Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz tboy93 #39254 üzenetére

    Az a helyzet, hogy a szelephézag vagy elmegy, vagy nem. De pl. nekem is most van benne 128 000 km, és még sosem volt leszedve a szelepfedél. Az összes márkaszerviz csak géppel nézte, és mivel az nem szólt, aszondták, szerintük az jóvanaz. Namost. Egyrészt márkaszerviznek nem nagyon hiszek már, másrészt saját autóval saját szememmel láttam, hogy egy 3 hengerrel működő, gázelvételre leálló motornál a gyári HondaDiagnosticTool azt mondta, hogy minden tökéletesen rendben...
    A márkaszerviz nem nagyon akarja megcsinálni, mert a hideg motor igénye miatt ő inkább szeret 30 percen belül túl lenni a szervizen. Illetve amelyik szerelő nem ér rá, az se akarja. 5000 km-enként én se szedetném szét, de én azt gondolom, hogy ennyi futás után ha egy mikront nem kell állítani, akkor is érdemes benne szétnézni.
    Másfelől mekkora fegyvertény lenne, hogy mondjuk 128 ezret elmegy egy motor szelephézag-elállítódás nélkül...az azt jelentené, hogy nem állítódik el, és nem is kopik se a szelepszár vége, se a hidrotőke, se a vezérműtengely-bütyök, se a himba talp vagy fej, se a himba csapágy.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák