- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
Ma voltam egy órás-lakatosnál kulcsot másoltatni. Láttam hogy kint volt a Fizetési Pont matricája, mondom akkor kártyával fizetek, mert nem volt nálam sok kp, és nem költöm el akkor ha nem muszáj mert piacon itt-ot még jól jöhet. Egy öreg bácsi volt bent, kb 10 percig szenvedett mire összehozta ezt a kártyás fizetést, de ami nekem nagyon fura volt, hogy elkérte tőlem a bankkártyát, majd a 16 számjegyű kártyaszámot végig beírta a pénztárgépbe, utána oda ment a fizetési pont terminálhoz, bekapcsolta, látszólag azt is össze-vissza nyomkodta, majd mondta hogy érintsem a kártyát. Az összeg jó volt rajta, így érintettem, annyit is vont le amennyit kellett, de nekem nagyon fura hogy a pénztárgépbe is beírta külön a kártyaszámot, még sosem láttam ilyet. Általában a terminál által kinyomtatott papírról szoktak beírni valami azonosítót. Szerintetek van okom aggódni?
-
bopeti98
őstag
CIB Bankos vagyok, és sokszor vásárolok a Sparba 5000 Ft alatt paypass-al. Azonnal jön az SMS, meg az applikáció push értesítése is a kártyás zárolásról.
Szerk: De ugyan ez a GoodsMarket-nél is. Ott is vásároltam már párszor 5000 alatt és biztosan jött az SMS a zárolásról.
[ Szerkesztve ]
-
-
bopeti98
őstag
-
bopeti98
őstag
válasz gzbotii #10586 üzenetére
Múlt héten voltunk a budapesti állatkertben. A belépőt sikerült kártyával fizetni, de az állatkerten belül sehol nem volt erre lehetőség, csak az ajándékboltban. Voltak POS terminálos Coca Cola automaták de azokon sem működött a kártya elfogadás. ATM-ből kellett pénzt levenni hogy tudjunk inni valót vásárolni. A szegedi meg a veszprémi állatkertben ezzel szemben több árusnál is volt terminál.
-
bopeti98
őstag
3 automatát találtunk az állatkertben. Az egyiken látszólag jó volt a terminál, de kártya érintés után hibát írt ki. A kártyát meg sem próbálta terhelni. A másik kettőn semmilyen életjelet nem mutatott a terminál.
Egy kicsit kellemetlen volt, hogy Budapesten, egy turisták által erősen kedvelt helyen nem lehet kártyával fizetni. Sem az árusoknál, sem az automatáknál.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
CIB Bankos hitelkártyával jártam úgy ma, hogy érintettem a kártyát, és a terminál azonnal hibás PIN kódot írt, anélkül, hogy bekérte volna a PIN kódot. Másodjára ugyanez, harmadjára kártya bedugással működött. Ezután máshol is fizettem és az érintés ugyanúgy hibás pin kódot eredményezett, még 5000 Ft alatt is, ha bedugom a kártyát akkor működik.
Valaki találkozott már ilyennel? -
bopeti98
őstag
válasz axioma #14004 üzenetére
Mi csak a fontosabb számlákat/blokkokat tesszük el (pl drágább elektronikai cuccok), kivéve ha elektronikusan kapjuk, mert akkor csak a gépre van lementve.
A kenyér, meg a tejföl blokkja a kasszától való távozás után általában repül a kukába, már csak azért is, mert mindig az önkiszolgáló kasszát használjuk, és ott a képernyőn egyértelműen követhető a dolog, így utólagos ellenőrzésnek nincs értelme.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Azt én sem értem, miért fontos a dombornyomott kártya. Tudtommal már sehol nem használnak imprintert (talán USA-ba).
Annyi, hogy több bank prémium szolgáltatásokat köt a dombornyomott kártyák mellé (pl Mastercard Lounge vagy biztosítás), de ez igazából vésett (elektronikus) kártyák mellé is járhatna.
Javítsatok ki ha tévedek.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz agroman #14207 üzenetére
Igen, de már a sima Mastercard meg Visa kártyákból is van nem dombornyomott, amit elviekben mindenhol ugyanúgy el kell fogadniuk ahol POS van, és nem imprinter.
A maestro kártya tényleg szívás amúgy. Még a boltok el-el fogadják, de interneten nagyon sokan nem.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
CIB Hitelkártyánál lehet kérni, hogy a kivonatot elektronikusan küldjék, és ne postai úton? Amikor kötöttem, én nem kértem papír alapú kivonatot, mégis küldik minden hónapban, szóval nem tudom, hogy ez ilyen kötelező jellegű dolog hitelkártyánál, vagy csak nálam állították be.
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
Lenne egy hülye kérdésem. CIB-es hitelkártyánál hogy működik a cashback? Illetve nem tudom, hogy cashback-e. Arra gondolok, amikor törlik a kártyatranzakciót. Pl FoxPost automatánál van úgy, hogy csomag feladásnál ha nem fér be a csomag a kiválasztott fiók méretbe, akkor törli a kártyatranzakciót, és ki lehet választani eggyel nagyobb fiókot. Egy ilyen kártyatranzakció törlés nem okos galibát hitelkártyánál?
-
bopeti98
őstag
Köszönöm a válaszokat!
A CIB Bank appban a kártyatranzakcióknál látszódik mindkét terhelés, de a felhasználható hitelkeretet nem csökkenti az első, törölt tranzakció.
Egyébként BKK automatánál is jártam már így. Havi Budapest bérletet vettem volna, ki is fizettem kártyával, majd amikor nyomtatta volna a bérletet, kiírta a gép, hogy a kiválasztott termék nem nyomtatható, és rögtön jött az értesítés a CIB Banktól hogy kártyatranzakció törlése, és már fel is oldotta az összeg zárolását, de ez betéti kártyán volt. De akkor elméletileg ez a dolog hitelkártyánál is létezik. -
bopeti98
őstag
válasz Intel fan11 #14689 üzenetére
Lehet hibás a kártyában lévő NFC chip. Jelezd a banknak, ilyenkor elvileg ingyen cserélik a kártyát.
-
bopeti98
őstag
CIB Bank mobil appban nekem az összes visszaigazolás eltűnt a dokumentumok közül. Azt írja nincs megjeleníthető dokumentum.
Nálatok látszódnak?[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Bankkártyás fizetésről rögtön kéne jönnie értesítésnek. Arról nekem még akkor is szokott jönni, ha mondjuk az utalásról éppen nem méltóztatik.
Nézd meg az app beállításainál a díjmenetes értesítések résznél, hogy aktiválva van-e a kártyás vásárlásra is.
Kb 2-3 munkanap mire könyvelnek kártyás vásárlást, de ez a legtöbb banknál így van. De nem hiszem, hogy ennek lenne bármi jelentősége. Az összeg zárolásra kerül, aztán majd könyvelik, amikor könyvelik. Az appban a kártya részleteinél attól még látszódik az adott vásárlás. -
bopeti98
őstag
Valami megint nem stimmel a CIB Banknál.
Utaltak ma pénzt, de semmi értesítést nem kaptam róla, sőt a számlatörténetben sem látszik. Az elérhető egyenleget növelte, de sehol máshol nem látszódik az utalás. Elég érdekes, főleg hogy bankon belüli utalás.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Szerintem sincs értelme a kétfaktoros hitelesítésnek a jelenlegi formájában. Vagy kérje mindenhol, vagy sehol. De így, hogy egyik netes elfogadó mindig kéri, a másik mikor milyenje van, a harmadik meg teljesen skippeli az egészet nincs értelme.
Pl a Barion még sosem kért tőlem kétfaktoros hitelesítést, az OTP Simple meg minden alkalommal kér (havi rendszerességgel fizetek mindkettővel). Ebben mi a logika? -
bopeti98
őstag
Sziasztok! CIB-es Internet kártyával (nem a virtuális kártya, hanem a rendes alszámlás netkártya) volt szombaton egy próbaterheléses 100 Ft-os tranzakcióm (VoxPay regisztráció).
A mai napig nem történt meg a visszaterhelés. Vajon várjak még, vagy buktam 100 Ft-ot?
Tudom, 100 Ft, igazából nem is problémázok rajta, csak fura mert általában 1-2 nap után meg szokott történni a visszaterhelés.[ Szerkesztve ]
-
-
bopeti98
őstag
Elképzelhető hogy a CIB mobilapp ujjlenyomatos belépés nem működik kijelzőbe épített ujjlenyomat olvasó esetén? Hiába van bekapcsolva a biometrikus azonosítás, belépésnél nem jön fel mint opció, rögtön a kódot kéri.
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz headhunter #19456 üzenetére
Csak az európai kereskedőknél van ez a kötelező kétfaktoros hitelesítés.
EU-n kívüli cégekre nem vonatkozik. Ebayen, meg Aliexpressen sincs.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Ez Google fiókon keresztül történő vásárlás volt. Vagy valami alkalmazáson belül fizettél elő valamire, vagy valamilyen Google szolgáltatás, igazból több minden lehet.
A Google fiók beállításaiban kéne megnézni a vásárlási előzményeket, illetve az előfizetéseket.
Ha viszont itt sem látsz semmit akkor sajnos lehet visszaélés, és valahogy kikerültek a kártyaadataid. Mindenesetre jó döntés volt letiltani.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Nektek a CIB Bank app betölti a Kártyáim menüpontot? Nálam csak karikázik. Minden más működik, kivéve ezt. Már tegnap sem ment.
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
A CIB Banknál lehet kérni, hogy a lejáró bankkártya miatti új kártyát ne postán küldjék, hanem személyesen bankfiókban lehessen átvenni?
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
Arra van lehetőség hogy hitelkártyánál (CIB Bank) letiltsam a kp felvételt? Tehát csak vásárolni lehessen vele.
Láttam hogy be lehet állítani kp felvételi limitnek 0 Ft-ot de ez most ebben az esetben azt jelenti, hogy nincs limit, vagy hogy 1 ft kp-t sem lehet vele felvenni? -
bopeti98
őstag
Sziasztok!
78 ezer ft értékű 200 Ft-os érmét (390 db) hogyan tudnék legegyszerűbben és legolcsóbban befizetni bankszámlára (CIB Bank)? Neten próbáltam utána olvasgatni, de nem igazán találtam egyértelmű infót. Először postán váltsam be papírra, és azzal menjek egy CIB befizetős ATM-hez vagy állítsak be egy bankkfiókba 390 db 200 Ft-os érmével? Esetleg van más megoldás?
-
bopeti98
őstag
Ha neten nem aktiválod, akkor természetesen a contact+PIN sem fog működni, szóval nem kamu aktiválásról van szó. Legalábbis a CIB-nél biztosan nem, mert én még jó múltkor elfelejtettem aktiválni az applikációba amikor kiküldték az új kártyát, és nem működött a contact+PIN sem.
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
Akik a CIB-nél vannak, nálatok az online webes felületen, ha bementek a Megbízások -> Megbízások listájába listázza a megbízásokat, vagy angolul kiírja, hogy nincs megjeleníthető "payments"? A mobil appba ez működik, és régen mintha a webes felületen is ment volna, most nem tudom miért nem mutat ott semmit. Amúgy valami elképesztően lassú ez webes cucc.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Wuthering Waves
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Apple iPad 2021, 9, Space Gray, 64Gb, Wifi, makulátlan, új állapotú, 10.2'' Retina kijelző
- Apple iPad 10, Blue, 64Gb ,Wifi, új, bontatlan, 1 év apple garancia, 10.9'' Retina
- Acer H6520BD 3D DLP, FullHd projektor új lámpával eladó.
- Apple ipad 9, Space Gray, 64Gb, Wifi+Cellular - sim kártyás, használt , szép állapotú
- HP 09A EREDETI toner
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest