Hirdetés

  • Nyárköszöntő hardverszemle

    ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Ismét mozgásban a Where Winds Meet

    gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.

Új hozzászólás Aktív témák

  • fsb1000

    nagyúr

    válasz TTomax #12908 üzenetére

    Köszi!
    Hasonló módszert használok, de sajnos azt tapasztaltam, hogy a GPU/Shader hiába nincs össze linkelve, mégis függenek a stabil órajelek egymástól. (az a minimum, hogy kölcsönös hőátadás van az egyes egységek között.)

    Alacsonyabb GPU frekin 2010-ig megy stabilan Shader, ha emelen a GPU-t akkor már csak 2000 a stabil.
    Visszafelé is igaz, 856-os GPU még rendbe, ha a Shader 1900, de ha felhúzom, akkor már csak 850 esetleg 848.
    Ezek nagyon kicsi különbségek.... de ekkor jön a memó tuning, ami szintén mutat összefüggést a GPU-val, de az valahogy nem egyértelmű. Bizonyos GPU frekiket jobban bír.
    Persze csak néhány 100 herzről van szó, ami csak a tesztekben látszik meg.
    Egy erősebb játékban még 1 fps-t sem számít ennyi, inkább legyen stabil.

    Most raktam be a #2 kártyát, meglátjuk az mennyit tud, helyből 850/2000/1200-ról indítom.
    Hátha...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák