- Netfone
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Mobil flották
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #59992 üzenetére
Én sem raknám már lejjebb ennél a 3 centinél. Még nem akadtam fent egyszer sem, csak a koptatót súroltam egyszer-kétszer.
De egy kicsit kevesebb body roll-t el tudnék viselni.[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
válasz tboy93 #60075 üzenetére
ja, nem írták be végül. Azt mondták ott van a fullos részletes számla és az azt megelőző kárfelvételi jegyzőkönyv, azzal igazolni tudok pontosan mindent.
Nem semmi árral dolgoznak amúgy. Van az első lökhárítón egy kis kupak ami a fényszórómósót védi, kb 5 centis műanyag, ez itt: [link]
Egyedül ezt írták ki fényezésre, a többi komplett csere. Na ennek a fényezési munkadíja 35 ezer forint volt. -
-
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60163 üzenetére
Stimm
Az állapot a kérdés nekem. Piros nem zavar, könnyű lesz megtalálni a parkolóban
A kasztnit át tudom nézni rohadás szempontjából, ajtók alja, sárvédőívek, padlólemez.
Motor indítása, füst, járás, hang, olajfolyás. Ereje, rángatás ne legyen.
Futómű kopogás menet közben, imbolygás, stb, lengéscsillapítók hintáztatása.
Fék válla, betétek vastagsága, nyikorgás, félrehúzás.
Váltó hangja, kapcsolási érzet, kuplung hol fog, csúszás.
Műszerfalon minden fontos piktogramban legyen izzó (nem kikötni a légzsákot ), elaludjon csekk után, működjenek az elektromos dolgok.
Mit érdemes / kell még nézni?
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60184 üzenetére
Köszi a választ
Igazából engem az érdekel, hogy tudjam, mit veszek. Ha rá kell költeni az aljára azt a kesst, akkor ráköltöm, ha tudom, hogy abból jó lesz.
Alkudni próbáltam, sok alap nem volt mondjuk az alját leszámítva, kemény 50k-t és egy kis benzint sikerült.. Valszeg én vagyok béna, vagy ők kötötték az ebet a karóhoz
A km hihető, volt nemrég luficserém még kint, akkor volt egy bejegyzés.
Kasztni tetszett, működik minden, csomagtér ajtó is, az összérzet is jó volt (kuplung volt kicsit kemény, de lent fogott, Imivel beszéltük, az egy 150k körüli művelet kompletten csere, ha kell), jött, ment, megállt.
Valszeg rámondom az igent, és lassan megcsináltatok rajta mindent, és akkor tudom, hogy van egy jó autóm. Remélem
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60189 üzenetére
Szervot teszteltem, ahogy mondtad, annak semmi hangja nem volt, teljesen némán tette a dolgát.
Klímát bekapcsoltam, pár mp után kezdte a hideget fújni, a kétzónás rész is ment, anyós oldalra melegebbet állítva a rostélyon is mintha melegebb lett volna.
Alját azonnal megcsináltatom, az nem kérdés.
A kopó és cserélhető részekkel én is így vagyok, azt ha cserélem, csak jobb lesz tőle, bele kell kalkulálni Használt autót ráköltés nélkül nem lehet üzemeltetni, ezt vallom, ha költeni kell rá, az egy szintig normális.A 150k erős becslés, meg benne van a váltó oldali szimmering is, Imi mondta az árat, de csak nagyságrendileg beszélgettünk róla.
i-sti: nem mértem, az nekem nem mérvadó, a sajátomon is javítottam otthon mindig mindent, ami fényezési hiba volt, ha valaki rámérne, sírva menekülne
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60211 üzenetére
Szuper, köszi, jól hangzik
A hátulján mindenképp van csati, tehát több verzió nem létezik ebből a rádióból, ugye?
A bontás izgi lesz, de Japán, az elvileg jól szerelhető.
Másik kérdés: a műszerfal aljáról ahogy néztem, hiányzik valamilyen burkolat, mert feltűnően csupasz a lábtér felett minden. Nyilván csak bemászva látszik, de zavar. Meg egy középről.
Ezt csepelihondabontó-nál érdeklődjem?Utángyártott tempomatra kértem ajánlatot, beszerelve, tesztelve, 140k.. Asszem azt most elengedem
szerk: igen, én is ezt néztem, kompatibilitás szerint is.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60333 üzenetére
Kezivaltosnal: valtogomb le, szoknyanal benyulva muanyag keret felpattint, hamutarca betet felfele kihuz, hamutarca keret 2 csavar ki, szivargyujto csatik lehuz, felfele keret kihuz, valto elotti box aljan szelen 2 csavar kicsavar, box kiszed. Eddig kenyelmesen 5perc, es mar hozzafersz a radio aljahoz.
Ott bedugod, mukodik. Ami izgi, az az USB csati es a mikrofon elvezetese. En az usb-t a hamutartoba vezettem be, 2 furattal, vigyazz, konnyen torik. A mikrofon fent van a napellenzomon, az lejott az A oszlop kedergumiban, muszerfal alatt vegig a kozepkonzolhoz. Ez volt 15p, osszeszereles megint max 5p.
Szerintem simaliba, tok egyszeru.Tags: accord dension gateway lite bt beszereles
-
flegga92
senior tag
válasz tboy93 #60347 üzenetére
Pedig a 7G Civicben is ilyen. Sokat szívtam a generátorral már, sokat teszteltem menet közben is, pont úgy viselkedik mint KrenAtesz Accordjában.
Pár hónapja kapott egy komplett felújított gyári generátort, azzal is ugyan ez a helyzet, Haynes manual is írja, hogy ez normális jelenség. Fordéknál motorfékezéskor 15V-al is tölt, mondjuk nyilván AGM akksi van bennük.Más:
Nem tudtok olyan műhelyt, ahol az elektromos kormányműben kicserélik a slider-t? Amayamán postával együtt kb 7000 Ft, egy műhelyt találtam Pesten aki 60k-ért kicseréli, azt kicsit sokallom. Sajna már nem csak kopog alacsony sebességnél, hanem néha "beragad". -
flegga92
senior tag
válasz tboy93 #60351 üzenetére
Van mondjuk egy kis nyomvályú ami picit elhúzza a kormányt, utána meg nem áll egyenesbe vissza magától, meg mostanában egyre hangosabban kopog. De teljesen random csinálja, ha épp rossz állásban kapja el akkor ilyen csak. Találtam pár leírást, elég szépen el tud kopni a slider.
Balos stabrudat kell még cserélni, szerelő szerint az nem okozhat ilyen gondot, a kopogás jöhet onnan.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #60384 üzenetére
Elmúlt 11 év alatt soha egyetlen egyszer sem kellett még vízen vagy egyszerű mosószeres vízen kívül bármi mást használnom a felnire. Hogy ez azért van-e, mert rendszeresen tisztítom, vagy mert nem kizárólag pályatempóval kerül rá a fékpor, vagy mert normális minőségű a betét(eddig gyári és EBC volt), azt nem tudom. A felni belső felét egyébként csak télicserekor tisztítom alaposan, nyáron csak amennyire beér a kezem, de néha annyira sem. Mindenesetre ha végigtörlöm egy ronggyal, akkor lejön róla minden, talán a kátránypöttyöket kivéve.
Ismerős BMW-jének viszont ugyanaz a baja, hogy szinte vakarni kell róla a fekete mocskot, és ő is valami savas cuccal szokta befújni, amitől mindig fuldoklunk messziről is. És még az sem mindig hozza le elsőre. De ő sokat megy nagy tempókat.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
flegga92
senior tag
válasz tboy93 #60384 üzenetére
Felni cserekor szoktam csak sósavazni, tisztán teszem el, használat közben viszont kell a Lidlös felni tisztító, Zimmermann betét szépen porol
Tescoban vettem Armor All Wheel Protectant-ot szezon elején lekezelem a felniket vele, nehezebben tapad meg rajta a fékpor és könnyebben is lejön róla. -
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #60420 üzenetére
Forgatni kell őket (persze nem hidegen), a Jazz is 5700-nál adja le a max teljesítményét. Asszonynak meg mutasd meg ezt a cikket: A nyomaték öl, nem a fordulat.
#nincsbennetarcsi
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #60435 üzenetére
Hogy őszinte legyek, nem is tudom. Ha dinamikusabban indulok meg kettesben, hármasban, mindig a fordulatszámmérőt szoktam nézni, hogy mikor kell váltanom.
Majd kipróbálom valamikor. De lehet zolynet kolléga tud erről infoval szolgálni.
Anno a 2.0-nál sem néztem meg ezeket sajnos, hogy összehasonlítsam. -
demars
addikt
válasz tboy93 #60440 üzenetére
Múlt pénteken cseréltünk hátsó lengéscsillapítót a civicben. A szilentek hamar gatyára mentek, szóval már érett a csere.
Gyárit nem is kerestünk, először monroe ment bele, de az egyik picit nyüszögött, ami zavaró volt, így visszaküldtük. Csere sajnos nem volt (utolsó 2 db -ot sikerült elhoznunk), ezért kyb lett beszerelve. Sokkal feszesebb a futómű, stabilabb kanyarban és ami fontos rossz hepehupás, nyomvályus úton sem pattog el a segge (emiatt lett cserélve már több szilent, stabilizátor).
Ára nem volt vészes: 22 k a két csillapító, 3,8 k a stabilizátor darabja.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest