- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #58285 üzenetére
Pedig már régóta így nézek ki, csak ritkán tolom ide a képemet
Igen megvan, el sem adom szerintem soha ameddig ép marad. Minden ami kicsit is nem volt jó azt cseréltem gyári alkatrészekre, most esztétikailag, műszakilag, mechanikailag szinte kifogástalan állapotú, és remek kis élményautó mellette meg van egy off autóm, másra meg nincs szükségem.
Egyébként november óta már szobában a kpro, szívósor, cai, leömlő, kipu, úgyhogy tavaszra felszed néhány lóerőt
-
Manitou
addikt
válasz tboy93 #58256 üzenetére
Az újabbak már eleve anélkül vannak úgy tudom. Főleg az utángyártottak, meg "erősített" tengelyesek. Nekem előző tulaj még időben eltávolította a gyáriról. Összehasonlkítási alapom nincsen, hogy mikor még rajta volt akkor milyen lehetett, de nem érzek semmi szokatlan vibrációt.
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #58319 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy minden egyes olaj egy bizonyos futás után elkezd lerakódni.
Ez lehet adalékolás, túlfutás, hidegen járatás lefagyott ablak miatt, így nehezebben melegszik be, évenkénti olajcsere hiánya, túltöltés stb miatt.
Pl szelepfedél teteje vagy vez tengely fogatók sarkai.
Az adalékoktól is függ plusz az olaj elhasználódásától.
Én 10e km-re nem ajánlom a Sustinát. Max 8e km-ig.
Vagy motul 300v max 6e km. De nekem a castrol plusz total sem volt jó soha 7e km után.
Még nyáron is csattogtak kegyetlenül a himbák, olaj ami kijött a 6 genekből..
Shell sem volt jobb. Mondjuk ez több, mint 10 éve volt.
3 évig sustina ment ep3ba. Megnéztük a motort, szép volt belül.
Most jön az ötödik sustina az accordba.
Voltam már egy hézag állításon.
Minden hondámba 8e km-t elérve cserélem az olajat, plusz gyárira a szűrőt.
Nyilván rengeteget változtak az adott olajok évek alatt finom hangolással.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Graphics
Jómunkásember
-
eisento
addikt
válasz tboy93 #58587 üzenetére
szia. accordon amit tudtak rozsdat leszedtek meg ment ra egy adag alvazvedo, aztan beadtam kereskedesbe haveromhoz addig meg jarok cegessel.
Baromira szeretnek honda vonalon maradni, de ahhoz 1.6-1.7 kornyeken kellene talalnom egy SEDAN-t ami tenyleg fasza nem osztrak meg nem rozsdas (kombi mar nem kell mert a regi batar babakocsi mar nem kell, vettunk helyette slim babakocsit az meg elfer a sedanba) manualis valtos kell mert asszony azthittem megszokja az automatat de nem :\ szoval honda vonalon maradna a jazz 1.4 csak itt meg keveslem a loerot de masik oldala meg az hogy varosba meg minek a sok loero szoval kurva nagy dilemma van reszemrol, ha pedig elengedem a honda vonalat akkor meg avensis 1.8 benzin...
de accordbol ennyi penzert nemigen talalok olyat amin nem jon ki a rozsda 3-5 ev alatt de probalkozni fogok az egyik sracnal o svajcbol szokott hozni eleg jokat, ha nincs nala vagy nem tud szerezni akkor marad a jazz es az avensis
[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
Czimby
addikt
válasz tboy93 #58609 üzenetére
Kollegámnak pont most lett csapágyas az Avensis, autópálya 130 és egyszercsak elkezdett halkan kopogni.
Haza ment vele, sőt még a szerelőhöz is lábon ment, nem könyökölt ki szerencsére.
15e Km óta van nála, első 10e Km Motul 8100, most meg 5e Km óta Eneos Prémium Hiperszuper...Lehet már előtte is sz*r volt, de nekem mégegy érv az Eneos ellen, esetleg Sustina de akkor már ott vagyunk, hogy annyiért van Motul is.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-
Graphics
Jómunkásember
válasz tboy93 #58687 üzenetére
Fékezéskor jobban kijön az ilyen jellegű hiba.
Gyorsításkor nem, esetleg nagyobb tempónál rázhatja még.
Nekem még olyan hiba volt tavaly nyáron, hogy a fékcső belülről megadta magát, és egyirányúsította a fékfolyadékot, tehát fékezni engedte, majd visszafelé már nem áramlott a folyadék, és szorult a fék.
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #58687 üzenetére
Persze. Kerékagy-tárcsa homlokütés esetén a tömeg a (forgás)tengelyhez képest merőleges irányban nem mozdul el, vagyis nincs tengelyre merőlegesen ható erő, így vibráció sem, sebességtől függetlenül. Azonban a homlokütés a rászerelt féktárcsát is ugyanígy ütésre, támolygásra kényszeríti, sőt, mivel a féktárcsa átmérője nagyobb, az ütés mértékét is megtöbbszörözi, tehát a betétekkel érintkező felülete már jelentősen imbolyoghat oldalirányban. Fékezéskor pedig a fékbetét emiatt nem tud egyenletesen érintkezni, vagyis ütögetni fogja a tárcsát, a tárcsa meg az imbolygással szétfelé lökdösi a betéteket. Ez pedig már vibrációnak tűnhet.
Persze simán lehet az is, hogy az agy jó, a tárcsa mégis üt. Ezért kell külön mindkettőre rámérni. A service manualok tartalmazzák, hogy az agynak mekkora lehet a megengedett maximális ütése (igen kicsi).
Ha sokáig megmarad az állapot, akkor a "betétek felé dőlő" pontokon elvékonyodhat a tárcsa, és akkor már elmászik a tömegközéppont, onnantól már amiatt is vibrálni fog, az viszont már nem csak fékezéskor.
De itt összeszedik a témát. Illetve itt.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest