, ha a nagyker nem akarja...

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Osiris

    őstag

    válasz Osiris #901 üzenetére

    A dolog úgy ért véget, hogy 45eFt kp.-t visszaadtak.. végülis így már jól is ki lehet jönni a dologból.
    Mindenesetre a lényeg az, hogy a NAGYKER GARANCIA gyakorlatilag annyit jelent, hogy a meghibásodott alkatrészt vagy cserélik, vagy ha az nem megoldható (pl. mert már nem gyártják), akkor egy hasonló tudású másikat adnak helyette amit viszont nem kötelező elfogadni. Ekkor az utolsó lehetőség a pénz visszafizetés, de ilyenkor úgynevezett ''napi árat'' számolnak ami a most is kapható hasonló tudású alkatrész árát jelenti (áfával!).
    Ha valaki hasonló cipőben jár akkor erre számíthat.
    A 7900GT kártyánk esetében ez a megoldás nem volt teljesen előnytelen, mivel ha a kártya nem romlik el, sokkal olcsóbban lehetett volna csak eladni és sokkal nagyob ráfizetéssel vehettünk volna egy jobb vga-t.. :))
    Üdv.

  • Ariadne

    őstag

    válasz Osiris #975 üzenetére

    Nincs olyan jogszabály, ami x javítás után cserét vagy vételár visszafizetését előírná. A fogyasztóvédelem, főleg ha mailben kérdezed, tájékoztat a jogaidról, ennyit tehet.

    ilba: Ahogy feljebb is leírták már, annyit tehetsz, hogy a neked okozott jelentős kényelmetlenség miatt másik ugyanolyan gépre való cserét kérsz, ha pedig ez nem megy, vételárat vissza, és új gépet veszel. Ha nem tudják megjavítani, akkor nem tudják, más megoldást kell választani...

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák