- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Nem kell igazolnia. Az elado szerv jotallasi kotelezettsege fennall anelkul is, hogy a szerviz barmit mondana a keszulekrol. A szerviz csereutalvanya nelkul nem cserelhetunk, az csak tudatlansag, sajat penz kimelese erdekeben elkovetett szandekos/nem szandekos jogsertes, lerazoszoveg (a kivant alahuzando).
Nem aszerint kell jotallnia az elado szervnek, hogy egy szerviz mit ir a papirra, hanem aszerint, amit a jogszabalyok eloirnak neki. Mar csak azert is, mert mivel az elado szerv all szerzodesben a vevovel, a jotallas esetleges nem teljesitesenek jogkovetkezmenyei az elado szervet terhelik (NFH buntetesek, birosagi per vegkimenetele).
Jelen esetben a vasarlas helyen torteno panaszkodasnal -a panasz alapjat alatamasztando- a 4 darab munkalap masolatanak bemutatasaval indit az ember.[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
Hulyeseg. Dorglod akkor az orra ala
(7) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.Forras: [link]
Bekeltetohoz fordulhatsz, akar foglalkoztak a panaszoddal, akar nem.
Nekem meg joval a 2021-es modositasok elott volt egy kotelezo jotallasbol mar kicsuszott de egyebkent szavatossagban joval benne levo 4honapos iponos mizeriam. Csupan annyi volt a szerencsem hogy az altaluk adott jotallasi jegyre 36honapot irtak, az ASZF-be meg 12+24honap (12honap kotelezo jotallas, 24honap vallalt miazisten). Leadtam februarban aztan vartam. Majus elejen mar qva fontos volt szoval rajuk szoltam hogy oke-oke mi a helyzet, akkor derult ki hogy hopp igazabol nem csinaltak semmit. Ment egy BT level, hogy ilyenkor mi van, kozben visszajott a "javitott" VGA tovabbra is ugyanazzal a hibaval en meg kuldtem is vissza hogy koszi targytalan nem kerem (nem irom le a full sztorit mert eleg hosszu lenne de meg van az oka amiert nem kertem).
Ment a BT, aminek alavetettek magukat mert nagyon biztosak voltak a dologban, aztan nem tetszett a dontes szoval megprobaltak kifarolni hogy "hat azt mi nem ugy gondoltuk, nezd csak hogy mit irtunk oda? Ott egy felteteles HA!". Hosszu-sztorit rovidre, kerestem egy ugyvedet atnezett mindent, kerdes nem volt, birosagi vegrehajtasra beadtuk a nyomtatvanyokat es 5napon belul lenyelte az ipon az elrontott folyamat veszteseget. Igaz ekkor mar szeptembert irtunk es rovidebb lettem egy ugyvedi konzultacioval plusz a birosagi vegrehajtas illetekevel de ez van. Azota nem iponozok. Szoval ebbol azelott is volt kiskapu ha a szarul irta meg a kereskedo a jotallasi jegyet/szamlat/aszf-et. Valahogy ugy mondta az ugyved, hogy amennyiben ilyen ketes informacio szerepel, akkor a fogyaszto szamara kedvezobb a mervado, az en esetemben a 36honap jotallas felulirta az ASZF-beli 12+24-est (a BT-nel is ugyanezt mondtak a szakemberek szoval ennyibol legalabb szerencsem volt).
Es en nem is irtam panaszkonyvbe . Volt viszont vagy 20-30oldalnyi emailezes a bolttal/szervizzel. Mellettuk szoljon hogy amikor kikuldtek a VGA-t a gyartonak, akkor 3napon belul fordult is. -
Bunken
tag
Ahogy írtam semmilyen formában nem tudom már őket elérni pár hónapja.
Az ASUS-tól e-mail váltásokkal tudom igazolni, hogy nem jutott el hozzájuk.
A bolt neve: Comphub.hu Kft.
Tudom, hogy a számlán lévő összeget kapnám meg sajnos. De már annak is örülnék. A legdühítőbb, hogy 1 hónapig használhattam a kártyát és azóta semmi. A boltot jól le fogom értékelni, ahol csak lehet negatívan fogok róluk vélekedni.LuckyL: a számla magánszemély nevére szól csak nem az enyémre mert használtan vettem és még teljes körű jótállás van a termékre.
Superhun:
- 2021 júliusában vettem a Hardveraprón használtan
- 180k-ért
- magánszemélyként és a számla amit adtak vele az is magánszemély nevére lett kiállítva
- nem indult el vele a gép, az alaplap VGA hibát jelzett, másik VGA-val azóta is megyen a gép
- 2021 augusztus 2-án adtam postára amit 1-2 nap múlva meg is kaptak
- 2021 áprilisában volt utoljára szervízben amikor javították, de akkor még nem nálam volt, ezt az ASUS-tól tudom
- használtan vettem
- a számla: -
Bunken
tag
Ezt az üzenetet én is láttam.
A fő probléma röviden: tavaly augusztus elején átvették a csomagot, tavaly szeptembertől azt állítják, hogy az ASUS szervizében van a kártya ami az ASUS állítása és a nagyker szerint sem igaz, el sem jutott hozzájuk.
Kicsit fentebb bemásoltam az ASUS levelét.Az a kérdésem, hogy ilyen esetben tudom-e valamilyen hivatalos útra terelni a dolgot, rendőrségen fel lehet-e jelenteni vagy a fogyasztóvédelemnél vagy valami hasonló?
Egy nap szabit szerintem hiába áldoznék rá mert odamegyek egymagam szóváltásba keveredünk és nem fog történni semmi szerintem. Ráadásul a számlán nem az a cím szerepel mint ahova küldenem kellett.
-
őstag
-
IzI
senior tag
Nem tudjuk ki a hunyó ,ők vagy a futár.A pénzt visszaadták, így nem akarom rontani a hírnevűket.
Nyílván,ha nem adták volna vissza,akkor mindenhol leírtam volna.
Egyébként van olyan cég,(irodabutik)ahol ASZF-ben megemlítik"visszaszállítás során eltűnt áruért az eladó felelősséget nem vállal" nem innen vettem.Most innen nézek széket,de előtte rá kérdezek dolgokra😁 -
IzI
senior tag
Ki tudja?!Lehet tényleg elkurtak valahol valamit.Ha meg van,akkor miért mondaná,hogy nincs meg? Én tudtam igazolni az igazamat,így ebből nem tudtak volna jól ki jönni. Békéltető test. fordultam volna,gondolom nyertem volna, bár még soha nem csináltam ilyet.Nem tudom, hogy megy .
-
carl18
addikt
Igen, azzal tisztában vagyok jó pár éve!
Csak arra voltam kíváncsi ez fog-e javulni a vásárlók/környezet nevében.
Mert az elég nagy pazarlás valamit legyártanak/eladnak egy darabig használod tönkre megy javíthatatlan.
Így a pénzed kidobtad az ablakon és még szemetet is termelsz vele.Mondjuk én úgy gondolkozok, hogy ha veszek valamit akkor azzal nem 2-3 évre tervezek. Van egy Super Régi Old School Hifi rendszerem, Sony LBT-709 a neve. Kb 30 év lehet, de még mindig hibátlanul mennek a hangfalak. Ezek még hosszú távra voltak tervezve.
Ebbe volt anyag, ezzel lehet cipekedni!Manapság meg mikor benéz az ember a Média markba, csak béna pozdorjalapos mini hifitornyokat lát.
Manapság ezt kapod 100E forintért.... Ez kivítélesen úgy látszik nem pozdorjából van. De valahogy én azt vette észre mindig sokkal jobban járok ha veszek egy minőségi használt terméket ami régi, mint ha újból veszek gagyit.[ Szerkesztve ]
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Tomi8822
tag
Fejlemény van az ügyben, az euronics ezt írta :
hivatalos fogyasztói panaszt, és minőségi kifogás jegyzőkönyvet rögzítettünk rendszerünkben
a gorenje szervíztől kértek javítást . Remélem küldenek egy másik ajtót, ezeken meg lehet fordítani a nyitási irányt így nem nehéz az ajtót is kicserélni . -
asdf_
veterán
Én másképp gondolom. Elállás esetén a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani.
Vásárlás előtti állapot:
a vevőnek volt 9598 Ft-ja és nem volt terméke, nem volt kuponja.köztes állapot:
volt terméke, nem volt már meg a fenti pénze, és volt egy vásárlás 15%-át, azaz 1440 Ft-ot érő kuponja. Ezt vagy elhasználta vagy nem.Elállás utáni állapot:
Termék vissza, pénz vissza, kupon vissza. Ha a kupont a vásárlás után egy újabb vásárláskor felhasználta, akkor mivel a kupon már nem tud visszajárni, így kényszerűen az ára jár vissza, így 9598-1440=8159 Ft jár vissza a vevőnek. Ha a kupon még nincs levásárolva, akkor viszont a kupont kell érvényteleníteni, nem pedig annak értékét levonni, így pedig egy kuponnal a boltnak magához láncolni a vevőt.Nyilván abban az esetben, ha a bolt ezt az ÁSZF-ben már előre tisztázta, hogy vásárlás utáni elállás esetén a vásárlás eredményéül kapott kuponok, ajándéktermékek stb.-k visszajárnak (bár a józan paraszti ész is ezt diktálja, ennek azért elég evidensnek kellene lennie mindenkinek, nem feltétlen érzem tehát, miért kéne ezt még írásban is külön nyomatékosítani). Ha a bolt, hogy ezt nem szabályozta (épp nemrég írt itt valaki valami hasonló esetet a Samsunggal), no ott kezd érdekessé válni a történet. Szóval a kedves vevő lapozza fel mit ír az ÁSZF, amit vásárláskor elffogadott.
-
Exodion
aktív tag
Persze, tisztasor. Jogszabaly szerint viszont te magad kerhetsz jotallas kereteben kijavitast vagy kicserelest. Szo sem volt rola hogy nem csereltek volna ki. Ezt a Samsung Electronics Hungary is elismerte telefonban, a javitas utan, miutan a teljes belsoseget csereltek. Ugyanmindegy lett volna. A gond itt azzal volt hogy a folyamat amiben egyaltalan kerned a cseret (mondom megint, vagy jovahagyjak vagy megis javitanak de legalabb kerthetted) annyira szuper titkos hogy csak akkor mondtak el amikor mar ugyis mindegy volt mert javitast kapsz es kesz.
Lett volna lehetosege a draga telefonos ugyfelszolgalatnak 3x hogy elmondja mi a dolgok menete. Gyakorlatilag ha cseret akarsz igenyelni, akkor nem SES-be kell a keszuleket leadni hanem van egy kozponti email cim, oda kell irni kervenyt ezzel kapcsolatban. Ha elfogadjak (amit esetemben - ismet amikor mar teljesen mind1 volt - el is fogadtak) akkor berendelik a keszuleket egy kozponti szervizbe (TMX) es ott meg mindig lehet javitas, vagy ha jogos a csereigenyed (ahogy a noci elmondta a telefonba, akkor csereljuk) elmegy a telefonod TMX-tol a SEH-nek, a SEH meg postai uton kuldi a csereutalvanyt.
Na ez volt a teljes homalyba burkolas a reszukrol. Nem az zavar hogy vettem egy telefont es most vergodok, nem vagott foldhoz. Az mar zavar hogy utolag mondva adtak volna csereutalvanyt de mivel mar javitottak hat ez van. A szerviz nem ludas, maximum annyiban hogy karcmentes telefont vettek be es kaptam karcosat.
Na de ezzel csak le akartam zarni a temaindito es frissito hozzaszolasom, hogy legyen tobb lezaras is a temaban .[ Szerkesztve ]
-
Dinter
addikt
Végül fele-fele megegyeztünk.. de beszéltem másik szerelővel, nagyon korrekt volt. Ő eljött volna megnézni, hogy van-e baja a régi lengéscsillapítónak meg leírta volna hogy más a hiba.
Otthoni 7 éves Beko gép mindenféle probléma nélkül megy. Majdnem minden nap használva van.
-
fausto
addikt
Saját márkás termék, úgyhogy csak rajtuk múlik.
Mindenesetre köszi a válaszokat, átgondolom mi legyen. Egyrészt megtartanám, másrészt már használtam (koptattam) annyira, hogy az elállás is bajos legyen.
Scorp2011: nálam az emag volt hasonló, de az kedvezően zárult. 2 év garanciával hirdettek, egyről adtak számlát. Írtam nekik, hogy nem erről volt szó és küldtek egy új jótállási jegyet.[ Szerkesztve ]
-
MaxxDamage
félisten
A 2000-res évek elején sokat rendeltem tőlük és egy jó kis bolt volt! /anno biztos/
Kár érte, kiváló ügynök volt...!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
Ha jótállási idő alatt kétséget kizáróan nem tudja bizonyítani a kisker, hogy a fizikai sérülés összefügg a gariba jelentett hibával, akkor köteles jótállni. Az, hogy kisker szervizes kollégája "ok-okozatira fogja", az égvilágon semmit nem jelent jogi szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
De ő most a bolttal van jogviszonyban, ergo ha átveszik tőle, onnantól vállalják, hogy az megfelel a jótállási igényeknek. Vagy ha te lennél ott a pultban, akkor nem néznéd át? Dehogynem tuti nagyítóval átnézik. Ez az utólag kitalálok ezt-azt igen gusztustalan és átlátszó dolog.
Amit írtál is hazugság, átverés, mármint, hogy nem az az idő számít, amikor leadtad náluk. De bizony az számít, és ha onnantól a 30. napon belül nnics a kezedben a javított termék automatikusan új, a régivel mindenben megegyező terméket kell adniuk. Amúgy tök jók ezek az új fogyvéd jogszabályok, csak hát szerv nincs hozzá, aki betartassa...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
C64
őstag
én nevemmel adtam le és én vagyok a jogos tulaj, szal nekem járna a jóváírás. nem alza, egy vidéki bolt. volt már ilyen anno másik boltba és ott zokszó nélkül kérték a számlaszámom és utaltak, azért nem értem mi ez, hogy csak az eredeti vevő kaphatja meg a pénzt, mikor már én vagyok a jogos tulaj. minden papír nálam van. viszont, hogy kitől vettem, már kajak nem emlékszem...
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs