- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz czirok000 #35571 üzenetére
Civic 1.8 i-VTEC motorja ugyanígy viselkedik, annak 650 az üzemmeleg gyári alapjárata, és ugyanúgy rezonál tőle az egész autó, de nem is annyira enyhén. Pár fordulattal feljebb (700) már megszűnik. Ez gyári állapota óta ilyen. Sajnos rosszul tervezték meg a rendszert, és a motor+bak+kaszni rendszer 'sajátfrekvenciája' megegyezik ezzel az alapjárati fordulatszámmal. Ha valaki vállalja hogy átállítja az alapjáratot (de ez már "chiptuning" ) akkor kicsit feljebb állítva megszűnik. De a gyári motorvezérlő gyári állapotában ez van.
A kormány elfordításával az EPS elektronikus kormányszervó léptetőmotorja kap feladatot a torziós szenzoroktól amik mérik a kormányrúd elfordítását, és ad elég nagy terhelést a generátornak, ami miatt a vezérlő megemeli a fordulatot, hogy kompenzálja a magasabb áramterhelést.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #35571 üzenetére
Normális, ha minden fogyasztót kikapcsolsz, 600-at pörög kb a motor, én nyáron légkondival és tompítottal, télen tompítottal megyek, így az alapjárat felmegy 750-re.
A régi tulaj is azt mondta, amikor behozta három évesen az enyémet, ez ilyen volt. Testkábelek cseréjével lehet jobb lenne a helyzet.
Service manualban is kikapcsolt fogyasztókkal 600-700-at ír.
Mondjuk nem is az alapjárattal lehet a baj, hanem a motortartó bakokkal, mintha nekem a rendszámtábla mögötti bak, ami az önindítónál van, egy kicsit viseletes, többi okés. Melegen tényleg ennyi a 2.0 k20a6 motor alapjárata.
320e km-t mondanak a lánc időtartamának, én garantált 165e km-rel vettem ismerőstől.
Rezonanciát okozhat még kipufogó rendszer gumitartói is, motortartó bakok, rossz testkábelek.
Alapjáratot itt ecu állít be, fojtószelepen nem találtam csavart, hogy állítsak rajta.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz czirok000 #35576 üzenetére
Fene tudja milyen láncot tettek bele akkor ha tettek ha nincs nyoma akkor esélyes h nem gyári, ami meg kitudja milyen. Legtisztább láncostól, vezetőkkel, feszítővel kicserélni az egészet gyárira és nyugodt leszel.
én 180nál cseréltem és már meg volt nyúlva, egyik cartárs 100 ezernél cserélte, neki is két szemet meg volt nyúlva a gyári.km miatt meg ne aggódj, k20-at ki lehet hajtani a világból is
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #35587 üzenetére
Sajnos én ezt a verdát nem vettem volna meg, k-s motorba szigorúan tilos 10w-s olajat önteni.
Valszeg azért van benne, mert olcsó jános volt a tulaj, fele annyit költött a kötelezőkre így, és lehet, már 5w-s olajjal zabálni fogja a k-s motor az olajat. Castrol magnatec 10w40 pedig egy jó nagy xar olaj, volt nekem is sajnos még az első hondámnál.
Amit tehetsz, csak gyári olajszűrő, kb 2500-3000 Ft, plusz 5w30-as olajak, motultól, vagy sima eneos, ha sok a pénzed, akkor eneos sustina, de azt egy kicsit enni fogja, minden motor eszi, kb 1 decit 1000km alatt, versenyolaj, hidegen 0w20, így nem kopik a motor, melegen 5w30, 3 éve ezt használom nagy megelégedettséggel, nem is akarok váltani. Type-r civicem is ezt kapta.Váltóba gyári mtf3, plusz dot 5.1-es vagy dot 4-es kuplung és fékfolyadék is mehet cserére... Szervot nem kell cserélni, csak feltölteni psf gyári folyadékkal, ha kevés van a tartályban.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz czirok000 #41221 üzenetére
A pumpát maga a hűtővíz keni ezért nem szabad elsóherkedni a cserét, mert az öreg hűtővíz már nem ken rendesen és kinyírod a pumpát idő előtt. Elvileg egy zárt rendszer de gyakorlatilag azét az idő előre haladtával lehet kis veszteség. Akár csak a fedőkupak nem zár már rendesen, vagy egy tőmítésnél van kis szivárgás...
De azt a túlnyomás tartályon úgyis látod ha fogy.
#nincsbennetarcsi
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz czirok000 #42861 üzenetére
Nekem a 1994 esen esőzés után gyulladt ki, égett 1 hétig aztán elaludt, csatlakozó volt dzsuvás a hátsó híd alatt vannak felrögzítve, kapja a dzsuvát mindenhonnan, szét lett húzva ki lett tisztítva azóta jó, semmit nem kellett cserélni.
Ki kéne mérni a vezetékelést hogy nincs-e valahol zárlat, vagy valami, ellenállást kéne rajta méregetni. Plusz ahova a szenzort berakják, ott ki kell takarítani azokat a jeladó mágneseket, mert összeszedhetik a koszt és attól dob hibát, egy bordás keréknek kinéző valamiről van szó a kerékagyon.[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #42861 üzenetére
Csatlakozó konnektor piszkos, kábeltörés vhol(kontakthiba),lengéscsillapító elpattog(audiknál hiba pl), kerékcsapágy stb.
Sajnos sok hiba lehet, gyárit preferálnám én is.
Első körben minden kábelt és a rossz és új utángyártott abs jeladókat kimérni ellenállást, feszültséget.Plusz a bordás részek kitakarítása, átnézése, ahogy előttem írták.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz czirok000 #43043 üzenetére
Én anno vagy 3 éve megvettem a Conti Premium Contact 5-öt, mert az akkori friss teszteken a legjobb volt. Namost futásra jó, de iszonyat módon kopik. És idén megcseréltük a hátsókat-elsőket, azóta nekem is vibrál a kormány. Szintén 100 körül. Pedig már most a fék/kerékagy kérdés tökéletesen lezárva a fékcsere kapcsán.
Gondolkoztam is, hogy meghagyjam-e még rajta jövő nyári szezonban, de még kopottságra keménységre bírná. Viszont mit vennék helyette? Van aki a Dunlopra esküszik, van aki Michelinre, nekem a gyári Bridgestone-al se volt gondom egyik autón sem. Téliben a Goodyear-el voltam megelégedve, most is azt vettem rá. És csak felső kategóriásban gondolkodom, mármint a nagy gyártók elsőszámú márkájában. Bár a fentiek alapján a Conti most csalódás.
BigBlackDog: teljesen normális, ugyanis az ablak helyzetét nem érzékeli semmi. Az ablakemelő motor, meg a vezérlőelektronika megkapja a jelet a gombtól, és elkezdene forogni, de mivel fent van, nem tud elindulni. A jobb vezérlők ilyenkor 1 másodperc után letiltanak, és nem adnak áramot tovább a motorra, ahogy az automatikus felhúzásnál működik. Ott is azt nézi, hogy hirtelen megváltozik az áramfelvétel, és a megváltozott állapot áll be. Azonban az 1 másodperc alatt eléggé megnő a motor áramfelvétele, annyira, hogy az már terheli a generátort is, és ugyanaz a jelenség áll elő, mint amikor felkapcsolod a fényszórót alapjáraton, és az is ingadozik. Csak a motornak még nagyobb az áramfelvétele.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #43607 üzenetére
Nem a kivágott kupak miatt párásodott. Gyári típushiba a 7 gen accord lámpa párásodás. Engem is érint néha sajnos. A reflektor résznél legbelül párásodik autómosás után, télen, marha nagy páratartalomnál. Bár lekopogom, 2 3 hónapja semmi.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
csabi94
őstag
válasz czirok000 #43656 üzenetére
Be fogok számolni, amint többet tudok. Nem is az ingadozik szó a megfelelő, hanem inkább fogy. És nem vettem észre különbséget üzemmeleg, illetve hideg motornál, egyszerűen csak fogy. Hétvégén feltöltöttük maxra, tegnap háromnegyed fölött volt picivel. Folyást nem láttam semerre, hengerfejességre utaló jeleket sem.
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #43701 üzenetére
Ajaj. Lehet, hogy nagy baj van.
Én vagyok a repedt blokkos typer civices gyerek.
Tünet: olajgombánál folyik az olaj. Ok: repedt motorblokk.
Nekem is a féltengely gumiharangra nyomta az olajat. Azt hittem, vtec tömítés. De nem. Olajgombára ráhúzott vki, lazításnál szétrepedt vezérlés felé. Kúpos menet, max 10 nm.
Nekem 500e lett volna motorcsere vagy hegesztés motorszétszedéssel...k20a2
Emeld fel a kocsit, nagyon nehéz észrevenni a repedést.
Ha most vetted es repedt, vidd vissza.
Olajgomba k20nál örök élet. Remélem nem jársz ugy mint én. 1 hétig nem ettem aludtam utána vontatni kellett a verdámat...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #43729 üzenetére
Nehogy túlhuzzátok. Vtec azért szivároghat, mert a 3 csavart folyamatosan kell lehúzni, különben nem fekszik fel. Paszta nem jó oda. Vagy a 3 csavar is megnyúlhat a hőtől. Féktisztító, új vtecszelep tömítés, letakarítani a szelepet, esetleg még új csavarok.
Csak gyári olajgomba jó. Utángyártott nem![ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
csabi94
őstag
válasz czirok000 #43904 üzenetére
Az alapján ahogy fogyott, Te is aggódnál. Vegyük a max-min közti töltetet x-nek (ez a fránya egyetem). Na most ez 2-3 nap alatt 1/3 x-et simán fogyott. Nem 2-3 hónapról beszélünk, hanem napról. Tehát abszolút abnormális volt a fogyás, ezért féltem, hogy Anyumnak kinéztem egy olyan kocsit ami hengerfejes? Hála Istennek úgy tűnik, hogy most nem fogyogat, de időnként azért nyilván rá fogok nézni.
Egy valamiben még erősítsetek meg: ha hengerfejes lenne, akkor ugye álló helyzetben nem fogyna, hanem menet közben enné meg a vizet? Mert azóta több hosszú út (150-200 km-ek), és az alatt nem fogyasztott.
-
z123456789
addikt
válasz czirok000 #44264 üzenetére
(#44264) czirok000
Wolf's webshop. Regisztráció után látod az árakat. Ha személyesen veszed át, állítólag kapsz kedvezményt. De minden esetben rendelni kell. Az e-mail címükön kellő felvilágosítást ad Farkas István, aki gondolom a tulaj.(#44269) zsazsa
Tóth Imit ajánlják sokan BP környékén, illetve Jaffa fórumtársnak van egy jó telefonszáma, véleménye szerint. Érdeklődj nála!
Azt azért előtte beszéld meg a kereskedéssel, ahol vetted, hogy nem ugrik-e a garancia egy ilyen üregvédőzés, alvázvédőzés munka során? És jól nézd meg, kihez viszed. Engem 50 ropival húztak le itt a környékünkön, szóval áprilisban kértem időpontot a Rusztika BT.-től. Január 27.-én vihetem is. Nagyon tróger módon készítik. Kérj, vagy nézegess referenciát, ha van, és kérj fotós dokumentációt!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gitáros topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen