- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
válasz BlacKSouL #63043 üzenetére
Köszönöm a részletes és kimerítő választ
Nem nagyon vagyok benne ebben az olajtémában. Linkelek pár olajat, ezek közül jó lenne valamelyik?
[link]
[link]
[link]
Mondjuk ezek ACEA C5 mind és az oldal szerint nem jó a konkrét verdához. ( Svéd alkatrészrendelős oldalakon csak a rendszámot kell beírni és egyből tudja a pontos típusát az autónak) Nem is ajánl egyáltalán 0W-20 olajat csak 0W-30-at ehhez a típushoz.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #63155 üzenetére
Oké, nem beszól. 🤐
Engesztelésül megmutatom a székemet. -
szabonagyur
félisten
válasz BlacKSouL #63272 üzenetére
Jaja így meg azt mondták vagy 1,5-2 órára rakjam le a kocsit, mivel annyira szét kell szedni (jobb első), meg fék mérés újra stb
A legjobb, hogy most nem tudok megkérni sem senkit, hogy vigyen haza, busz arra nem jár, szóval sétálok vagy 2 órát
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #63272 üzenetére
Nekem is rápüfölte a hülye gumis légkulccsal. Eltört a féltengelyem, gondoltam húzok rá egy csövet míg elvontatjuk, venném le a kereket, nem jön. Teleszkópos kulcs elő, azzal lejöttek a csavarok. Kérek nem jön le, rúgom, gumikapáccsal ütöm, semmi. Kolléga nézi mit szenvedek, erre kiszúrja hogy a kerék őr belső része ott virít a csavaron. Így kellett a trailer. Szerelő mondja, hogy ki kell szedni a kerek csapágyat a tőcsavar cseréhez, az anya lefúrása közben sérül, és lehet a csapágy nem jön ki egyben akkor az is csere. Mondtam, hogy ügyes legyen, mert fél éve kapott új csapágyat. Szerencsére ügyes, így megoldotta a kivétele nélkül kb 2mm-t le kellet venni a tőcsavar hosszából és úgy bement, fogja rendesen az anya is.
Céges kocsival is jártam úgy, hogy defektet kaptam. Gyári kulcs volt nálam, meg se moccan. Ha nincs ott a 120 kilós kollégám aki páros lábbal ugrál rajta akkor nincs csere. Visszavittem ugyan oda a defektet megcsináltatni, mondtam, hogy az összes csavart lazítsák ki és nyomatékkuccsal húzzák meg. Húztak a szájukat, de mikor a legkulcs is alig bírta levenni akkor elnézést kértek...
Ezek után vettem egy emelőt és egy nyomaték kulcsot, összesen nem volt több 15k-nál, kb ennyi az éves csere is a gumisnál... Érdekes módon azóta kis kulccsal is könnyen jön le cserekor a csavar mégsem esik le. Viszont 50 km után tényleg után kell húzni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #63530 üzenetére
Az a baj, hogy ebben én is poróbálnék tájékozódni de kb mindenhol mást írank. Pl a Subarum ugye összkerekes a legtöbb gumis oldal a neten 4wd esetén átlós cserét ír (például 1 és 2), az autó manual-ja meg külön kiemel, hogy csak tengelyenként az oldalak tartásával cseréljem a gumikat 10 ezerenként. Na most inkább hiszek a manualnak mint egy OKJ-s gumisnak de a miértekre nem találtam még meggyőző válszt.
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz BlacKSouL #63636 üzenetére
Aldis csoda töltő egésznap próbálta újraéleszteni, 11V fölé nem megy. Ha leveszem 1 óra múlva 10 körül lesz.
Ez fu kuka.
@Qru: köszönöm, biztató. Kiderül majd. Tavasztól őszig úgyse kapja annyira az autó az ívet leginkább áll, én is fater is inkább motorozunk. Ősszel kiderül a hideg reggeleken a napi 22km-rel mennyire fogja szeretni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz BlacKSouL #63639 üzenetére
Megmondom őszintén nem hiszek ezekben a mociban is haveromnál feltettük egy éjszakára valami csillagászati árú töltőre újraéleszteni az akkumat annyit értünk el, hogy haza tudtam vele menni, meg másnap reggel be az egyetemre. Ellenben este már tologathattam a motort... Az az akku ami kuka annak csak sebtapasz a lékre a csodatöltő.
Szerintem, nem egy akkora összeg egy-egy akku, hogy bevállaljam a meglepit, hogy a régi mikor hagy ott.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #63716 üzenetére
3 éve vettem 7G Civichez gyári légszűrőt az is olajos volt. Jobban megfogja a port. Szerelőm is mondta, hogy ezért jó a gyári, csak sajnos felment az ára rendesen (4K-ról 8-9K-ra).
Egyébként a robogóm gyári szűrője is olajos bevonatú, szóval bevett szokás.
Zsemito-n is írják.[ Szerkesztve ]
-
kozlo
tag
válasz BlacKSouL #63727 üzenetére
Sajnos abban az esetben is betárolódik az ECU-ban a hiba, ha elalszik a MIL lámpa.
Itt pl akku meghibásodásából adódó sikertelen indítási kísérletek után is (6db).Minden egyes elektronikát érintő beavatkozás előtt le kell kötni az akkumulátor sarut , és kb 15 perc után megkezdeni a műveletet, ebben az esetben az ECU szunyókál egy jót, és nem veszi észre a beavatkozásokat. Akku levételt az ECU nem tárolja...
(Navi, rádió kérhet kódot..)Lehetőségek:
1, A MAF szenzor hibátlanul működik,és nincs "végtelenre" kötve, az auto ECU-ja magától visszaáll a vészüzemmódról és kb 20km alatt, elalszik a MIL lámpa. (általában)
Korábbi hibaként tárolásra kerül..kiolvasható.2, Világítva marad a MIL lámpa: pár ezer Ft-os ELM, a MAF szenzor jellegű, motorra vonatkozó hibákat ki tudja törölni, törlés után nem tárolódik..
-
kozlo
tag
válasz BlacKSouL #63734 üzenetére
Otthoni felhasználásra, egy 40 cm-es szalámis pizza áráért, az Elm 327 is használható.
A xarfogáson új 3k körül van , pl a kicsi kék , bluetooth verzió, torque programmal a motorra vonatkozó hibakódokat lehet vele kiolvasni , a "Check Engine" jelzést törölni, hőmérséklet adatokat kiolvasni. Van wifis, kikapcsolható nyomógombos, amelyik szimpatikus.
6 éve 4k volt , azóta lejjebb ment az ára .
Abs, légzsák, komfortelektronika stb kiolvasást, törlést, nem tud, (előző hsz, foto) az más liga. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #63746 üzenetére
Nekem a mini elődje van de a mini többet tud elvileg. Az az általános célú. ECU-t olvassa és hibakódot töröl meg élő adatot tudsz nézni (vízhőfok, olajhőfok, beszívott lebegő hőmérséklete, benzin hőmérséklete, gázpedál állása, mototr terhelés %-osan, gyújtási szög, stb.) Mindent infót átsz amit az ECU is megkap.
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz BlacKSouL #63761 üzenetére
Erre felé, 1200ft alatt van a Purflux LS350 szűrő, ami nekem jár.
@csabamigo:
Így nem lehet kikímélni az autót
Évjárat, motor, használat módja?[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #63769 üzenetére
A "sima" Purfluxról több panaszt is olvastam már, hogy szétesett a belseje, de a Hondásról még soha - talán ez jól példázza a minőségre való nagyobb odafigyelést a gyári alkatrészeknél. Varga Miki is csak gyárit használ pont emiatt.
Azt hiszem, minden Purflux cikkcakkos (a logójuk is az), a Mann viszont nem.
Illetve amit én még észrevettem, hogy a Mann belsejében kisebbek a furatok. [link][ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #63898 üzenetére
Mintha kétfélét láttam volna korábban, lehet, hogy ez a második.
Egyébként pont most voltam a Bárdiban, apumnak viszek egy csomiajtó teleszkópot a WagonR-hez.
................................................Más: Beszáradt a javítófestékem, de most nem gyárit vettem helyette, hanem kevertettem, így 5100 helyett 750 Ft volt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #63898 üzenetére
Valóban most csak ez az egyféle van, de nem tudom, hogy ez a kék Purflux-e.
De legalább itt, Mosonmagyaróváron van egy db raktáron.szerk.: Az OE3857697HU-ra rákeresve kidobja, de ha az autó típusát keresem meg, akkor nem. Valószínűleg azért, mert nincs a központban sem.
(#63895) Qru: Lyuly!
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz BlacKSouL #63968 üzenetére
Nem, nem hiába irkálod.
to all:
Tanksapka körüli rozsda: Írtam Hondáéknak, azt mondták vigyem egy felmérésre és ha "oké" akkor garanciában javítják, kérdés, hogy mit vesznek figyelembe hogy elismerjék, hogy szar a Honda és nem user error.
Fék: kértem árajánlatot hátsó tárcsa és betét cserére. 107ezer mennyire kurva sok?
Légzsák: Azt mondták vigyem és cserélik. Ezen olyan cucc, amit csak levesznek a polcról? ("FRONT PASSENGERS AIRBAG INFLATOR")[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #65404 üzenetére
Érdemes keresni egy céget aki intéz mindent. Az itthoni bürokratikus rendszerben kb sose sikerülne rendszámot kapnod. Egyik barátom hozatott autót már haza, majd megkérdezem ki csinálta neki, ha érdekel.
Emlékeim szerint kétféle szállítási mód van. "Komp" szerű hajó, amire felállnak, ilyenekkel viszik az új autókat is, vagy ha járásképtelen akkor konténer. Első verzió olcsóbb, második drágább, viszont itt tudsz alkatrészt is betenni a konténerbe, de ebben az esetben nem szükséges.
Ezek a hajók általában Hollandiába érkeznek, ott a legkedvezőbb a vám/adózás. Ezek után elviszik Németországba és ott fog műszaki vizsgát kapni. Erre azért van szükség, mert az NKH az E jeleket fogja keresni a lámpákban, amit nem talál persze, kint nem foglalkoznak ezzel. Sárga indexnek és ködzárónak lennie kell, de szerintem ezen a Hondán van. Utána meg minden úgy működik mintha az EU-ból behoznál egy kocsit.
Később persze a műszaki vizsgákon meggyűlhet az ember baja az E jelek hiányával, de haver is elviszi másik bázisra és mindennemű plusz juttatás nélkül átmegy.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #65404 üzenetére
Haver most van túl egy ilyen körön, Kanadából hozott be egy Mustangot. Egyszerűbb ha megbízol egy neppert/céget aki ezzel foglalkozik. De ez a menet:
Megveszed a kocsit (mondjuk egy aukciós oldalon, vagy akárhol). Megrendeled a behajózást ( [link] ), ők beteszik egy konténerbe és kiteszik valamelyik nagy kikötőben (pl Rotterdam). Érdemes ott levámoltatni/áfázni ahol partot ér a kocsi mert nyugaton kevésbé g€ci a vámhivatal mint itthon. Ha le van vámolva akkor vagy kérsz export rendszámot vagy tréler. Ha itthon van a kocsi onnantól ugyanaz a menet mintha pl Németroszgából hoznád be a kocsit. Megkötöd rá a biztosítást, kérsz e-mailen egy időpontot a Mozaik utcai nkh állomásra, ahol a szigorított műszakin kell átmennie a kocsinak (esetlegesen lámpák módosítása szükséges lehet pl). Érdemes Kanadában is szétnézned, ott legalább sárga az index.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen