- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- DIGI Mobil
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aladdin
senior tag
válasz stangli #24344 üzenetére
Az elődjét, a NB-t használtam. A 7.gen Civicben projektoros volt a lámpa, szerintem én végigpróbáltam minden H1-et. Mármint a "nevesek" közül.
Az Osram NB családnak van a legális 55W-os izzók közül a legnagyobb fényereje. Hátránya a rövid élettartam. A Civicben 3 hónapot bírt. A NB pluszon már javítottak, sikerült megnövelniük az élettartamot úgy, h maradt a fényerő. Egyértelműen erős, fehér fénye van, olyan 3200-3400 Kelvin körüli.
Aki érzékenyebb az árra, annak a White Hammer izzókat javaslom. Fényessége pariban van a NB-rel, de egy pár H1 kijön olyan 1600-1700-ból. Élettartama kb. ugyanaz. -
Aladdin
senior tag
válasz stangli #24350 üzenetére
Ezt így kategorikusan nem merném kijelenten, mert van olyan autó, ami a H4-et is eszi. De az tény és való, hogy katalógusadatokat megnézve, a H1élettartama a fele, kétharmada a H4-nek.
Ez azért van, mert a h1 egy kisebb búrában lévő, jobb hatásfokú, melegebben hőmérsékleten dolgozó izzó. A H4 izzószála "nyugisabb".
Ha megnézel egy 100/140-es H4-est, ott az élettartam már csak 50 óra! -
Aladdin
senior tag
válasz Neophyte11 #24457 üzenetére
Földelési gondok lesznek ott, szerintem...
-
Aladdin
senior tag
válasz neduddki #24486 üzenetére
A K20 az DOHC volt mindig is. Az A6 is, meg a Z2 is. Pont!
Itt található egy leírás a két motor közti különbségről.Az R20 viszont már SOHC.
-
Aladdin
senior tag
-
Aladdin
senior tag
válasz Integra #24529 üzenetére
Szerintem az NSX sosem volt szupersport kategória. Sem árban, sem teljesítményben. Az NSX egyvalamit tudott. Kibaszott jól vezethető autó volt. Nem véletlenül volt hosszú éveken keresztül a Motortrend szerint a "Best handling car". A Hondáék megcsinálták. És azért lett legenda, mert elérhető áron, mondhatni "kevés" lóerővel, szép külsővel csináltak egy iszonyú jó sportgépet. Olyat, és ez céljuk is volt, amit nők is el tudnak vezetni, mert nem kurva kemény a kuplung, vagy a váltó. Sikerült nekik. És most sem céljuk versenybe szállni a lóerőharcba. Biztos tudnának, ha akarnának, de egy Honda név az nem Lamborghini. Nem kérhetnek 40-60-80 milkát egy Honda sportautóért. Húszat kérhetnek, azért 400 lóerő jár. Biztos fasza autó lesz. Én meg drukkolok Nekik, drukkolok Neked, h összejöjjön. Mert akkor összefutunk
-
Aladdin
senior tag
válasz DeathAdder #24726 üzenetére
Sőt a CTR ~3 lityóval többet is megeszik.
Minél, kinél, hogyan?
A CTR 200 kilóval könnyebb, az a 10 Le különbség nem oszt nem szoroz, akkor miért enne többet? -
Aladdin
senior tag
válasz orbano #24729 üzenetére
Nem, persze, h nem.
De azért ott van keményen.
A fogyasztási adatokon is látszik, h a könnyebb CTR, a kisebb, de jobban kihegyezett motorjával szinte ugyanúgy fogyaszt, mint a nehezebb ATS a nagyobb, de kevésbé kihegyezett motorjával. És ebben közrejátszik a váltó áttételezése is.
Én csak arra reagáltam, h kategorikusan ki lett jelentve, h a CTR 3 literrel többet eszik, mert ez így nem igaz. -
Aladdin
senior tag
válasz IreN!CuS #24867 üzenetére
Már bocsi, de az adott hsz-ben te nem írtad, h "Octavia sedan vs kombi talán ~50-60 kg plusz", csak annyit, h Octavia. Viszont ott nincs méretkülönbség. Ugyanaz a padlólemez, szinte ugyanaz a kasztni a C oszlopig, csak a kombiban tovább megy a tető.
A Civicnél nemcsak, hogy hosszabb 30 centivel, talán még a padlólemez sem ugyanaz, más a hátsó felfüggesztés, nincs egy közös kasztnielem. Hát ezért... -
Aladdin
senior tag
válasz orbano #25071 üzenetére
Ez a necces helyzet, ez olyan aduász...
Imádom...
Megsúgom, lehet necces helyzetek nélkül is autózni. Nem kell előzni ott, ahol necces. majd előzök később, ahol nem necces.
És miért kevés autópályára? 180 a vége, nem tudja tartani a 130-at, vagy mi? A kis 1000-es Yarisom is tudja tartani.
Igen, a D15 erősebb, takarékosabb, drágább.
De konkrétan így kijelenteni, h egy 90 lovas 1.4-es kevés, no ez a népbutítás. -
Aladdin
senior tag
válasz zolynet #25354 üzenetére
DRL: Daytime Running Lights, mint az közismert...
Ja, igen, régi japán autók. Azokban nem volt ritka, h 10 évet elmentek egy H4-es szettel. Persze akkortájt nem is kapcsoltak lépten nyomon lámpát a júzerek, csak ha sötét volt, másodszor pedig az akkori autókban a generátort csak és kizárólag a feszültség szabályzó irányította és tartotta kordában nagyon pontosan. Manapság pedig az egész motorirányító szabályozza és küldi föl a feszt durván. Ez van. Meghát a húzott izzók sokkal kényesebbek a magasabb fesz-re.
-
Aladdin
senior tag
válasz Integra #25377 üzenetére
Ebben most nagyot tevedsz! Az ujabb lampak, foleg a projektoros xenonok annyira le vannak arnyekolva, nulla szort fennyel, h nappal lofasz sem latszik beloluk. Pont erre van kitalalva DRL, h nappal messzirol latszodjon! Es itt nem a tonnaszam elterjedt gagyira gondolok...
-
Aladdin
senior tag
válasz DeathAdder #25385 üzenetére
2012 februar 14 utan tervezett autokon kotelezo...
-
Aladdin
senior tag
válasz stangli #25604 üzenetére
Ne hülyéskedj. Nekem is ilyenem volt 6 éven keresztül, szerintem ebben izzó cserélni nem probléma. Bárcsak ilyen könnyű lenne mindenben. Igen, típushiba, eszi az izzókat. Nálam is átlagban 2-3 hónap, jó esetben 4 hónap volt egy izzó. Aztán kapott az autó egy Ledes DRL-t így ki tudtam húzni 7-8 hónapra az élettartamot.
-
Aladdin
senior tag
válasz BlacKSouL #26215 üzenetére
5 év és 88 ezer km az kurvasok még egy halogén izzónak is. Durván veszít a fényéből, csak nem veszed észre.
Én nyilván a másik véglet vagyok mint lámpabuzi, de ha valamilyen oknál fogva nem ég ki, akkor is évente cserélem, a helyzetjelzőket, féklámpákat meg olyan 3 évente. Az első kis W5W-s izzókat is lehet nyugodtan évente cserélni, mert feketednek.
Mondjuk az előző autóm, a 7. gen Civic az magától megoldotta, az izzó ne maradjon bent sokáig, mert max 3 hónap volt amit kibírtak, de pluszos esetében ez inkább 2 hónap volt. Amint fölraktam a DRL-t megnőtt az időtartam 7-8 hónapra.
Most meg xenonom van, az meg bírja és még jól is világít -
Aladdin
senior tag
válasz !Overdose! #26219 üzenetére
Mert az Accordomban gyári xenon van és nem nagyon piszkálnék bele
-
Aladdin
senior tag
válasz BlacKSouL #26228 üzenetére
Oké, nem tudtam, h az elején autóbemutató van
Hát most meglepett ez a dolog, mert mint lámpa és Honda buzi úgy gondoltam, h séróból vágom a Hondákban található izzókat. A fényszóróban lévő HB3-on nem lepődtem meg, mert a Civicemben is ilyen volt. De, h a tompítottban HB4? Eszem-faszom megáll. -
Aladdin
senior tag
válasz xcbiker #26231 üzenetére
Végigjártam a szamárlétrát, ne aggódj
'88-ban kispolákkal kezdtem. Kireléztem, kicseréltem a dinamót generátorra, kihoztam a maximumot belőle. Volt 5 gen civicem, '93-ban. Ott is amit tudtam elkövettem, h a legtöbb fény kijöjjön a lámpatestből. Akkor még nehezebb dolgom volt, nem voltak húzott izzók. Talán olyan '95 tájékán jelent meg a Philips a +30-as izzóval. A 7 gen Civicnek a projektoros lámpája már nagyon jó volt, ott tényleg csak annyi volt a gondom, h ette mint az állat. Viszont így lehetőségem volt kipróbálni az összes piacon kapható izzót. A H1 meg amúgy sem drága. Aztán úgy gondoltam, h '11-ben itt az ideje egy jó kis [bixenonos] rendszert is kipróbálni. De, h arról is mondjak egy rossz szót. A tompítottja nagyon jó, természetesen a fényszóró sem rossz, amennyiben messzire kell világítani. De arra a projektoros fényszóró alkalmatlan, h az elötten tötymörgő autóra rávillogjak. Ahhoz túl alacsonyan fut a fénye. Marad a duda -
Aladdin
senior tag
válasz DeathAdder #26246 üzenetére
Kíváncsi volnék hogy mutatna a fehér Accordomon
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen