- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
Már 1 hónap után csapkodni kellett volna az asztalt, hogy jelentős kényelmetlenség, nem tudod a gépet használni, pedig neked munkára kell, stb...
És elállni a szerződéstől. Ekkor a vételár visszajár, semmi levásárlás.
De akkor most már várd ki azt az 1 hetet.
Ha nem tudják ugyanolyanra cserélni, akkor kérd vissza a vételárat.
Nem kötelezhetnek levásárlásra.
Ha jobb kártyát ajánlanak, elfogadhatod, de nem kötelező, ráfizetésre sem kötelezhetnek.
Röviden, csere ugyanolyanra, vagy pénz vissza. Minden más megállapodás rajtad múlik, beleegyezel-e.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
sasa311
veterán
akkor engedelmeskedniük kell nekem?
Nem. De kérheted. És ha ők nem partnerek benne akkor beírhatod a vásárlók könyvébe, hogy 2 hónapja tökölnek vele és ez számodra elfogadhatatlan, meg jelentős kellemetlenség, mert VGA nélkül nem működik a számítógéped! Svédcsavar a végére, hogy egyáltalán nem együttműködő a cég.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Topikgazda
Ez nem így működik.
Ha a kereskedő minden tőle telhetőt megtett a garanciális ügyintézés mielőbbi rendezésének érdekében, akkor nem állhatsz el a szerződéstől. Ha folyamatosan érdeklődik az ügyintézés aktuális állapotáról és erről tájékoztatja is a vásárlót, akkor ez törekedésnek tekinthető.
Ha pénteken nem jön meg a kártya és nem tudja megindokolni a bolt, hogy miért nem, vagy kitérő választ ad, szóba hozhatod az elállást, hiszen hamis tájékoztatást adott korábban.
-
Attix82
őstag
Ha mondták, hogy péntekre ott lesz , akkor illik megvárni....ha nem lesz addigra, akkor már pénzt visszakérheted.
(nem is értem, miből gondoltad azt, hogy tudod péntekre ott lesz és Te direkt bemész csütörtökön a pénzt visszakérni, ilyet se hallottam még . Ezt inkább ne írtad volna )
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Így már más, ezzel kellett volna kezdened.
2 hónapig sz@rnak a fejedre, aztán még arra kérnek, hogy te menj be a pénteken, mert csak addigra tudják megérdeklődni. Ez vicc, ez már nálam rég az elállás kategória.
Ha péntekre nem jön meg, pénz vissza. És egy szavuk sem lehet.
-
Topikgazda
A vicc ebben az, hogy tudták előre, hogy mikor mennek szabadságra. Szándékos félrevezetés. Természetesen hétfőn nem lesz bent a kártya, mert szállítani sem tudnak a boltnak addig, míg zárva van.
Én nem hagytam volna idáig fajulni az ügyet, rég visszakér(et)tem volna a pénzem.
fricz19: már több, mint 3 év telt el. Nem hinném, hogy 4-5 év gyári garral adták volna azt a vinyót akkoriban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Star Trek
- DIGI internet
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Hardcore café
- Politika
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs