- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #35719 üzenetére
Az új gumit vágják tekercsből, vagy nagyobb méretből. A régit ha kihúzod, a 2 fém merevítő kijön belőle kétoldalon, és azt ugyanúgy vissza kell tenni az újba. Azért kell az ugyanolyan profilú gumi, hogy visszarakva minden stimmeljen.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz demars #35746 üzenetére
Rákerestem a fékmesternél is... és láss csodát, most meg is találtam...
Elvileg ezek kellenek ugye?
A fékmesterről még nem rendeltünk, de tudom, hogy itt többen is ajánlottátok már...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #35842 üzenetére
Nagyon oda kell figyelni hogy téliből és nyáriból épp mi a jó, illetve mi a fontos szempont.
Nekem a gyári Bridgestone Turanza ER300 4 év alatt öregedett el. Kikeményedett. Kopni nem kopott túlságosan, stabil is volt, illett az autóhoz, de sajnos 4 év után már annyira búgott, bubogott, hogy le kellett cserélni. Pedig futófelületre kb. 65-70 %-os volt.
A téli gumi már első évtől Goodyear UltraGrip 7+. Ez annyira bevált, hogy 6. szezonját kezdi meg. Kicsit már töredezett a lamellasor, de a lamellaszerkezete miatt a kopottsága ellenére is nagyon jó még. Azért jövőre szerintem veszek rá újat. Kicsit már ez is kikeményedett, hangosodott. Erősen gondolkodom a Conti TS850-en, csakhogy a nyári gumim jelenleg egy Conti PremiumContact 5. Ami szintén nagyon jól teljesít, de ennyire gyorsan kopó gumit még nem láttam. 2 év alatt az első gumik olyanok a külső peremnél, mintha 8 évesek lennének, szinte alig van mintázat, teljesen kerekre kopott. És ez már 2 év után elkezdett búgni... Szóval a tesztgyőzelem nem minden...Emiatt ez erősen rontja a TS850 esélyeit, hiszen a Contival most ez egy fájdalmas tapasztalat volt. Viszont ahogy észrevettem, ha egy márka adott modellje jó télen, nem biztos, hogy nyáron is. És fordítva.
Ismerős most a Dunlop mellett teszi le a voksát, eddig a nyári nagyon bejött neki, most vett egy új Wintersport 5-öt kipróbálni. És ő azért mérvadó, mert évente soktízezer km-t megy, nehezebb autóval. A Contival ugyanilyen kopási tapasztalatai voltak amúgy. Tehát nagy eséllyel ami nála beválik, az nálam is jó lehet.Mindezt persze a felső kategóriákban, tehát főleg a nagyobb márkák között válogatva.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
EQMontoya
veterán
-
LógaGéza
addikt
válasz demars #35903 üzenetére
Írtam is, hogy voltam 1 hete gumisnál, újracentírozta, nem mondta, hogy baj lenne a gumikkal. Kerékcsapágyok nem búgnak.
Tsebacsi
Futómű, okés, de mégis mi? 1 éve voltak stabpálcák, szilentek cserélve, oké, hogy szarok az utak, de ennyire?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz demars #35920 üzenetére
Van egy pár kereskedő, aki foglalkozik ilyennel, ha kell küldök egy telószámot, vagy szétnézel crxforumon
jozefgucci1
Így érthető Mióta nekem letiltotta a riasztó a benzinpumpát, és sehogy sem tudtuk visszaaktiválni, csak úgy, hogy közvetlen rákötöttük a főrelére, azóta inkább nem erőltetem az akksi lekötését...[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz demars #35903 üzenetére
Na felraktam a téliket, majd holnap kiderül, hogy hogyan reagál nagyobb tempóra
tboy93
Neked mennyit pörög az 1.4 130nál?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #35990 üzenetére
2 izzó nekem is kiment a tompítottban a 1, 5 év alatt. Most kipróbáltam az Osram Ultra Life tompított szettet. Kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #36030 üzenetére
Alulról sem fogsz tudni hozzáférni, mert ott az ablakmosó tartály, illetve az a rész részben burkolt alulról. Felülről a mosótartály nyaka, és a főfékhenger vagy valami ilyesmi van még útban. A legrövidebb út valóban a kerékjárati ív, de ha van rá időd, akkor emeld fel, szedd le a kereket, vedd ki az összes patentot, és vedd ki kompletten a műanyag betétet, mert nekem most 5 helyen lila-zöld a karom csuklóig... Annyira nem puha az a műanyag, hogy ne törje összevissza a kezed közben.
Más:
Váltóba én nem tennék mást, mint gyári váltóolajat, azért 80-120 000 km-eket csak elfutnak ezek az olajok a váltóban, és 4-6 évente az a 10-14 000 Ft szerintem nem összeg elosztva. Viszont nem mindegy, hogy mit kap a váltó.
Motorolajat régen a nagyon nagyvonalúan tervezett és gyártott váltókba javasoltak átmenetileg vészhelyzetre addig, míg valódi váltóolajat/hajtóműolajat nem tudott szerezni az illető. Viszkozitásban hasonló lehet egy 10W40, mint egy 75W80, csakhogy teljesen eltérő az adalékolása. Kapásból a folyamatos nyírási és nyomási igénybevétel nagyobb a váltóban, míg a motorolaj más szempontok szerint adalékolt. A motorolaj váltóban hamar vízszerűvé válhat, és akkor van recsegtetés, meg váltókar rugdosás, és a fogak is örülnek a szoros találkozásnak.8G sedannak is megjelent nálam némi pára a belső sarokban, ellenszerét nem tudom, de ha nincs a lámpának "breather cap"-je, vagyis apró egyirányú membránnal ellátott szellőztetője, ami egy irányba engedi csak a párát (kifelé), akkor csak egy jól zárt garázsban, nagyon száraz levegővel kifújva és gyorsan visszazárva lehet segíteni rajta. Ha ereszt (beázik) akkor úgy sem.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kleroo
veterán
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #36157 üzenetére
Az eleje felé ott van az "air filter element", a közepe táján meg a "dust and pollen filter" -re vonatkozó instrukció. Nekem az a tapasztalatom, hogy 1 év alatt nem koszolódik jelentősen, 2 év után próbaképp meg lett fújva levegővel, szinte alig észrevehető mennyiségű por jött ki belőle. Nem azért, mert épp ezen kéne spórolni, de sajnos a márkaszervizek a garanciaidőben súlyos ocsmány lehúzásaikkal arra kényszerítik az embert, hogy ésszel cserélgessen. Aztán most már független szervizben normális árakon más a dolog, de pont nem gondolom azt, hogy a gépkönyv a mi esetünkben nagyon mellé lőne. A 20 ezres olajcsere talán a felső határ, de ott is 15-re szoktam esni 1 év alatt. Olaj és olajszűrő mindig cserélve van.
A pollenszűrő meg szintetikus szálakból szőtt anyag, nem ázik szét, mint a papír, ergo mosható. Nem azért, mert az is akkora tétel, de a port és a nagyobb darabokat ki lehet belőle ütni rövid ütögetéssel, az apróbb szennyeződést, port és és a megkötött anyagokat pedig 95%-ban ki lehet belőle mosni. Enyhe mosószeres víz, majd enyhe öblítés, és újabb 3-4 hónapig tökéletes.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz demars #36171 üzenetére
Ne mond, én is mennyit agyaltam egy nem gyári beépítésen az ufo-ba, de sokan lebeszéltek róla, hogy méregdrága lenne, és eléggé macerás megoldani, hogy a klíma/rádió/vezérlőgombok mind működjenek. Kár mert a bluetooth és a gyárinavi eléggé hiányzik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz demars #36177 üzenetére
Iminél rá fogok kérdezni, mikor megyek hozzá 1 hét múlva, hogy tud-e valami okosságot, most hogy a kocsi még marad egy ideig. Hajlandó lennék 1-2 százast rákölteni, hogy ha olyan lenne a rendszer, amilyet álmodok
Az ufo már szerintem can-buszos. Azt mondod akkor ez előny? Neked még nem olyan van, azért kellene kiépíteni? Vagy most csak butaságokat beszélek? (mert nem értek hozzá kellőképp )[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
LógaGéza
addikt
válasz demars #36212 üzenetére
Nekem meg eltörtek a spricni tartó műanyagok, ezért főleg a tetőt mosom az ablakmosóval Vagy a másik opció, hogy 100 felé kell gyorsítanom, és akkor a le tudom mosni a szélvédőt
Úgyhogy mehet bele a Jazz spricni[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #36212 üzenetére
A többségük rezgő/membrános. Olcsó, kompakt, és azért a funkcióra nagyjából megfelel. Sokszor a luk is kicsi, vagy hülye a kiképzése. Másfajta térfogatkiszorításos, roto pumpák erősebbek, nagyobb nyomásra képesek, de drágábbak és nagyobbak lennének.
Nekem inkább az a bajom, hogy nem túl sokkal előre spriccel, minthogy töröl. Kéne közé még néhány másodperc, mert az ablak egy része már nedves, aztán a fele még száraz, és úgy kezdi végignyalni a lapát félig szárazon.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #36222 üzenetére
Igen, a 8100 és a 300V volt, de úgy vélem ha ezt a standard 7 deci fogyasztást hozza a Sustina, akkor nem váltok mégsem, Spidy-vel beszéltem crx-en, szerinte abból is csipegetni.
_
Más, fanok, formailag a VTEC feliratból melyik az eredeti? Vagy mindkettő az, csak más más évben jelentek meg?
Akarok a motorra csináltatni egyet, fehérben, legalulra a fekete sávba, de annyi félét dob a Google, h nem tudom melyik legyen. Jó volna az eredeti, klasszikus - már ha létezik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #36285 üzenetére
Abban a korszakban, amikor még ennek volt igazán értelme, akkor volt is erre külön téli és nyári olaj De akkoriban szinte csak ásványi volt, vagy "félszintetikus", és az 5W30 már különlegességnek számított. A multigrade olajok szépen elvették a dolog élét, sőt, az újabbak már jóval többet tudnak, mint a régiek, és közben a motorok kenési igénye is jelentősen nőtt/változott. Valahol értelemszerű.
Nem igazán látom értelmét télen 0W20-30, nyáron meg mondjuk 5W40 használatának, mégpedig azért, mert a nyáron 30 fokban hidegindítás is az 5W40-el az 5W miatt kb. ugyanannyi "terhelést" jelent a motornak, mint télen -10-ben a 0W30 0W-je miatti viszkozitás. Nem szeretnék tippelni, de gyanítom a két érték közel van egymáshoz. Aki akarja keresse vissza az értékeket a linken amit vagy 2 napja beraktam.Nem azt mondom, hogy tönkretenné a motort, csak azt, hogy nem lenne jelentős hozadéka. Maximum annak, hogy fele periódusban kapna friss olajat a motor. És úgy látom mindenki amiatt fél, hogy melegen majd nem ken az olaj... de, ken. Ami legalább 10-es viszkozitású 100°C-on, az megtiporva is ken. Ha valaki 1 órát pályázik, és 5000 alá nem engedi a motort, az meg tegyen bele 5W40-et, de a 10W-s olajokat felejtsük már el ezekbe a motorokba. Nem véletlen, hogy alapvetően az olajfejlesztők az üzemmeleg környéki állapotra fejlesztenek, és mellette jogos igény, hogy azért gondoljanak a hidegindításra és hideg üzemre is. A multigrade-el ebben nagyot léptek, de csak ismételni tudom magam, ha üzemmelegen jó a viszkozitása az olajnak (10-15 között, vagy újabb motoroknál 8-12 között), akkor a hidegoldal ebbe nem szól bele, viszont ott a legkisebb viszkozitás vagy számérték jelenti a legjobbat a motornak üzemmeleg állapot alatt bárhol.
A fenti példánál maradva átlagos motorral: ha télre 0W20-at tenne bele valaki, akkor az üzemmelegen 8,7 körüli viszkozitású lenne, és az, az ÁTLAGOS motorba már elképzelhető hogy kevés. Márpedig az átlagos motor is üzemmeleggé válik egyszer, és akkor az abba viszont tényleg kevés lesz. Ha viszont sosem lesz üzemmeleg, akkor az nyáron sem lesz tökéletesen az, márpedig ha élete nagy részét hidegen tölti, akkor meg fölösleges bele bármiért bármikor a "sűrűbb" olaj. Télen is, nyáron is. És akkor a 0W30 viszont jó lesz bármikor. Hiszen az melegen 10,9-es. Ami bőven jó.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz demars #36285 üzenetére
Nekem nincs sok rövid táv benne Én 20-at megyek fel, 20-at le, a rövid táv nagyon ritka. De valószínű, hogy 0w20 vagy 30 fog belekerülni innentől. Viszont nekem is max. 15000 az évenkénti táv. Igaz Ő már 8-9ezrenként cseréli a sajátjában.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
z123456789
addikt
válasz demars #36309 üzenetére
Ja, tényleg, ajtó határoló. Egyszer már hallottam ezt az alkatrész nevet. Köszönöm.
"Ne tessék siránkozni! Tedd rendbe és élvezd!!"
Mióta megvettem (2009) azóta rakom rendbe, de ezt képtelenség utolérni pénzzel. Úgy gondolom ez a passióm. Jól megtanulom, hogy tüzetes átvizsgálás nélkül, kifejezetten jó állapotú küllem alapján nem veszünk autót! Első kocsim. És mindig hittem benne. Ez miatt senki nem szólhat meg.Egyébként már akartam kérdezősködni ezzel kapcsolatban is hogy mit gondoltok, ha szétbontva adom el, nem járok jobban? Vagy annyival több a macera, hogy nem éri meg? Csak mert jó ha kapnék érte 3 kilót egyben szerintem.
Továbbá azt sem tudom eldönteni hogy 7gen civic legyen, vagy 8gen, vagy 7gen Accord. Persze tudom, ezt nekem kell eldönteni, és a pénztől függ, de akkor sem tudnék most rohadtul választani. Ellenben azt sem akarom hogy lerohad a kocsi, és akkor kell választani amikor épp pang a piac. Értelmesebb lenne rámarni egy jó vételre amikor van.
Ez egyébként melyik típus most? Mert mindig csak az UFO-kat dobálja ki a kereső ha 8gent írok be. Van ennek valami megkülönböztető neve mint a 7gen angol változatnak?[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz demars #36313 üzenetére
Azt tudom hogy ő mindent tud róla.
Lehet később még jól is járnék, mert Ő már tényleg mindent tudna mire ilyenem lenne.
Az 1.8-as motor is szimpatikus. Dízelt nem akarok, viszont elég sokat ingázom hosszabb távon. Mondjuk az 1.4-es is bírta motorikusan elég rendesen a kilométereket, de úgy gondolom ha már benzines, akkor nagyobb motor.
A bajom hogy az már jóval drágább. Mondjuk biztosan kevesebb gond lenne vele mint a 7gennel. Illetve jobban is tetszik. -
LógaGéza
addikt
válasz demars #36335 üzenetére
Hát nekem nem kell, hogy kávét főzzön, ne locsolja tele a szélvédőm vele... Pont most vagyok leszokóban a kávéról, ez meg itt főz is nekem...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
-
hülyegyerek
addikt
válasz demars #36726 üzenetére
Számolgattam egy kicsit, és arra jutottam, hogy évi kb. 60 ezres futással számolva a dízellel kb. 350 ezret spórolok az 1.8-as benyáshoz képest, cserébe 2-3 éven belül a turbó, -illetve kettőstömegű cseréjét szinte biztos, hogy meg kell ejtenem, ami elég horribilis. Ezért vagyok jelenleg tanácstalan, mint egy kisközség.
Dízel autóm idáig még nem volt, csak a hsz-ek alapján tudok mérlegelni.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz demars #37074 üzenetére
Igen, az üzembentartó (vagy ennek hiányában a tulajdonos) kap majd levelet a KEKKH-tól.
mod:
Vagy felhívsz egy márkakereskedést/szervizt és ők alvázszám alapján megmondják rögtön érintett vagy-e.
mod2:
Tsebacsi: Ááá, majdnem én is olyat vettem anno. Csinos gép.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz demars #37079 üzenetére
Ne mond én is azon rettegek hol fognak átverni majd amikor oda jutok hogy autót veszek. Tegnap is pár haver jól lebeszélt a kocsi cseréről mondván ott lesz a ház arra kell a zsé minek vennék egy kétes múltú kocsit mikor ott a Honda ami tök jó stb. stb... Igazuk van de amikor már lassan 2 éve motoszkál az emberben a csere és egyre lejjeb adja más okok miatt akkor már igencsak viszket mindene. Nálam legalábbis ez a helyzet. De most csak nem akkora bukó egy 2011 végi focus kombi...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Radomer
aktív tag
válasz demars #37223 üzenetére
Köszi szépen. Már alig várom hogy a papírokkal is kész legyenek a srácok és vihessem is elkölteni rá egy talicska pénzt.
D16V1 a motorkódja ha jól néztem a netről. Swiftnél nagyon bevált a gyári gagyi gyertya helyett az NGK iridium IX, de ehhez a motorhoz nem találok alternatívát. Valaki próbálkozott már Iridium gyertyával Civichz Gen 7.?
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #37299 üzenetére
Vehhehhe Nekem is ugyanez van. A Sel/reset, és a klíma hőmérséklet tekerője, meg a tőle jobbra lévő 2 gomb nekem is kiégett kb. az elmúlt 1 évben.
Ha jól rémlik akkor civinfo.hu-n valaki pont nekem válaszolt már hogy ő hogy csinálta, és milyen izzó kell bele. De majd megnézem nem-e privát volt. Nekem is meg kéne csinálnom nyáron, vagy jobb időben, mert idegesít. A 2006-os modellekben a vészvillogó is világít pirosan, na nekem az gyárilag sem, de állítólag a 2008-tól már nem szokott.Amúgy elég szar, mert le kell bontani mindent. Ki kell szedni a komplett középpanelt, mert hátulról van felcsavarozva rá minden, és azt kicsavarva lehet hozzáférni az izzókhoz.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz demars #37337 üzenetére
Itt is vannak pékből átképzett szerelők sajnos... Voltam egy helyen, ahol szintén vmi űbergagyi olajat akartak rakni bele aminek még a viszkozitása sem stimmelt a gyári ajánláshoz képest. És még kb ők voltak megsértődve, hogy gyári olajat kértem bele.
Arról nem is beszélek, hogy a fékem is elállították ami így menet közben befogott. Na nem is láttak többet engem ott.Most 5w30 x-clean fe-t vettem, előtte 5w30-as eco-clean+ volt benne.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen