Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz #32577792 #49768 üzenetére
BBD-nek UFO-ja, van, nekem egy 2007-es szedán.
Ma került bele a 275.000. km , de legalább ez nem tekert, hazai példány, én vagyok a második tulaja.
Olyat válassz, amelyiknek a szervizkönyve vezetve van, illetve látszik hogy van/volt gazdája - ne km-re vásárold, állapotra! UFO-hoz több az alkatrész, van bontottan sok minden hozzá, illetve hoznak is haza jobbkormányost is bontásra, ezekből is sok dolog használható!
-
Jaffa75
őstag
válasz Napfénysüti #49819 üzenetére
Ma kellett tankolnom, 8g4d:
- BC 5,6l; számolással végül 5,76l jött ki... Volt amikor többet csalt , mostanában közel jó amit mutat!
-
Jaffa75
őstag
válasz dany27 #49907 üzenetére
Nem tragédia, én nem nyúlnék hozzá ekkora olajfogyasztásnál! Maradj a gyár által előírt olajnál (nem tudom mi van benne most, de ha "vékonyabb" mint a gyári, akkor meg semmi gond sincs!
Feltöltötték a csere után rendesen? A következőnél nézzél szerintem a csere után egy olajszintet, pláne ha eddig nem volt jellemző, hogy csipegeti... -
-
Jaffa75
őstag
válasz z123456789 #49992 üzenetére
esetleg vmelyik bontóból? Azért itt nagy csodák nem lehetnek... az ára meg nagyon nem mindegy!
-
Jaffa75
őstag
válasz nandow #50006 üzenetére
a szélvédőkár abszolút reális...
Ha cserélték az elemet akkor nem gond, nézz alá, össze van-e gyűrve a hátfalnál és alul alemez, illetve a pótkerék-tartóba is kukkants bele... látszani fog, ha nem gyári a varrat!!
Ahogy Qru is írta ez nem új autó, ne várd tőle azt, bár azért legyen szép...
-
Jaffa75
őstag
válasz csabi94 #50020 üzenetére
a én vennék a helyedben:
- lehetőleg magyar (könnyebben ellenőrizhető a futásteljesítmény, illetve nem agyonsózott utakról valót vehetsz) autót választanék - szervizkönyv itt nem esik be a páncélszekrény mögé
- 1.6 kicsi bele, ahhoz talpalni kell hogy menjen - erre az előző tulaj is rájött biztos
- automata avagy nem? Ez Neked lehet kényelmi szempont..
- 2,3 kerülendő, sokkal inkább a 2.0-esek közül válogatnék! Alkatrész van bontva is hozzá, bevált motor, alig (vagy épp nem is) eszik többet az 1.6-nál
- nálam az utolsó 2.0 , esetleg az 1.8-as jönne be (1.8-ban tán napfénytető is van! ).A 2.0 mellett szól, hogy beírták hogy sérülésmentes - ezt be kell iratni az adásvételibe is, ha megteszi akkor az valamelyest megnyugtató!Ha nem sürgős akkor érdemes jól körbenézni, illetve Hondás csoportokban is kutakodni kicsit, hátha ott valamelyik Honda őrült eladja a vasat - ott ismerik őt is meg az autót is, nem égetné magát azzal hogy átver...
-
Jaffa75
őstag
válasz BlacKSouL #50026 üzenetére
+Qru:
amit csabi linkelt automata, nem tűnik képről rossznak, bár a kereskedést nem ismerem - az ára is tükrözi egyébként, hogy nem egy lepattant vas.
A váltóolajt én is cseréltettem a 8genben megvétel után azonnal... nem mintha akadt vagy szólt volna, de jobb a béke! Az automatánál lehet rizikófaktor ahogy írtátok, bár a Honda régebbi automatái nem betegágyasak, de ehhez karban kell tartani minimum az olajcserével. Nem annyira drága, viszont az élettartamát jelentősen kitolhatja. Itt jön be a kérdés, miért sajnálja azt a 20k-t érte, amikor ennél sokkal többet költ hülyeségekre az autónál (ilyen kur@ nagy szárny, olyan racing felni, ilyen CAI vagy sportlégszűrő...)?
Szerintem az autók hibái nagyrészt a felhasználó tudatlanságából adódnak!Persze a legfontosabb, hogy nem km-re, hanem állapotra veszünk autót!
Szerk:
(#50027) csabi94 : dobfék kicsit gyengébben fog, de az ABS-sel hatékony, attól ne félj (ha odáig jut egyszer, max hátulra is teszel tárcsát ).
Nyilván a manuálishoz képest biztos nyúlósabb az automata váltó - szerintem ki kellene próbálnod egy ilyen Accordot, hogy egyrészt legyen összehasonlítási alapod, illetve kiderüljön, hogy egyáltalán tetszik-e? Ha elhozod, akkor már késő átgondolni... Utazósebességre biztos jó az áttétel, a 140-150 könnyedén tartható - elég erős a motor, hogy az utolsó fokozat elég hosszú legyen!A Legendekben is volt automata talá 3.2 benzineshez - ha azt kibírta a Honda váltó...
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz !Overdose! #50066 üzenetére
Igazad van, én még valamiért a H23-ban gondolkodtam!
-
Jaffa75
őstag
válasz nandow #50042 üzenetére
Kormánykopás használat, és emberfüggő, erre nem lehet adni! A jel nekem is kopott a 8 genben, vacak műanyagról lepattogott a "krómozás" - ez ilyen.
A küszöbön lehet játszani a patentekkel, 1-2 óra alatt tuti megoldható!
Nézz más fontos dolgokat meg, ha a küszöb miatt aggódsz: vedd le a kédereket az ajtóknál fent, van-e nem gyári hegesztés... ajtók jól csukódnak-e?
-
Jaffa75
őstag
lehet a Te szemeddel van baj...
Az autóhoz tartozik a külseje is, ha az odavan, akkor nem gondos a gazda - tudjuk ezt be annak, hogy ez egy kereskedés és "nyomják a marketinget"! Egy kormány aránylag olcsón bőröztethető (25k), nem mindenki használ kormányvédőt (én tuti nem), bár igaz, hogyha ennyire elkopott volna, akkor megcsináltattam volna már hamarabb...
Akkor még nem is szóltunk azokról, akik hagyják lepusztulni az autót szépen lassan...
Szerk: láttál már valami normális utódot?
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz szabonagyur #50166 üzenetére
tuti van eladó, ez az UFO mérete... mehet rá 50-es is, simán felteszed rá (csak a nagyobb ET számú nemfére fel, mert beleér a féknyeregbe általában) FB csoportban akad, nézz rá!
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz szabonagyur #50171 üzenetére
bocsánat, én tévedtem...
Ha ET 45 az előírt, akkor az ET40, meg a kisebbek jók rá, az ET50 viszont már nem.
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #50211 üzenetére
egy kicsit nagyobbra van szükség.. ja meg öregszem, kell az ótomata is...
-
Jaffa75
őstag
válasz probizz #50254 üzenetére
Ez az R18 sajátja, mindegyiket érinti (nekem is ez van), a trükk lényege az, hogy a gázadásra a pillangó gyárilag nem teljesen nyit, ezért torpan. Viszont ezért a fogyi alacsonyabb is..
Ha szeretnél rajta változtatni, akkor Lintszner Petit keresd a FB-on, ő megoldja szoftveresen!
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz maximuss #50287 üzenetére
Számomra Linsztner Peti, és az ő véleménye a mérvadó ebben a témában... a múlt héten leveleztem vele, de írta, hogy ott szűkültek a lehetőségek.
Ettől függetlenül a nejemnek a másik vágya a 9-es volt, de árban 1 normális (1.8 v. 2.2d) sok lett volna már. Eezek mellett jó autó
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz martillo #50370 üzenetére
Erről kicsit korábban talán az autós topicban volt szó...
Ami lényeg zanzásítva a hidegindítással (benzines) kapcsolatban:
- nagyon kemény hideg esetén: 1-2 villantás a refivel, majd váltó megmozgatása indítás nélkül
- nincs padlógáz , ami javallott, hogy kb 20 másodpercig hagyjuk járni, hogy a kenés meglegyen mindenhol
- utána indulás, max 3000-es fordulatig pörgetve
- mivel a nyomaték öl, és nem a fordulatszám, ezért az ideális tartomány 1500-3000 között van hidegen (ne kapcsolgass fel 50-nél 5-be )
- és ami az egyik legfontosabb: a vízhőfok nem egyenlő az olaj hőmérsékletével... (hiába "üzemmeleg" a víz szerint, nem áll készen a vas, hogy magasabb fordulaton használd)Ha kihagytam valamit sorry, ennyi ment fejből... Mod: majd Qru mester kiegészíti!
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz demars #50375 üzenetére
végre egy régi motoros...
Anno (még a múlt század elején így visszagondolva ) még a teherautó oktatóm mondta ezt a trükköt, aki igencsak tapasztalt volt ... pontosan úgy van ahogy demars kolléga mondta!
Ez nem humbuk, egy gyengébb akksinál segíthet egy kicsit...Szerk: (#50378) martillo : előrébb leszel vele, hiszen a motornak nem kell az olajat és a vizet is melegíteni egyszerre... ha az olajat is fel tudod vele melegíteni az remek alig lesz motorkopás! Plusz, mire kimész nem hideg a vas!
Lehet érdemes lenne komolyabban nekem is utánaolvasnom...
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
Azért az nem biztos h nem éri meg! A motorkopások nagyobb részéért a hidegindítás, és a felmelegítés a ludas, üzemmelegen az olaj megoldja a kérdést! Plusz ha nem kell hideg autóba ülnöd az sem rossz érzés! (szélvédőt sem biztos hogy kell vakarnod...) Ha hosszútávra vennék 1-2 éves autót, átgondolnám! Nekem is csak tető alatt áll, nem garázsban...
-
Jaffa75
őstag
válasz BlacKSouL #50387 üzenetére
pont ennek akartam utánaolvasni...
Hogy mit lehet velük melegíteni, mert ha az egész kört, akkor az olaj is melegebb lesz, ami egyértelmű előny!
Qru: a hidegben egy jó dízel indul, ha: 1. jók az izzítógyertyák; 2. jó a kompri; 3. az akkumulátor normálisan teker... Kanadában mi hiányzott eddig?
-
Jaffa75
őstag
-
Jaffa75
őstag
válasz demars #50396 üzenetére
na ennek pontosan utána kellett néznem, de annyira nem jártam messze az igazságtól.. :B
Szerk: (#50399) kaszaking : én biztos nem venném le...
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz JoolsNOS #50405 üzenetére
Újra elolvasva hasonlóan értelmeztem én is (..."Ez a típus energiatakarékos megoldás mert a termosztát vezérlés a beállított hőmérsékleten kikapcsol (megakadályozza a túlmelegedést)majd a lehűlés után újra bekapcsol"...)
Továbbra is elgondolkozom rajta, nem rossz az ötlet...
-
Jaffa75
őstag
válasz mahutz #50595 üzenetére
Itt is nézd meg, a múltkor vettem náluk egy pár apróságot - korrektek voltak.
-
Jaffa75
őstag
-
Jaffa75
őstag
válasz hülyegyerek #50645 üzenetére
Nekem az első Hondám volt... de nem az utolsó, sajnos meg kell várnom, míg a 10-es eléri a 3-4 éves kort. Akkor jöhet egy 1.5T
-
Jaffa75
őstag
válasz honda23 #50672 üzenetére
Először külsőre nem tetszett, de aztán mikor behívtak a légzsák-visszahívás kapcsán, addig kicsit bóklásztam a szalonban... pár perc kellett csak, "ráállt" a szemem, és egyre szebb lett.
Csak épp nincs 8 misi a zsebemben, hogy kigurítsak egyet... De majd idővel a zsebem is hízik, meg pár év múlva olcsóbb is lesz!
Ispy: annyira azért nem... A hasonló felszereltségű és hasonló tudású új autók sem olcsóbbak!
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
Akkor az 1.8-cal vetted, ami gyakorlatilag az R18A2 (ez volt a 8 genben) tovább fojtott változata (mindent a környezetvédelmi besorolásért ) - ami elég tartós, és jó konstrukció,de már közel 10 éves fejlesztés. Nyilván a X-ben friss a fejlesztés (ezáltal már drágább), illetve a 9-es amikor vetted már "kifutó" volt, nem tolták annyira... Az újat mindig drágábban kínálják , de cvt-vel nem vennék Hondát...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs