- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Mobil flották
- iPhone topik
Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az OpenAI és az AI segít gyógyszereket fejleszteni
it A francia Sanofi összeállt az OpenAI-val, hogy AI segítségével gyorsítsák fel a gyógyszerek fejlesztését.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #39801 üzenetére
Azt, hogy - véleményem szerint - a magas városi fogyasztás legfőbb oka a gyári r17-es malomkerekek. Oke, hogy gyönyörűek, de rendesen érezni, ahogy erolkodik az 1.8-as motor vele, mire lendületbe jön.
Kíváncsi vagyok a kettő közti sulykulonbsegre 😉 -
z123456789
addikt
válasz z123456789 #39315 üzenetére
Apropó fogyasztás:
Mindegyik méréshez 10 telitankolást gondoltam. Az kb 7000 km egy szett. Kicsit már unom a nyugger tempót, de ki kell tartanom! Már csak 2 tankolás, és jöhet a normál vagy fickós. -
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #39805 üzenetére
Mindegyik autónál számít a rugozatlan tömeg.
Kérdés, hogy a motor megbirkózik-e még a plusz tömeggel gond nélkül, vagy erolkodni fog egy sima elindulásánal is.
Pl. annó a splashemre amikor felraktam a 6 col széles amúgy olomnehez mazda2 alufelniket 195/50 r15 gumikkal, az autó megszűnt gyorsulni, szó szerint nem vette a fordulatot, de rendesen meg se állt, a fekut is érezhetően nőtt. 2 napig volt fent, eladtam.
Nyilván itt nem ilyen kiélezett a helyzet, mert a motor elbírja még ezt a plusz rugozatlan tömeget, de érezni, hogy indulásnál nem olyan virgonc, és nagy rugozatlan tömeget kell belenditenie.
A baj az, hogy akkor se váltanak 205/55 r16-ra, ha fel literrel kevesebbet enne úgy,mert baromi szép a gyári alu is, főleg ha majd lefenyeztetetem valami jó színre 😂z123456789: várjuk a beszámolót majd.
Nekem most 7,5 felett van a nagyatlagom eddig, de van benne bőven bp is.Most 320 km után 5,7-en áll a BC, tegnap már nem akartam belinkelni, mert azt fogjátok mondani, hogy hazudok 😂😂😂
Igaz ez már 60 km-t kivéve csak országút, nyugger tempóban, kivéve mikor egy typeR -el gyorsultam 😉
Szóval akárhogy is nézem, a város nagyon megdobja a fogyasztást, és én a nehéz kerekekre gyanakszok, mint elsődleges ok.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz z123456789 #39808 üzenetére
Lipoczki Davide, en is csorgattam ra a nyalam Kar hogy csak folia.
-
BlacKSouL
addikt
válasz Kornel #39800 üzenetére
Hát mindenre van megoldás, de vedd figyelembe, hogy jelenleg a teljesen nyitott pillangó mellett szelepvezérléssel szabályoz teljesítményt/fordulatszámot. Ha "hagyományosítod" a működését a pillangónak, akkor a szelepvezérlést is módosítani kell ennek megfelelően, de ezt vezérműtengely- csere nélkül nem fogod tudni jól megvalósítani, tehát itt bukik az elmélet.
Mondjuk ekkor úgy fog működni, mint egy hagyományos, alap szelepvezérléses motor, vagyis a fojtószelep kis terhelésen zártabb, nagyobb terhelésen nyitottabb, a szelepek meg nyitnak ahogy nyitnak. Leegyszerűsítve amennyire nyomod a gázpedált, annyira nyit a fojtószelep. Így persze minden hozzáhangolt egység szerepe, funkciója, előnye is megszűnhet, vagyis át kell tervezni (kiiktatni) a változó szívócsövet, áthangolni, vagy kiiktatni a rezonátort, és ez csak 2 elem. Ha kiiktatod még belőle az elektronikus gázpedál funkciót, vagyis hogy jelenleg a pedáltól részben függetlenül működteti a motort, azaz ő a mért értékek alapján eldönti, hogy a gázpedál álláshoz tartozó pillangószelep/szelepvezérlés állást egy-az-egyben megvalósítja-e, vagy csak részben, mert mondjuk véd valamit. Úgy mondom, hogy a hülyebiztosság miatt, hogy ne tegye tönkre magát csak azért mert a vezető padlót nyom ész nélkül. Ha ezzel rövidre zárod a pedált, akkor valóban, kérdés nélkül úgy nyit a pillangó, ahogy a gázt nyomod. Már csak a befecskendezőt kell módosítani, hogy a szenzorok mért értékei alapján a lehető(elégethető) legtöbb üzemanyagot nyomja be a csőbe.Ekkor számolhatsz kb. olyan max. 15-20 lóerő növekedés-érzetre, kb. 2-2,5 liter fogyasztásnövekedésre, többszörösére növekedő kipufogógáz értékekre, agresszívabb gázpedál-reakcióra, hirtelen torpanás nélküli gyorsításra.
4D-hez való gyári 5 küllős alufelni 205/55R16 nyári gumikkal együtt kereken 19 kg/db.
Gyári fekete acél keréktárcsa 195/60/R15 téli gumikkal együtt kereken 15 kg/db.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #39808 üzenetére
Nagy kár, h nem gyári fehér..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz BlacKSouL #39812 üzenetére
Gondolom, hogy nem éri meg, vagy kivitelezhetetlen.
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy csak a gázpedál reakciót finomabba, jobbá, gyorsabbá lehet-e tenni.
SSS-ban is elektromos gázpedál van, de sokkal sokkal közvetlenebb, és spontanabb volt, mint ez.
Kérdés, hogy egy ecu módosítással (chip tuning) tudnek-e finomítani rajta.Hétvégén lemerem a gyári 17-es felniket, hogy mennyivel nehezebbek a 19 kg-os r16-nal.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #39809 üzenetére
Haha, a kocsim felnijei tőle vannak. Egy kis része nálam van ennek a kocsinak.
Nagyon szép. Tetszene kékben is.
Mifelénk van egy fehér FL Type S, az nem fóliás, és az is gyönyör. Egyik reggel mögöttem fordult rá az útra, nem tudtam, hogy a visszapillantót, vagy az utat nézzem.(#39813) runner 125
Te GYMS megyei vagy? Mert ha igen, és járkálsz Móvár felé, akkor még akár láthattad is.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Sátán44
addikt
Autós topikban is feltettem a kérdést, de itt is érdeklődnék:
Az mennyire hihető sztori, ha az eladó azt mondja, hogy az autónak (Jazz 2009) csak digitális szervizkönyve van? Külföldről behozott. Harmadjára járok így
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Kornel
veterán
válasz Sátán44 #39817 üzenetére
En elengednem a külföldi vonalat.
Ugye nem rég vettem civicet.
Megnéztem 20+ db-ot, mind hulladék volt.
(Visszatekerve, stb.)
Aztán mielőtt majdnem feladtam, elkezdtem csak a magyarokra raszurni.
Na ott voltak normálisak, de az az ársáv felső kétharmada volt.
Ez van.
Kint egyébként ugyanennyibe kerül egy jó civic, mint itthon.
Fel kell menni a fugel honlapjára, vagy a mobil.de oldalára, és láss csodát, a jó Hondák még drágábbak is, mint itthon.
Kint is lehet 2/3-ad áron torok/roman/alban/cigany nepperektol lefingott szrokat venni, és behozni kliglancolni, és eladni a hülye magyarnak, de egyszerűbb egy ismert előéletű itthoni példányt keresni, akár magasabb áron is.
Ez az én tapasztalatom, nem kell megfogadni, de át lehet gondolni.. -
Kornel
veterán
válasz z123456789 #39819 üzenetére
Tenyleg ez van, nagyon ramentem a kinti behozatalra, de ami jó volt, az drágább volt, mint itthon, és még rájöttek volna az egyéb költségek.
Azért hülye se vagyok.
Az olcsoknal meg mind feltűnt a hakan, az izmir meg stb. kereskedő neve...
Hát kösz.
Ja és ezeknek autót se adok el többet, céges Sprintert egy nemet albán vagy milyen mukinak adtam el egy magyar céget bíztak meg vele, de soha többet ilyenekkel semmilyen üzlet.
A részletekkel nem untatok senkit, de nem volt egyszerű a történet.[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #39808 üzenetére
Ismerem a tulajt, az előző tuljat is, az előéletet is.
Gyönyörű autó! Már felajánlottam neki, hogy inkább adok kölcsön csak ne adja el.Life is too short to stay stock!
-
Kornel
veterán
Urak!
Sokba lenne egy körbe foliazas?
Matt fekete eléggé kiemelné a formát 😉
És akkor nem kéne a polirral meg a kofelverodesekkel foglalkozni 😉z123456789: ha lesz erőm este leírom
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz Kornel #39820 üzenetére
Nyilván itthon is és kint is lehet jót és rosszat is venni. Én tavaly hoztam kintről egy benzines faceliftes 8gen Accordot (Honda márkakereskedésből, első gazdás volt), mert itthon egyszerűen nincsen és ami van az árban nagyon el van szállva. Most havernak keresünk 8gen Civic-et, elég sokat megnéztünk már, mind hulladék volt, ami pedig nem az árban volt irreális. Sajnos ahogy nézem kint is drágák a Civicek, lassan már Accord árban mérik őket, pedig nem egy kategória a kettő.
-
senior tag
válasz Snoop-y #39781 üzenetére
Amióta bent vannak a TEINek, van hogy rájuk jön a bolondóra és nem nyikorog, hanem nyekeg, pl ki-beszálláskor, kisebb úthibákkor, idegesít, de bárkivel beszéltem róla, mind azt mondta ez ilyen, ha gond lenne akkor kijött volna a tesztpadon műszakikor. Tény, hogy a kipuff sokkal hangosabb, de azért néha hallom ezt is, idegesítő.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Kornel
veterán
válasz -cobra- #39829 üzenetére
A jó civicek kint is sokert mennek.
Ez tuti.
2008-as 1.8-as ufo-ra ami még nem FL-es, nyugodtan számoljon rá 2,4-2,5M-t, alatta csak hulladék van.
Ha evjaratban visszavesz, 2006-7, akkor pár száz ezerrel lentebb is vannak jók, de ott meg több volt még a gyári hiba.Mod: lengéscsillapítóra visszatérve.
Most voltunk a regéci várnál, lefelé egész szép kanyargós hegyi út van, nem nagyon pattogott el a segge a kocsinak, sőt, abszolút nem éreztem hibáját,de ugye ezek már sachs super touringok. Amit éreztem, az a fososodo kormányösszekötőim, nyáron sort kerítek azokra is már.Fóliára visszatérve. Ha 250-ert faszan megcsináltak azt az accordot, akkor van meg esélyem valami jó árat kialkudni, úgyis ismerek egy autó dekoros céget, hátha bevallaljak számla nélkül 😉
150+k környéken már elgondolkoznek egy szép matt fekete folian 😉 -
Remi1234
aktív tag
válasz z123456789 #39806 üzenetére
Nálam sajnos a következő adatok vannak az elműlt több mint 2k km alatt (2003 2.4 automata Accord):
18,1 csak város
9,35 pálya (150 kmh/h) + fõút
10 Bp-Paks pálya (160 km/h)
8,9 vegyes
11,2 Pécs-Bp pálya (170 km/h)
7.3 Bp-Veszprém pálya (130 km/h)+ fõút minden korlátozás betartva
8,5 Vp-Almádi-Vp-Bp (130 km/h) palya + fõút nem túltolva
8,6 Bp-Pécs-Bp, Dunaföldvárig pálya egyébként 6-os, de kellemes 110-es tempo
18,6 város
13,6 138km város, 250km pálya (140-220), de nyélgázon toltam le mindenkit és kb 160-170 lehetett az átlagHozzáteszem, hogy városban 2km-t megyek vele leginkább és mintha tojáson lépkednék. (a miértet most hagyjuk )
Ez Imi szerint is sok.. Rámért a L-szondára, és a 0-1,4es rferencia értékhez képest folyamatosan felugrott 2 fölé, nem ritkán 2,4 2,8ig.. Szóval szerinte hamarosan cserés lesz.. És mindjárt kb. 70k anyagköltséget mondott rá... De fenntartásokkal fogadom az összeget.
Különösen azután, hogy voltam nála olajcserére és 36k-ba került.. Úgy hogy utánanéztem a neten az áraknak:
Olaj - Ezt 17k-ba számolta, mert a Bárdinál ennyi...
olaj, pollen, levegőszűrő kb a neten összesen 8k..Bárdinál megnéztem, listaáron valóban lehet valid a dolog, de akkor is kb 12k munkadíjat felszámolt.. Ami szvsz kurvára nem korrekt.. Az olajat megmutattam neki még amikor nála voltam, és abban maradtunk ha viszek neki legközelebb, akkor levonja azt a kb 9k-t..
Szerk:
Bocs az olaj 0w30 Total 9000, de az ára kb ugyanez
[ Szerkesztve ]
PSN ID: RemiFungus
-
z123456789
addikt
válasz Remi1234 #39834 üzenetére
(#39834) Remi1234
Azt a picsa! Jó számok.
Én csak teli tankoknál írom be a méréseket. Az eddig kb 5000 km. (7x tankoltam eddig tele, nem 8x. )
A legdurvább az 7.9 volt, a fölé nem ment még. Ez akkor volt, amikor néha flegmáztam, vagy haza akartam érni hamarabb, vagy unatkoztam, vagy épp megnéztem, hogy tudok-e 200-zal menni. ATeli tank alatt többször is, de java részt nyugiban 80-90 főút, 50 lakott, 120/130 pálya. Ami azért nem reális szerintem.
Meglátjuk, mit hoz a többi típus. Azért azt ne felejtsük el, hogy ez csak 2.0 manual.Szép kis költségek. Bízzunk benne, hogy legalább szakavatott kéz.
(#39837) kornelka
Jól mondja Tboy, számold csak rá a minimum 2kilót, ha szépet akarsz. De ne legyen igazunk.[ Szerkesztve ]
-
Remi1234
aktív tag
válasz z123456789 #39838 üzenetére
Én is csak telitankolok. Ebben még nincs fogyasztásmérő.
Persze hogy szakavatott (bár szvsz egy olajcsere nem rocket science) a fórumról ajânlották kíváncsi is vagyok a többiek véleményére
[ Szerkesztve ]
PSN ID: RemiFungus
-
Kornel
veterán
válasz z123456789 #39838 üzenetére
Nekem azért nem eszik keveset a civic.
[link]
Bár ebbe befigyel azért bp is néha.
Meg lassan beeg a fenyvaltom releje a bajuszkapcsoloban, tehát inkább sportos, mint nyugger a tempó.Mondjuk most rekordot fogok dönteni, még ha csal is 7 decit 😂
-
czirok000
csendes tag
üdv!
7.gen accord fényszóró párásodás ellen van valami tipp/megoldás?
Elég egy kisebb eső és már párásodik is mindkét fényszóróm Szilika zacsikat neki?
A lámpa kiszedése nem tűnik gyerekjátéknak, gondoltam körbe szilózom őket?! -
JoolsNOS
veterán
Sziasztok!
Pár fura dolgot találtam így párezer km után. (2007 Jazz 180000km)
Az első ablakok ha teljesen fel vannak húzva rossz úton kicsit zörögnek. Mintha szélzaj lenne, de nem az. Ha kicsit leengedem akkor elmúlik (csak annyira, hogy még nem is látszik rés)
Mikor dugóban araszolok és alapjáratról kicsit gyorsítok vagy lelépek utána a gázról, kicsit rángat az autó. Ez mitől lehet? Gyertyacsere most volt. (Denso K20TT) Előtte is csinálta.
Amúgy alapjárat is mintha néha-néha döccenne egyet. Mind üresben, mind sebességben.
Nagyon ritkán az egyest elsőre nem veszi csak második kuplungra. Váltóolajat akarok cserélni, ki tudja volt-e már.
Ha az első üvegen nem honda felirat van az azt jelenti, hogy már volt cserélve?
Amúgy megy ahogy kell, hozza a gyári fogyasztást ami szerintem nagy szó.
Amúgy nagyon szeretem. Első teljesen saját autó.I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Remi1234
aktív tag
pedig tényleg nem tolom.. 3asba is néha vált fel mert ugye 2km a meló hely.. próbáltam már csak a ,,szivatós" alapjáraton gáz nélkül menni, és minimál gázt adni lámpámál.. (gyalog előbb beérnék melóba egy forgalmas reggelen, csak hát a lustaság) Ha mondjuk Ferihegyre megyek, ahol konstans 60-70es a tempo akkor látványos, hogy nem mozdul a benzin mutató
Viszont mi az a BC?
A pályás fogyasztást próbáltam min. 100 kmen (jellemzően Pécs-Bp távon) tempomatos óra szerinti 130, 160, 170 tempónál. ott az igazán mérvadó szvsz.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: RemiFungus
-
Kornel
veterán
válasz JoolsNOS #39844 üzenetére
Nem volt jazzem, de a "rangatas" nalam is megvan, 1.8 i-vtec.
Fentebb már linkeltek, hogy milyen okosságokkal spórol üzemanyagot, amik bizony nem a spontán gázpedál reakció elősegítői.
Ettől függetlenül a szelephezagra is raneznek.
A "szelzajra" lehet segítség lenne egy jó légterelő az ajtokra.
Valtoolajat mindenképpen cserélj. -
Qru
MODERÁTOR
válasz JoolsNOS #39844 üzenetére
Szelephézag volt már benne állítva?
"Ha az első üvegen nem honda felirat van az azt jelenti, hogy már volt cserélve?"
Igen, mindegyikben kéne legyen Honda jelzés.
mod:
kornelka: De az övében i-dsi motor van amiben nincsenek ilyen furmányos dolgok. Szóval ott vmi nem kóser. Az enyém nem rángat sehol igaz nem ennyi km van benne de akkor se tűnik normálisnak...
Remi1234: BC -> BoardComputer, azaz fedélzeti számítógép. Az szeret csalni (bár általában lefelé csal).
De ez a városi 18 liter nagyon durva, a pályás fogyi még elmegy, hisz' a lovak zabbal mennek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Gyári logós Honda feliratos Textar fékpofát tett fel nekem Imi, ez gondolom jónak számít?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
Nekem előre ferrodo premier tárcsak és betétek kerultek, Imi szerint futottak még kategória.
Tényleg olyan gáz lenne, akár a gyarihoz képest?
Az autó olyat lassul, hogy öröm nézni.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
- Új bontatlan 4 db Polyrattan állítható háttámlás szék eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen