- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
Hirdetés
-
UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
gp Az induló évad természetesen számos újdonsággal érkezik, többek között új karaktereket és fegyvereket is kapunk.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Caaabi #39322 üzenetére
Nincs benne, és a motor jóval problémamentesebb, mint egy dízel. Pörgetni kell, és megbarátkozni a kicsit sprőd, de sportos futóművel. Jó szaki van hozzá (ha pesti vagy). Ha nem mész vele sokat pályán, vagy évi 30k-nál többet, akkor mindenképp a benzin 1.8 a jó!
(#39324) Snoop-y: Dánke Ez már hasonlít az enyémre!!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Caaabi #39329 üzenetére
Lényegében ami difi van egy 3 és egy 5 ajtós között, az van itt is. A 3 ajtós elöl kicsit jobb talán, nagyobb az ajtó, cserébe hátul még bunkerszerűbb, és kevésbé praktikus, ha több vagy nagyobb méretű csomagod van. Az ülésvariálás verhetetlen az 5 ajtósnál, 1 mozdulattal fel vagy lehajtod az ülést, jó nagy terek vannak benne.
A spoilerrel itthon vigyázni kell, még az 5 ajtós eleje is leér pár magasabb padkánál vagy fekvőrendőrnél. Nemtudom hogy a type-sben keményebb-e valami futómű szinten, már az 5-ös is eléggé sprőd nekem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Snoop-y
veterán
-
hatpersze
tag
válasz Caaabi #39369 üzenetére
Üdv
Nem tudom hogy az újabb Hondákban az automata milyen, de a hatodik generációig a kupékban baromi jók, eszembe nem jutna már kézi váltós kocsit venni (az összes Hondám - asszem hat darab...- auto váltós volt, van). Az 1.5-ös lsi kupém városban ha finoman használtam, tartva a forgalom sebességét, 6-7 literrel vígan elvolt, az 1.6-os már többet evett ennél (cserébe szarabbul is ment...). Tény, hogy nincs összehasonlítási alapom kézi váltóssal, de itt ugye nincs kuplung kopás, esetleges kettős tömegű vagy mi lendkerék, és akkor a legfontosabb dologról, a biztonságról, és kényelemről még nem is beszéltem... Nagyon sok kilométert levezettem, tudok váltani (:, de eszembe se jutna kézi váltós verdát használni... (:
A váltók hangolása nekem megfelelt, ha akartam "jól" gyorsult, ötvennél teli talpra simán visszaránt egyesbe, nekem az élményfaktort simán kielégítette (kielégíti az Accord is). Talán a végáttétel is jobb mint kéziben, kevesebbet pörög utazási tempónál.Szóval szerintem ne zárd ki ilyen egyszerűen ezt a váltó kérdést. Hosszú távon a többlet fogyasztás elenyésző, a karbantartás meg kifúj az ötven-hatvanezer kilométerenkénti olajcserével...
-
nagyúr
válasz Caaabi #39419 üzenetére
Van benne fék/kerékcsapágy/lengéscsillapító/felfüggesztés ellenőrzés, amik valószínűleg a kattanó hangot okozzák, szóval meg lehet próbálni. Meg ha cserél féket, az se rossz, de ettől még el kéne vinni átnézetni. Lehet valami olcsó szart tesz bele.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Caaabi #39447 üzenetére
Szerintem vezető oldali ajtónál, B oszlopon ott van egy gyári matrica, ami leírja, hogy milyen terhelésnél, milyen tempóhoz, milyen gumimérettel mekkora nyomás ajánlott.
Nekem is ott van mindkét gyári mérethez, 0-160,160-210 és 210+ sebességtartományokhoz, meg terhelés függvényében megadva.Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz Caaabi #39447 üzenetére
Azt a hatso 235/40-et mar cserelheted is mert nem valtomeret!
Eleve 18" az nem gyari meret az 1.8-on.18" gumimerete:
225/40
Kovetkezo helyes meret mar 245/35 ! amit kurvara ne tegyel fel ra
Amugy a 225/40 az 2.3 bar
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Caaabi #39493 üzenetére
Azon sincs gyarilag 18"
Asszonynak ugyanugy EX-e van itt UK-ben
Tolhatnal egy kepet rola igazan. meg a tolato kamerarol is (az sem gyari cucc rajta)
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
NoLF
addikt
válasz Caaabi #39520 üzenetére
Volt bajod vele eddig?
Van a kornyeken olyan utfelujitas ami miatt mas lehet az utvonal, de nem ismered?
Tervezel kulfoldi nyaralast ahol nem csak palyan kell menni es a tablat figyelni, hanem bele a dzsungelbe, majdleszvami alapon?Ha legalabb egyre igen a valasz, frissitsd.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Snoop-y
veterán
válasz Caaabi #39522 üzenetére
Erdemes nekem a cimemet nem ismerte az elozo. Ugyanolyan lengyelre fogsz frissiteni te is ne aggodj vagy vehetsz a hondatol £187 penzert lengyel felirat nelkul (a terkep resze ugyanaz)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BlacKSouL
addikt
válasz Caaabi #41965 üzenetére
Saját tapasztalatok alapján a 110 km/h kb ideális, se nem túl lassú, se nem túl fogyasztós. Ott még nem akkora a szélzaj sem, és a kerék gördülési zaja sem. Ha nagyon kéne menni, akkor 125-ig esetleg érdemes felengedni, ott még nem annyira nagy a különbség, csak van amikor a forgalom azt igényli. Alatta meg már nagyon lassú lehet a többiekhez képest.
110-es utazótempónál, ha nagyjából sík a terep, akkor 5 - 5,5 l/100 km között lehet hozni, utasszám és csomagmennyiségtől függően. 130-nál kb. 6,2-t fogyaszt, 140-nél már 7,4 körül.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Caaabi #41972 üzenetére
Egyszer kiszámoltam, de most megint.
Ha veszem azt, hogy én a tengerpartig 570 km-nyi autópályán utazom - és függetlenítsük a megállásoktól, felújítások miatt lassítóktól, amik kb. ugyanannyira lassítanak bármilyen tempóról, valamint ez a nettó autópálya, ehhez jön még azért városi meg országúti - akkor 570 km-t 110-es tempóval 5 óra 11 perc alatt teszek meg. 130-as tempóval 4 óra 23 perc alatt teszem meg ugyanezt, míg 140-es tempóval 4 óra 4 perc az út.
Namost általában nyaralni megyek ezen az úton, vagyis semmi lényeges okom nincs, hogy 1 órával előbb érjek oda. Különösen úgy, hogy mondjuk 140-nél már azért nagyobb a zajterhelés, jobban kell figyelni, hosszabb a fékút, stb.. Plusz 5 helyett mondjuk 7,4-et fogyaszt az autó. Vagyis előbbi esetben 840 km-t tudok menni, tehát a teljes 750 km-es út elvileg 1 tankkal vehető, utóbbi esetben biztos, hogy valahol tankolni kell.
És akkor úgy gondoltam, hogy nem fogok 140-ekkel menni, mikor az az 1 plusz óra sehonnan nem hiányzik.
És mielőtt valakinek megfordul a fejében az akadályozás az autópályán, jelzem, hogy mindenhol kimegyek a kapaszkodósávba is, és még az M7-esen is Fehérvértól a három sávból a jobbszélsőben megyek, ha nincs előttem előznivaló.
Akik a papás tempóból adódó motor bepunnyadás miatt aggódnak: néha elkap a lendület, és akkor beállok valami külföldirendszámos mögé a belsőbe, tolom pártíz kilométeren át, aztán visszaállokAláírás (nem kötelező megadni)
-
BigBlackDog
veterán
válasz Caaabi #42534 üzenetére
UFO Civicnél elég gyakran előfordul, hogy nyöszörög valami odabent, típushiba tudomásom szerint.
Pont beszéltünk erről Kornelkával a legutolsó talin. Arra jutottunk, hogy a megoldás a burkolati elemek leszedése, majd azokon a helyeken, ahol érintkeznek egymással, valami puha anyaggal való tömítés (pl. valami szivacs) lehet. Így nem fognak tudni közvetlenül egymáson csúszkálni, mozogni, nem fognak hangot adni. Még nem próbáltam semmi ilyet, szóval egyelőre csak egy tipp (egész pontosan, állítólag gariban is ehhez hasonló módon oldották meg a problémát a márkaszervizek).
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen videókártyát?
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Apple notebookok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen