- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz HussarF #30000 üzenetére
Tied a #30000
Nem, de akkor sem az a jó felület tesztelni. A CC elvérzik a műgyantán, amiből a tesztelők és a laikus nézők rossz következtetést vonnak le. Holott máshol meg nagyon is jól szerepel valós használatban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #30002 üzenetére
Valóban.
Tavaly (megmaradó) havat is csak Hollókőn találtam, vizes műgyantába még nem sikerült botlanom. -
válasz Doki16 #30001 üzenetére
A műgyanta a jeget/nagyon csúszós útviszonyokat hivatott szimulálni több-kevesebb sikerrel. Semmi meglepő nincs azon, hogy elvérzik rajta a 4 évszakos a télihez képest. Csak a CC klub egyből triggereli, ha valahol a gumijuk nem topszuper csúcsként végez egy tesztben.
Én nyáron voltam műgyantás teszten, mindenki nyári gumin volt, meg egy CC volt. Szintén nem meglepő módon ezek közül a CC-snek volt a legrövidebb fékútja és az maradt a legirányíthatóbb. -
MPowerPH
félisten
válasz HussarF #30000 üzenetére
Pont akartam kerdezni. Korulmenyek azonosak voltak, es nem volt ho, ami egyertelmuen a teli guminak kedvezne. Fagyott aszfalton mivel lenne mas a helyzet?
Csak mert ha mar voltatok vezetestechnikai treningen, akkor tudhatjatok, a mugyanta a jeges ut szimulaciojara van.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Doki16
addikt
válasz HussarF #30005 üzenetére
Nem érted amit mondok. Műgyantán valamiért extrém módon elvérzik a CC. Nagyon nem fekszik neki. De ha valós téli körülmények között tesztelik akkor már közel sincs olyan nagy hátránya a Michelin gumijának havon. Csak erre próbáltam rávilágítani, hogy ezért nem jó a műgyanta.
Valódi jégen meg annyira mindegy, hogy milyen gumi van fent. Ott csak a szöges segít.
A nyári tréningen tényleg olyan volt a CC?(#30004) gzbotii: Bocsi, vigyázz YT
[link] Itt van egy általános magyarázat. A videóban meg nagyon extrémen megmutatva szerepel, hogy miért rossz ha hátul van a gyengébb tapadású gumi. A legkisebb kanyarba nagyon hirtelen tud eltűnni a tapadás. És az átlagember nehezebben fogja meg a túlkormányzást mint ha az első kerekek csúsznak meg. Amúgy meg legyen mindkettő tengelyen jó gumi és nincs gond
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HussarF #30008 üzenetére
Ismerem a videót. Ilyen kis sebességnél igen valóban lehet jelentősége. A lágyabb keverek jobban tud tapadni. A gond nagy sebességnél van ha ráfutsz egy jeges szakaszra, na ott annyira mindegy már minden
Voltál már egyébként igaz vastag megfagyott valódi tükör jégen? Ott annyira minimál a tapadás, hogy kiengeded a kuplungot és gáz nélkül csak pörög a kerék az alapjárati fordulatonA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kornel
veterán
Ma reggel Pesten 0 fok, kicsit alatta, a külső részeken (és az M0-an és a rávezeto utakon is) nedves rafagyott, változó vastagságú és intenzitású jégréteg, elég jó gumi tesztre adott alkalmat élőben. Nyári gumi biztosan elvérzett volna itt.
Quadrexer2 a húzósabb szakaszokon 4-ben simán kipörgött egy nagyobb gázra is.
Ellenben végig az úton tudtam maradni, bár 40-rol satu féknél végig darált az ABS.Összességen jégen (vizes műgyantán ) az a négyévszakos lehet jó, aminek középen vagy szélen van valódi téli mintája és anyaga.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #30010 üzenetére
Ugyanezek a körülmények, annyi hogy 3-asban már nem jelzett a kipörgésgátló, Barum Polaris 3.
Engem picit meglepett, mert ahol már sütötte a nap az aszfaltot csak víz volt, házak árnyékában meg meglepi. Jó hogy felsózták. Ja nem
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
válasz HussarF #30008 üzenetére
Ilyen valódi jég teszt lenne jó, mai modern 4 évszakosokkal. És európaival nem amerikaival (ott még a jelentés is mást takar egy kicsit ha jól tudom).
Egyébként amit én látok a tesztekben hogy a Continental TS860 kegyetlenül jól sikerült, közel sem esik kell úgy melegebb időben mint néhány másik téli. Ha télire lenne szükségem (pl. ha járnék síelni ), biztos ilyet vennék az itthoni idő miatt. Az egyik sokszor linkelt tesztelő (aki mindig rövid ujjúban flangál, a -30-as téli tesztpályán is), simán be is rakta a 4 évszakosok mellé meggondolásra (annyira jó közepes hőfokon is).
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #30011 üzenetére
Scross így reagált a tükör részeken, Quadrexer2-vel 140PS 220Nm@1500
-
stickermajom
addikt
válasz Motion_Blur #30011 üzenetére
Én is kipróbáltam, hogy működik az ABS. Kellett vagy 800 km, hogy elkezdjek bízni a TS860-ban, most már rendben van szárazon és reggel a jégen is kiszámítható volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #30007 üzenetére
Nyáron voltam egy egésznapos vezetési tréningen Tökölön, műgyantán az összes nyári gumist levertem féktávban a CC-vel. Még az instruktor is nagyon meglepődött rajta. Persze hidegben biztos elvéreznék a téliekkel szemben, mint ahogy valós körülmények között ezt tapasztaltam is a Mátrában (CC vs TS850). A jó télivel határozottan rövidebb volt a fékút, sőt a kanyar stabilitás is magasan jobb volt havas körülmények között. A vonóerőről nem tudok nyilatkozni mert a CC 4wd-s autón van ami azért sokat segít induláskor a TS850 meg FWD-n.
Ami érdekes, hogy a technikai tréningen szárazon elkenték a számat köridőkben (az enyémen új CC a másik autón új Conti SC5 volt) de vízen megint ott voltam köridőben ahol a nyári.
Persze nem egyforma autókról beszélünk de viszonyítási alapnak megteszi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Kornel #30017 üzenetére
Szerintem te is tudod a választ
Tényleg az lehet a dologban, hogy a CC azért vérzik el műgyantán mert nincs meg benne a téli mintázatra hasonlító barázda. Míg az általad említett két gumi tudjuk, hogy pont inkább téli mintázatú.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
athomi
veterán
válasz Doki16 #30023 üzenetére
A összefoglaló táblázatban erősen ferdítenek több adattal és értékkel is. Nem jégen tesztelnek a feltüntettel ellentétben, hanem műgyantán. Mindkettő csúszik, mégis máshogy viselkednek.
A CC+ havon gyengébb, valamint ami tényleg a gyengéje az az erős aquaplaningolási hajlam kanyarban.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
-
Hétvégén lehet majd tesztelni
-
Richard!
addikt
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
őstag
Inkább egy picivel télibb irányba mennék a biztonság kedvéért. Az a baj hogy talán túl jó is ez az allgrip, elindulási gondom soha nem volt, és figyelnem kell nagyon hogy télen óvatosan azért (1.4t meg megy mint az állat, mindenki tötymörög érzésre, pedig valószínűleg csak óvatosak). Még soha nem csúszott meg egy kicsit sem, de azért jobb a biztonság. Az A005 nekem még egy kicsit nyáribb iránynak tűnik. De ha lesz vele több tapasztalat akkor nem zárom ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest