- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Seikai
aktív tag
válasz apollo12 #10695 üzenetére
a 128 shader azért a 112-höz képest sokat számít főleg megfelelő gaméknál (természetesen g92-es 128 és 112 shaderekről beszélek mivel a g80 96 és 128 shadere csak fele annyit tudott szűrni mint renderelni !!!)
Csak itt már 2X 128 shaderről beszélünk ami versus 2X 112-vel ellentétben már +32 shaderprocesszort tesz ki ami nem kevés
A GTX280-nak 240 shadere a 260-nak 192 és 216
A 9800GX2-ek pedig 256 shadere van ha az sli működik így ebben erősebb!
9800/8800GT SLI = 224 shaderCooler Master HAF XM, Asrock Z87 Extreme4, i7-4790K @ 4.6Ghz, Corsair Vengeance LP 16GB 1600 DDR3, Gigabyte GTX 980Ti G1, Corsair RM 850W, Crucial C4 250GB SSD, 2TB WD Green, Logitech G35, G15, Roccat Kone, Win8 64, ASUS VG278HE
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen