- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Realme GT 2 - aláírjuk
Hirdetés
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz Kornel #39798 üzenetére
Itt le van írva részletesen: [link]
"...on a conventional engine, the throttle valve is normally partly closed to control or limit the intake volume of the fuel-air mixture. The air-flow restriction that is incurred due to intake resistance in such conditions is one of the biggest factor that leads to reduced engine efficiency, through pumping losses. With the R18A SOHC i-VTEC mechanism, Honda's R&D engineers introduced the idea of controlling the amount of air entering the combustion chamber via other means instead of the throttle butterfly. This is done via a combination of both valve timing and an exploitation of the property of the 4-stroke cycle and a new Drive By Wire (DBW) system....
[...]
So instead of using the throttle butterly to control or limit the amount of air entering the engine, we allow the air to enter the cylinders and then push the unwanted amount out of the cylinders. So the exact amount of air we want is now controlled by the timing of the intake valve closure. In this way, the throttle valve/butterfly is not used/needed and it is allowed to remain wide open even under low-load conditions. This contributes to a a major reduction in pumping losses - up to 16% reduction according to Honda's calcuations. Combined with comprehensive friction-reducing measures, this results in a significant increase in fuel efficiency for the engine itself."Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Politika
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tőzsde és gazdaság
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Linux kezdőknek
- Star Trek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- TISZTA, MAKUÁTLAN: Tefal Ultra Compact 2000W - Konyhai grill bbq sütő - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- Eladó vagy cserélhető sörös korsó és sörös pohár gyüjtemény!!!
- Google Home Mini CSOMAGKÜLDÉSSEL IS, PRÓBAGARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs