- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Netfone
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
ph A Samsung idei kiadású, Mini LED háttérvilágítású okostévéje járt nálunk.
-
Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
it Az NVIDIA következő AI-chipes platformja a 2026-ban esedékes Rubin lesz, árulta el az NVIDIA vezérigazgatója. Eközben a cég hamarosan értékesebbé válik, mint az Apple.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rasky
senior tag
Vásároltam január 9-én egy Samsung márkájú PRÉMIUM táblagépet a Media Marktban. A készülék kétszer volt azóta szervizben, mindkét esetben javítatlanul jött vissza. A probléma a kijelző felső felének sárgulása fehér, világos színeknél. A panaszomat elutasította a Samsung, hogy ez ilyen.
Természetesen bárki jelenlétében tudom bizonyítani szemmel láthatóan, sőt több ugyanilyen terméket is megnéztem és nem tapasztaltam rajtuk a nálam jelenlévő problémát. A szervizek óta recseg ropog a hátlap, ami csak hab a tortán...
Érdeklődnék, hogy ez esetben mi a teendő?
-
rasky
senior tag
válasz Attix82 #8922 üzenetére
Természetesen igen, elismerte a hibát, kicserélte a kijelzőt, de a probléma továbbra sem szűnt meg. Ekkor jött a pesti szerviz (szervizfutár), aki visszaküldte hibátlan jegyzőkönyvvel, amiben elvégzett tevékenységként teszt szerepelt, viszont valószínűleg meg sem vizsgálták, hiszen fél percnyi volt a képernyő használat mikor megkaptam (51%-os töltöttséggel ment és jött vissza). A Samsung ügyfélszolgálat meg természetesen az utóbbi szerviz véleményre támaszkodik....
[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
válasz sasa311 #8924 üzenetére
Media markt azt mondta, hogy ők is max a szervizbe tudják felküldeni és forduljak a fogyasztóvédelemhez. Tanácstalan vagyok, mert nincs energiám a fogyvédelemmel vesződni, de sajnos az lesz belőle, hiszen 100 ezer Ft nem kis összeg számomra egy hibás termékért.
[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
Ha amoledes, akkor ellenőrizd le a beégést. Tárcsázóba *#0*# és a piros színnél nézd meg hagy e nyomot a felső sáv a kijelző tetején. Ha igen (általában minden amoledes készüléknél megjelenik egy idő után), akkor helyszíni javítást (azt írtad prémium, tehát jogosult vagy rá) hívd ki és cserélik a kijelzővel együtt a home gombot, vibramotort, hangszórót, stb, mivel egybe van ragasztva az egész.
[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
Ugyebár még mindig a Samsung P5110-es készülékemmel bajlódok. Érdeklődnék, hogy amennyiben karcosan kaptam vissza a készüléket, (javítatlanul), mit lehet tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- ASUS routerek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- N€T0X|N: Starlink előtt és után
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fotók, videók mobillal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Eladó iPhone 13 Mini 128 GB Blue 100% aksi szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1324
- Predator TRITON NVIDIA RTX 2060 6gb i7-10750H 16gb ram 1tb ssd Display 240HZ
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs