- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz sifu91 #69822 üzenetére
Tudatlansagbol. Zsiguli meg mashogy mukodott mint a mai vasak, masok voltak az illesztesek. Na meg nem is letezett 0w20 abban az idoben. Ezek a finom illesztesu motorok mar a gyarbol is 0w20-al gurultak ki, a 2000-ben gyartott Civicem is.
Annak az astranak rotty lesz, az ecotec amugy is kenyes, par 10.000km (talán annyi se) es ugy fog csorogni a lanc hogy orom lesz hallgatni
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz AsakuraDave #69951 üzenetére
Rozsda ajtók alján tetején, sárvédő íveken, Fl-nél gázpedál jeladó, összes 7gennél szervócső repedés, ezen kívül alsó talpas gömbfej kifordul és a keréknek búcsút inthetsz. Motor bulletproof, kivéve 2003-tól 2004 eleje 2.0, itt rendellenes kopás miatt olajfogyasztás lehet, 2005-től már tuti jó a k20a6, FL-től meg a k20z2 problémamentes szintén. K24 is jó, meg a 2.2 dízel is. Összes motornál fontos az időbeni olajcsere 10-15 ezrenként 0w20-as benzinesnél, 0w30 c2-vel dízelben. Dízelre jellemzőbb hogy ha nem kapott jó olajat időben akkor lánc nyúlás, csörgés 4-5-600k javítás. DMF is van benne, az kuplunggal szintén hasonló tétel lehet. Szintén dízelnél Fl elött leömlő repedés még ami jellemző. Tourernél el. csomagtér nyitás problémás tud lenni. Váltók jók, automata is megbízható, ha volt cserélve az olaj (hagyományos kivitel). Hirtelen ennyi jutott eszembe.
-
nagyúr
válasz AsakuraDave #69954 üzenetére
Azt hiszem a főtengely kopik el, azt megbontás nélkül nem látod. Egyszerűbb elkerülni azt az évjáratot.
Szerintem 2 alatt teljesen felejtős az accord, egy jó példány manapság inkább 2.5-3M között van belőle. 1 éve még nem így volt, de nagyon felment a jó autók ára.
Én is pofátlanul olcsón adtam el a sajátomat az öcsémnek, le is kell majd dolgozza bébiszitterkedéssel
-
nagyúr
válasz AsakuraDave #69958 üzenetére
Az also talpas olyan dolog, hogy van annak jele, ha figyelve van es meg van elozve akkor nem lesz ilyen problema. Sokan nem ismerik a futomu felepitest, nem nezetik meg autoszerelovel vagy az autoszerelo nem tudja mit kell nezni es hogyan, aztan egy kis nyoszorgesbol kerek kifordulas lesz. Ez a futomu felepitesebol adodo problema (kettos keresztlengokaros elso felfüggesztés).
FL az facelift, 2006-ban volt.
Felszereltseget tekintve:
comfort: alap / fapad, nincs bor kormany, nincs tempomat, nincs vsa, nincs kodlampa, szovet ulesek
sport: ebben mar volt felbor ules, tempomat, kod feny
type S: "sport" spoilerek korben 2.4 motor
executive: legtöbbször 2.4 motor, elvetve 2.0, tetoablak mindig van benne, meg egy rakat egyeb extra
Legtöbbször a hirdetesek ossze vissza irjak a felszereltséget. Legegyszerűbb ugy eldonteni hogy ha nincs benne tempomat akkor fixen comfort, ha 2.4 korbe typeS optikas akkor typeS, ha van tetoablak akkor executive, a maradek meg a sport verzio.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz AsakuraDave #69961 üzenetére
Nem igazan azert van hogy erosebb legyen a futomu. Sot, mondhatjuk hogy tobb alaktresz, problemasabb tud lenni, koltsegesebb is javitani. Az elonye az uttartasban jelentkezik, sokkal pontosabb, kozvetlenebb, jobban elnyeli az uthibakat mint mondjuk egy mezei McPherson. Cserebe mint irtam tobb alkatrészbol all es tobb helyet is foglal a felepitesebol adodoan. Mas autoknal is ki tud torni a kerek ha elhasznalodik a gombfej es szarik ra a tulaj, igen.
-
nagyúr
válasz AsakuraDave #69963 üzenetére
Nem elszomoritani akarlak csak tisztaba hozni a helyzettel, hogy ne ulj fel lehetoleg szoporollerre.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Kicsipampam #70066 üzenetére
gratula
-
nagyúr
válasz Kicsipampam #70072 üzenetére
15M azert egy civicert meredek. Tavaly 8-9 korul hozhattam volna el egy 1.5 automata sportot. Meg van bolondulva a piac.
-
nagyúr
válasz Kicsipampam #70075 üzenetére
Nem a te dontesed becsmerlem, csak el vagyok hulve az arakon
-
nagyúr
válasz Kicsipampam #70077 üzenetére
Ertheto döntés a civic, en total mas elethelyzetben vagyok, fokepp azert esett ki. Nekem kell a nagy csomi a 2 gyerekhez.
-
nagyúr
válasz tibor.sz #70136 üzenetére
Fu bazd+
Ne ilyen emberektol tajekozodj plz, ez egy barom. 2000 decembereben gurult le a gyartosorrol a 7gen civic sedanom, d14z5 oskovulet euro 4 motorral, gyárilag 0w20-at hasznalt a Honda. Ezen az eghajlaton, itt. Enni fogja, istenem Biztos okosabb Kis Pista unix bolti eladó mint a Honda mérnökök. 2003 Accord is 0w20-at kapott gyárilag. Én is azt töltöttem bele, érdekes módon nem eszi 15 évesen 170e km-el sem.
Azt is kifejthetne amugy, hogy a hideg oldali viszkozitas csokkentesetol hogyan fogja elkezdeni enni az olajat. Nem zsiguli ez fél centis illesztesi hezagokkal.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz sesomaru1989 #70142 üzenetére
fekdobot ritkan kell cserélni, civicen 240e km-nel meg gyari volt
fekbetetet lehet benne cserelni kulon ha elkopott, filleres tetel
-
nagyúr
válasz sesomaru1989 #70199 üzenetére
egyben kell cserélni, e pl az accordnál is 6 év / 120e km a periódus, tehát túl gyakran nem kell hozzányúlni
-
nagyúr
Én szombat reggel úgy bebambultam a fodrász felé menet, hogy a vészfék asszintens mentett meg. Állóra fékeztek elöttem, nem vettem észre, satuzott helyettem. Nem mentem gyorsan szerencsére, ilyen 20-30km/h között, de a lelki szemeim elött már fel voltam kenődve az elöttem lévőre.
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #70280 üzenetére
Sávtartó nálam minden indítás után kikapcs. Engem zavar. Az aktív kormányzást viszont gyakran bekapcsolom és azt szeretem is. Elöbbi esetében ugye neked kell kormányozni és sáv elhagyáskor figyelmeztet, visszaterel. Utóbbi esetében elengedheted a kormányt és kormányozza az autót helyetted, a sáv közepén tartja.
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #70282 üzenetére
Először figyelmeztet aztán belenyúl rövidesen. Engem ez inkább akadályoz, pl ha egy kátyút ki akarok kerülni úgy, hogy a vonalra kell mennem hozzá.
Így téli időszakban induláskor úgy érzem magam mint a millenium falconban: beszáll, indít, ülésfűtés on, kormányfűtés on, start stop off, auto hold on, sávtartó off. Szerencsére az el. kézi magától kiold
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Egyébként saját tapasztalatom szerint a 2.0 manuál attól függetlenül hogy mennyit forog nagyon kényelmesen használható autópályán 130km/h tempónál. Csendesebb volt a 2007-es Accordom mint a 2022-es Kia Ceedem most, pedig a KIA csak 2500-at forog 130-nál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ilyen idősen azért már az accordokkal is lehet ez meg az,
- szervócső lyukadás
- gázpedál jeladó
- alsó talpas kiszakadás
- esetleg klímakompresszorés az alkatrész árak szerintem magasabbak lesznek mint az e46 esetében.
Ettől függetlenül nekem volt, imádtam, semmi hibát nem produkált 3 év alatt. Simán vennék újra, mondjuk egy automata kombit belőle.
-
nagyúr
Tegnap mondja öcsém, hogy 50.000Ft volt az olajcsere az Accordon. Azért mennek fel szépen az árak. 2019-ben ez kb 35-ből megvolt.
(motul 0w20, gyári olajsz., mann levegő és pollen, munkadíj)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #70313 üzenetére
akkor 40 lett volna őszintén, nekem (sem) érne meg 10k-t hogy alámásszak, kiszenvedjem az olajszűrőt, leeresszem belőle a retket valahogy úgy hogy ne legyen minden olyan, aztán valahogy meg is szabaduljak tőle
mellesleg fél órát szívott Imi az olajszűrő leszedésével, állítólag amerikai gyártmány volt és más az átmérője, nem ment rá a leszedő szerszám, kézzel nem akart lejönni, a végén már a kerék is le volt kapva
na ezek nekem nem hiányoznak
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Diablo IV
- Linux felhasználók OFF topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Xbox Series X|S
- Freemail
- Villanyszerelés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen