- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #39152 üzenetére
Amúgy kussba maradok inkább, korrekt dolog hogy "csak úgy" vesz valakinek a családja egy autót. Próbálom a jó oldalát nézni, barátnőmnek is azt mondom, van legalább egy autója, mégsem egy szakadék-lyukas csotrogány, hanem egy rozsdamentes egyszerű kisautó, elvisz A-ból B-be, ajándék lónak ne nézd a fogát
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz BlacKSouL #39150 üzenetére
Összességében 2005-ben szerintem mentünk vagy 1500km-t is a Civicemért, mert megnéztünk Zalaegerszegen, Bp-en, Kaposváron, Veszprémben, Szombathelyen jó pár példányt, mire lett elhatározás. Iszonyat rossz volt már akkor is a kínálat, pedig nem a legolcsóbbakat néztük, végül akinél megvettük, az a kereskedő annyit mondott, hogy általában nem adják el, mert megbízható autók, csak ha már valami költségesebb baja van, hát ez sajna be is jött.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #39238 üzenetére
Ez a hirtelen gázadásnál megugrás ez van, nem tetszik, de az i-vtec számlájára írom, vált, kész. Olyan 3000-től tényleg van kis élénkebbség, de inkább 4500 köröl/fölött van hangszínugrás, közel van a lóerőcsúcs is, szerintem ez is közrejátszhat, hogy inkább ott érezni valamit, nem alul.
Ki kéne próbálnom más szívóbenyást is. Haver 1.3-as swiftje volt tavaly, ehhez képest egy kicsit ugye gyengébb, de a karaktere hasonló.
Dízel való nekem meg turbó, el vagyok kényelmesedve a merci miatt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #39285 üzenetére
Nekem a D15Z8-ban 200k km után 3 szelephez kellett nyúlni, de azokhoz is csak minimálisan, úgyhogy nem tartom kizártnak, hogy 100k környékén még nem lesz szükség állításra. Ettől függetlenül jobb ránézni, csak drága a gyári szelepfedél tömítés.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39372 üzenetére
Én is a motorból hallom, de szerelők szerint valamelyik csapágy lesz. Két hete cseréltettem víz pumpát, maradt a hang. Most a generátort csapágyazunk meg!
Katalizátor nincs törve, CO érték jó, most volt műszakin.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39374 üzenetére
Szét nem szedtük még, de öcsiék napi szinten foglalkoznak ezzel. Ha nem lesz idejük, vagy úgy látják, elküldik egy szakihoz, aki felújítja (ezzel foglalkozik, szóval neki vannak célszerszámai)!
Feszítőnél cseréltünk csapágyat, ami még szoba jöhet a klíma kompresszor csapágy és a másik támcsapágy (ha jól emlékszek több nincs)!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39376 üzenetére
Én se olvastam erről semmit sem! Ezért is vagyunk bajban!
Klímát a szakik is "kizárták", pont amiatt amit írtál!
Viszont agyalok, ha a generátort csapágyazunk, utána sztem kap új szíjat! Már sokszor levettük és feltettük!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Caaabi
senior tag
válasz BlacKSouL #39384 üzenetére
Ezzel a valasszal engem is megerositettel abban, h ne is gondolkodjak automata valtos ufoban... Vagy 2 db lett volna pedig ami gyonyoru allapotu 1.8 i vtec EX i-shift 5 dr , viszont akkor felejtos es marad a manual ahogy par hsz el elotte mar elmeletben eldontottem. Koszonom a kommented, szep napot!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39376 üzenetére
Ma megint éktelenül csikorgott! Hallgatóztunk és végül Meg lett mi okozza! Klíma bekapcsoláskor abba hagyta! Ez azért fura, mert múltkor nem hagyta abba, ezért gondoltunk a víz pumpára!
Szóval vannak kételyeim de most szedhetjük szét. Még utána nézek, hol milyen csapágyak vannak benne?! Egyáltalán szerelhető e? Vagy megcsináljuk, vagy kap egy bontottat (az is 60 k Endrénél)!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39400 üzenetére
Én is... Elhiheted!
Utoljára ugye pont azt javítottuk, illetve behúzó tekercset cseréltünk. 40 k volt az új gyári, mert nincs utángyártott!
Vagy nem jól raktunk össze valamit, vagy megadta magát ott valami! Rosszul össze rakni nehéz, mert egyszerű szerkezet, csak hozzá férni gáz! Le kellett engedni a motort kicsit (motortarto konzolokat jobb oldalon levenni, alsó emelő alá, aztán az tartotta)!
Ha lesz időm neki ugrunk!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39427 üzenetére
Klíma szíj tárcsa csapágya adta meg magát!
Levettük, totál be van rágódva!
Vagy cserélünk csapágyat, vagy komplett tárcsát!
Írtam Endrének, remélem nem fáj sokba
Moci is szervizes, kocsi most volt műszakin, utánfutó nemsokára megy műszakira! Szóval van kiadás most!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Kornel
veterán
válasz BlacKSouL #39713 üzenetére
Nekem Imi vette észre.
Típus hiba.
A jobb hatsom ragadt, félre is kopott a betét.
betetcsere lett, meg szetkapta az egészet,elvileg most jó.
Azt mondta, végleges megoldás nincs, csak az, hogy minden olajcserekekor szétszedni,meg osszerakja a hatsokat.
Többet nem tudok, Imit kéne kérdezni.Tsebacsi: 2000 rpm-nel lévő rezgesrol mondott-e valamit?😂
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39713 üzenetére
Tavaly én is kipucoltam mind a négyet. Semmi extra szerszám nem kell. Kerék le, betétek ki, nyereg le (csavar rögzíti, simán levehető). A lényeg: a betéteket picit megcsiszoltam, illetve az élükből köszörűn vettünk le, majd össze szereléskor a csúszkákat be kell zsírozni!! (van erre való zsír, vagy pedig réz paszta)
Ami még kellhet, de nem fontos: a hátsóknál a dugattyúkat vissza kell nyomni. Öcsiéknek van erre egy cél szerszámuk, amolyan szorító szerű valami, de egy sima vízpumpa fogó is jó erre.
Utána mehet minden vissza, persze picit meg kell vasalni először.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #39713 üzenetére
Én írtam 7 gen accordnál, ezt egy honda márkaszervizes szaki két hátsót két gyári felújítóval darabonként 1-1 óra alatt egyedül megcsinálta, polírozással együtt.
Mármint a féknyeregben a dugattyúk megszorulását. A balosom azóta hibátlan, a jobbosom is az lenne, de csak 6 hetet bírt, mert a kézifék része a dugattyú mögött van, ami javíthatatlan, nem lehet a gyűrűt a rugós taggal kiszedni, préselve van, úgyhogy a kézifék hiba miatt a komplett jobb hátsó féknyerget cserélem minden csavarral újra sajnos...
Kéziféked nem fog feljebb, nem lett alul holtjátékos? Nekem a végén 6 felhúzás helyett 12 lett a vége, derékszögben állt a kézifékkar.
A betéted a tárcsával lehet kuka lett, nekem is kuka sajnos.
Felújító szett gyári oldalanként 5e ft, felújítással 15e-ben állt meg oldalanként, sőt a beragadó dugattyú miatt erőlködik a bovden is, lehet azon is állítani kell, a kesztyűtartó alatt van az állító csavar.
Nekem az volt a problémám, hogy ha behúztam a kéziféket, nem engedett ki a dugattyú jobb oldalt, de mindkét oldal szorult. Ezért kézzel engedtem ki a kalapács részét a nyereg alján, rosszabb esetben kalapáccsal ütöttem ki, ha nagyon felmelegedett.
Ha kézifék része is rossz lesz, akkor kuka az egész, gyári 80e darabonként, de én tudok gyárit cseredarab leadással accordba 24-ért. Ha a kézifék része jó, akkor sima dugattyú felújítás kb 15-ért és megint jó lesz pár évig.
Speckó szerszám dugattyú visszatoló kell, plusz légteleníteni kell majd a nyerget is, mert levegős lesz.(levegős leszívó pisztollyal csinálják szervizben)
Buktató, ha nagyon rozsdás, lehet, menthetetlen, mondjuk az nagyon nagyon ritka. Az már extrém szorulásnál van. Polírozni, csiszolni szokták, két gumi cseréje és kész is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Kornel
veterán
válasz BlacKSouL #39812 üzenetére
Gondolom, hogy nem éri meg, vagy kivitelezhetetlen.
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy csak a gázpedál reakciót finomabba, jobbá, gyorsabbá lehet-e tenni.
SSS-ban is elektromos gázpedál van, de sokkal sokkal közvetlenebb, és spontanabb volt, mint ez.
Kérdés, hogy egy ecu módosítással (chip tuning) tudnek-e finomítani rajta.Hétvégén lemerem a gyári 17-es felniket, hogy mennyivel nehezebbek a 19 kg-os r16-nal.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39863 üzenetére
A csúszó felületet valami spéci cuccal kenik be az ablakoknál. Astrán mi építettük be az elektromos emelőket. Akkor mondták a srácok, hogy ne kenjem be semmivel se majd ők hoznak rávaló kencét. Így is lett, azóta is tök jól működik.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #39874 üzenetére
Megnézem az FL UFO váltóolaj csereintervallumát, de ha Te 117k-nál cserélted, akkor van még időm A kuplung még nem csúszik, ezek szerint ha az egyest nehezen veszi/kettest szökőhavonta 2x kidobja, az nem a kuplung hibája, hanem az enyém
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #39879 üzenetére
Eddig oké ezt én is hallottam, illetve tapasztaltam. Nálam a kettes beváltás után kidobódik, mert valószínű rosszul húzom oda vagy nem kellően be, nem tudom. De Imi is azt mondta, hogy user error lehet, nem pedig autóhiba.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
>>>W!nman*
tag
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39917 üzenetére
Nézd, egyes betétekhez gyárilag csomagolnak pasztát, ha jól tudom az nem réz. Tesómék használnak rézpasztát, kb mindenhez ( fék, generátor). Ha lenne vele valami gond biztosan tudnának róla (lassan 10 éve szervizben dolgoznak) és szóltak volna nekem, hogy inkább vegyek jobb anyagot (tudják, hogy háklis vagyok ezekre).
Szóval szerintem használj nyugodtan!
Ami viszont igaz, hogy időnként érdemes lekapni és kipucolni, újra pasztázni a csúszkákat így tuti nem fog megszorulni, nyikorogni és egyformán kopnak a betétek.Hol olvastad, hogy nem szabad réz spray-t használni?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #40086 üzenetére
EBC-k kapnak gyárilag egy bejárató réteget amíg az nem kopik le addig nem szabad nagyon terhelni amíg a tárcsa (ahol a betét érintkezik a tárcsával) teljes egészében nem kap egy kékes-szürkés árnyalatot. Az azt jelenti, hogy elkopott a bejárató réteg és mehet a buli, szépen fokozatosan növelve a terhelést.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #40086 üzenetére
En igy csinaltam az EBC-t:
Elso 500Km -en nem satuztam csak szepen lassitgattam es fokozatosan terheltem.
Ha igy csinalod akkor tuti nem lesz baja. EBC-nek van koptato retege amig hallod kicsit nyikorogni addig kimelni kell.
Legutolson csodalkozom. Pont azert van rajta brake in reteg hogy fokozatosan bekopjon a tarcsa es a betet es mondjuk ne nyomd meg a tarcsat egy eros fekezesnel...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #40130 üzenetére
Nagyon sok fugg attol hogy milyen autora epp melyik jo.
Pl nekem haraposabb volt mint a brembo es utcara kivalo volt. De pl palyazni sokan DS3000 vagy Carbon lorraine -el mentek.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #40166 üzenetére
Annak a meglazítása nem egyszerű. Egy beütős szerszámmal csináltuk, szerencsére nekem nem volt berohadva. Anno az astrámnál szívtunk vele.
No meg is van. Pont ilyen van a srácoknak.[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #40166 üzenetére
Ha gyári a tárcsa még, akkor simán kijön, mert gyárilag meg van kenve.
Én most szedtem le a két hátsó gyári tárcsát, simán kijött a 4db csavar.
Az a csavar addig kell, amíg a betétekkel, majd kerékanyákkal rögzíted.
Szinte semmi szerepe nincsen.
A ferodo pl ad a tárcsáihoz ilyen csavarokat, az ebc nekem nem küldött.Ha be van rohadva, beütős csillagcsavarhúzóval nagyon könnyen kijön.
6x14x1.0 nekem az accord hátsója.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs