- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
válasz BlacKSouL #57441 üzenetére
Ez a másik véglet. Azaz ez a trend, és csak nyomják a 4 évszakosokat. Fejlődés nincs. Aki elégedett vele az kamuzik.
Én soha nem állítottam hogy jobb mint nyáron a nyári, és télen a téli. Csak valakinek lehet jó kompromisszum. Mint nekem.
A műgyanta csak az a dolog ami zavaró ezekben a tesztekben. Mű.
És igen elismerem simán hogy a CC+ jégen jóval rosszabb (mint ahogy ez normális teszteken is kijön).
De ne kezdjük újra itt is
-
Micsurin
nagyúr
válasz BlacKSouL #57652 üzenetére
Ami szerintem egész jó még az az olajwebshop, lassan négy éve csak ott veszek szűrőt és olajat. Szinte mindig vannak a mainstreamebb cuccok ha nincs valami zömében akkor is másnapra mehetek érte.
Hévízi út még könnyen megközelíthető is pluszban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
KrAt
veterán
válasz BlacKSouL #57881 üzenetére
Azért szerintem kicsit túltoltad a dolgot, abszolút nem azt mondtam, hogy így használom, hanem hogy ez normális jelenség-e. Mivel nem egész 1 hete van nálunk az autó, és ilyesmi kategóriás autóm még nem volt, ezért nem tudom, hogy rendben van-e. Ha rendben van, akkor megnyugodtam, és használom tovább úgy, ahogy kell, ha nem, akkor meg elviszem, és megcsináltatom.
Így már remélem érthető volt a kérdésem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #58032 üzenetére
Havernak is azt csinálja az autója (Ford Focus), tuti agybajt kapnék tőle.
mod:
Ezt amúgy nem lehet kikapcsolni/kikapcsoltatni? Nálunk pl van aki a cégesen kikapcsoltatta a DRL-t. Mondjuk annak mi az értelme, arra még nem jöttem rá...
Biztos szeret lopakodni.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lazac_
tag
válasz BlacKSouL #58032 üzenetére
Cityben sem szeretem, hogy az első szélvédőre spriccelésnél még el sem indult a szivattyú, de már félig végigment a lapát... (a Renault Twingomban megoldott volt a késleltetés). Hátulról meg lespórolták a törlőt, arra nincs gondom, a fűtőszál mondjuk lehetne erősebb.
-
-
nandow
aktív tag
válasz BlacKSouL #58175 üzenetére
Azt nem igazán tudom, milyenek a japán és a török bérek, de lehet igazad van.
Egy fullos Civic sedan már most is 8,5M környéke, szóval nem vagyunk messze az általad írt 10M-től.Nincs középkategóriás (Accord), nincs prémium (Legend) Honda Európában, teljesen egyetértek veled, hogy a Honda kivérzett az itteni piacon. Személy szerint ezt nagyon sajnálom...
Az embereknek ezekben a kategóriákban ennyire csak a német autók kellenek? Érdekes, hogy a Mazda a 3. generációs 6-osával azért érzésre (számokat nem tudok) szép eladásokat tud produkálni, sokat látni belőlük. Nem lenne esélye a Hondának is az Accorddal? Vagy a korábbi negatív tapasztalatok miatt már meg sem próbálják? -
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58175 üzenetére
De én lassan 1 éve elhatároztam hogy életem első új autója egy Civic 1.5T lesz, és kész! Csak hát úgy jön ki a lépés, hogy csak tavasszal tudjuk megvenni.
Most ilyen híreket olvasva jobb lenne erről a szándékomról letenni, mert évek múlva majd jól megszívom, ha hozzá kell valamihez nyúlni? Szépen leépülnek a honda szervizek, és úgy kell majd egy vagyonért szerelőre vadászni?
Vagy ez azért nagyon meredek vízió lenne?
(még kia ceedet néztük jó darabig, de az nekem végtelenül unalmas a hondához képest )PS: még azt is el tudom képzelni, hogy már áprilisban sem lehet majd a mostani árért (~7M) hozzájutni
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #58212 üzenetére
Engem egyszer viccelt meg utána nagyon figyeltem rá, -10fok volt csak akkor de nagyon nem akart megállni, sztem utcára sok és nekem az a tapasztalatom hogy kell egy pár fékezés és utána fog, ha meg nagyon kell hogy fogjon akkor rendesen fel kell melegíteni....az sem probléma
KrenAtesz: pont nipparts? mindegy, legalább lesz egy teszterünk
Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #58215 üzenetére
Én is garázsból indulok, plusz párat fékezek is, mire kijutok a forgalomba, szóval talán nem lenne gond. És tényleg nincs piros.
KrenAtesz: Ha viszonylag olcsón akarsz jót, akkor Zimmermann. Esetleg picit drágábban Ate.
A Jazz fékét még nem szedtem szét, de ránézésre nincs semmi extra, egyszerű úszónyerges szerkezet.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #58221 üzenetére
Ja igen, egyenes drótkoronggal érdemes megkefézni a kerékagy felfekvő felületét, minél simábbra, hogy az új tárcsa jól feküdjön. Oda nem szabad semmit kenni az agy és a tárcsa közé, én azért egy rongyot használva egy kis olajjal alig érezhetően megkentem, csak hogy ne álljon össze, de a felfekvést ez nem befolyásolta.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #58413 üzenetére
Volt H1-es minőségi kínai ledem (8-9K volt) a Civicben, vetítési képe patent volt, fényereje szintén, szembejövőket nem vakította, volt teszt ismerőssel.
Viszont az első esős nap után úgy vágtam ki belőle mint a huzat, semmit nem láttam vele semmit vizes úton. Rendőr nem szúrta volna ki, mert projektoros a lámpa és arra nézve egyáltalán nem volt xenonos hatása.
Azóta inkább Night Breaker Laser van benne, tökéletes. -
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #58461 üzenetére
Na ne úgy képzeljük el hogy mint egy idióta rángaton egyfolytában és veretem az autóimmal. Van 1-2 eset amikor kihúzatom és gyorsabban váltanék. Civic bírta, sosem újítattam fel váltót, pedig azt gyűrtem rendesen. Esetek 90-95%-ában papa módban teszem a sebességeket, mondjuk itt az araszolós pesti dugóban nincs is sok értelme vadulni. Accorddal sincs tervbe belefutni szinkron vagy kuplung problémába, cserébe. Persze a kuplung kopó alkatrész, de még így a 170ekm-nél is jó, nem csúszik, alul fog.
Life is too short to stay stock!
-
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58481 üzenetére
Hát most úgy néz ki, hogy a kinézett modell listaára 7.4. Telefonon könnyen eljutottunk 6.9-ig (lényegében a kereskedő mondott elsőre ennyit) De fogalmam sincs meddig lehet ezt feszegetni. Illetve ugye extrákat nem sok félét lehet kérni egy raktáron levő autóhoz (amúgy sem igazán konfigurálható a Honda), esetleg annyit hogy adjanak egy szet felnit/gumit, vagy ilyesmi talán.
-
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58487 üzenetére
Hát ez nem tudom szalonautó-e. A kereskedő annyit mondott, hogy ez raktáron van, nem olyan amit meg lehet tapizni.
Viszont érdekes amit mondasz az extrákkal kapcsolatban.
Nem tudom hogy volt korábbi generációknál, de most a 10-esnék nincsenek extraként külön rendelhető opciók. Fix felszereltségű modellek vannak, de külön nem lehet összeválogatni az elemeket.
Én a Sport felszereltséget szeretném, ehhez képest a Sport Plusban nem sok minden van, ami igazán érdekelne (talán a jobb hifi, adaptív lengéscsillapító, és esetleg a holttér figyelő, de ezeket szerintem nem lehet utólag kérni hogy szereljék be). Ami értelmesen megmarad az az alufelni/gumi szett.
No majd elválik. -
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58567 üzenetére
Civiinfo-n egyenesen olyat olvasok, hogy pl dízeleket nem is szabad kímélni, csak kb 20 km-ig.
Te már azt is leírták, hogy dízelből nem is jó olyat venni használtan, amit a tulaj óvatosan bejáratott (fogalmam sincs miért).benzines bejáratásra meg azt is olvastam, hogy a helyes bejáratás valamennyeri meghatározza a későbbi fogyasztást is....szintén fogalmam sincs mennyi lehet az igazságalapja.
Nekem márkakereskedő most ennyit mondott az 1.5T-re: akkor vigyem, ha majd kiírja az autó, mert van benne erre külön szenzor (amit részben elhiszek, részben nem). Illetve ha akarom, vigyem nyugodtan hamarabb is.
-
Dudee
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #58569 üzenetére
Egy felújított autónál esett meg nem rég, hogy ránéztem az olajszintre és a benne lévő olaj víztisztaságú volt. Elsőre azt hittem nincs is benne olaj így kutyafuttában ahogy ránéztem, át is estem egy gyors szívrohamon. Fel is hívtam a flottásokat de mondák, hogy van benne olaj nyugi. Csak amikor jobban megnéztem a nívót akkor láttam, hogy valóban van benne olaj állagú cucc. Pár száz km után el is kezdett szépen bebarnulni. Ez lehetett az a spéci első töltetes olaj? Még sosem láttam ilyet... Aztán 3k km után behívtak olajcserére és akkor ment bele "rendes" olaj.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kés topik
- Direct One (műholdas és online TV)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Xbox Series X|S
- Mesterséges intelligencia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen