- Yettel topik
- Magisk
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
-
nagyúr
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #29961 üzenetére
Céges VW Caravelle(Transporter) is 2.0 TDI, és reggelente jövünk vele 25 perc alatt 14 km-t. Mire beérünk, már általában majdnem 70°-os az olajhőmérséklet. Szerencsétlen 2-3 hónap alatt úgy be tud fulladni, gázra csak csörög, meg morog, de nem megy. Éves szervizre elvitték Pestre meg vissza, kikormolódott 240 km alatt, most úgy harap, mint valami V10 TDI
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
válasz Jaffa75 #31641 üzenetére
Nem. Valamikor a Coop-ban volt akciós mikroszálas kendő, 2db úgy 250ft-ért, abból vettem 6 dobozzal, azt használom mindenre, teljesen jók.
Itt a teljes pakkom, 2 autóra is jó néhány évig kitartanak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
addikt
válasz Jaffa75 #32419 üzenetére
Sajnos lecsúsztam a dobogóról, 4. lettem, ami nem rossz, de eléggé csalódott vagyok.
2:24.130-as időmet 2:22.990-re ugyan javítottam, de az az igazság hogy sokkal többre számítottam a javulást illetően. Már két kör után nyaklott el a gumi és kellett a hűsítő kör.
1. Asztalos Ferenc 2:18.774 Toyota MR2 (űridő, ez elég durva)
2. Tölgyesi Attila 2:21.549 (Bmw 328i)
3. Keresztes Péter 2:22.075 (Honda Civic Vti hecsi)
Azért is tettem oda hogy hecsi mert ugy volt súlymérés is.
Hecsi súlya 1080kg, míg az enyém 1128kg volt 3/4 tankkal.
Azért vagyok csalódott mert 2:21 elejeközepe időt szúrtam ki magamnak, de mikor felmentünk az első gyakorlásra és láttam az eredményt, nem hittem el hogy így be vagyunk rozsdásodva.
Az elején 2:24es időt mentem, mondom na neeee.
1.6nyomással mentem fel, 2.1bár volt benne mikor rámértem. Később már csak 1.7-1.8ra mászott fel ha úgy csináltuk hogy 2gyors kör és egy levezető.
Ha a legjobb sectorokból teszi össze az app akkor 2:22.1-et mentem volna.
Nagyon nehéz itt már 1mp-eket nyerni.
Kíváncsi leszek mi változik felprogramozás után,biztos kimegyek megnézem, addig nem nyugszom míg dobogón nem állok, illetve a 2:21-be nagyon szeretnék bekóstolni.Jah, 12emberből lettem 4., ami azért nem rossz, csak nem jött be a számításom.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #33537 üzenetére
A költségek teljesen lényegtelenek.
A finomított termékeknek saját piaca, saját kereslete-kínálata van, az árak ott határozódnak meg.
Plusz, az az ár, amennyiért Te tankolsz a kútnál, minimum 50% adót tartalmaz, amelynek jelentős hányada fix - azaz hiába változik az alapár, a jövedéki adó akkor is fixen rárakódik. Ezért sem csökkent olyan mértékben a benzin ára.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
EQMontoya
veterán
válasz Jaffa75 #33537 üzenetére
Kicsit shortolgatott rajta a MOL, de néhány százalékot. Az üzemanyag árának 60%-a adó, és ennek egy része nem is lineáris, mint pl. az áfa, hanem teljesen fix (jövedéki adó), literenkénti összeg. És ugye a jövedéki adó után is fizetsz ám áfát! Tehát az egész móka ott kezdődik, hogy van a benzin árának 120*1,28 (áfa +kkksz), azaz 153ft teljesen fix díja akkor is, ha maga a benzin ingyen van!
Itt azért látszik, hogy az efölötti rész azért elég nagyot csökkent (300->190ft).
Az egyenes arányú csökkenést pedig alapvetően gátolták olyan dolgok, mint a korábban említett finomítás, adalékolás, szállítás, amelynek a kőolajon kívül egyéb anyag- és munkaköltségei vannak, ami ugye nem változott.
Szerintem is nyerészkedett néha néhány százalékot a MOL, de itt néhány forintokról beszélünk literenként.@: megelőztél.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
hülyegyerek
addikt
válasz Jaffa75 #39052 üzenetére
Magamat idézném két oldallal ezelőttről :
Ne legyen nagyon lelakva, meg főleg műszakilag legyen rendben. A km állást kérdezd le a kekkh-ból, meg lehetőleg vidd el szakszervizbe átvizsgáltatni, meg a hibakódokat kiolvastatni. A váltógomb, meg a plüsskárpit nagyon hamar kopik mindben, szóval ezektől ne ijedj meg, és attól sem, ha a lámpák mellett valamelyik oldalon nagyobb a rés, mint a másikon. Az csak a lökhárító elállása miatt van, mivel a Honda frenetikus mérnökeinek sikerült az első lökhárító alá még egy plusz lefelé lógó műanyagot szerkeszteniük, ami garantálja, hogy minden kisebb padkán felakad az autó, és elcsúszik az egész lökös. A fordulatszámmérő előtti plexi nagyon hamar karcolódik, de ettől se kell megijedni. Ajánlom figyelmedbe a civinfo.hu-t, az teljesen típusspecifikus fórum.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #39052 üzenetére
Minap írtam pm-ben egy fórumtársnak éppen kérdésre válaszolva, bemásolom ide is:
Nem tudom mennyi a keret, de a civicek nagyon tul vannak arazva.
Nekem a 2008-as benzines jó közepes állapotban 2,45M volt, téli nyári szettel.
Mondjuk a piacon lévő lelakott, külföldről behozott hullak és felhullak között ez még istenesen néz ki, pár apró hibája van csak.
Az összes fk2 civicen hamar karcolodik a belső műanyagok, és a műszerfal plexije, illetve a szurke festett műanyagokrol kopik a festék, a kormány és a változók hamar fenyesedik.
Nalam ezek még az elviselhetőség inneni oldalán vannak, tehát látszik egy -egy kisebb hiba, de még mindig szebb állapotban van, mint a piacon lévők 90%-a.
Ezek egy része könnyen orvosolható, a műanyagok mind levehetoek, csak azok kapnak, pár ezerért lefújják amire akarja az ember, valtogomb csere se tétel, stb.
A pluss belsősök nagyon kényelmesek, de az is hamar kopik, nálam ez se veszes, egy karpittisztitas után szinte újszerű.
Benzinesben 2-3M között mozognak a 2007-20010-es példányok, jellemzően inkább közepén lesznek normalis példányok.
Dizelnel 1,8-2,8 inkább ez a sav, talán ott már 2,2-2,3M korul is vannak szebbek, de ott azért számítani kell a plusz költségekre.
Egy kettőstömegű kuplunggal 300+munkadíj, simán 400 környéke lesz, kedvezménnyel.
A 2.2 ctdi nagyon stabil, egy két apró de kezelhető hibája van, valami szelep hal meg, de nem kapitalista hibák, csak ugye mind nehezen diagnosztizálható dolgok.
De azért a csúcsok itt is előbb utóbb megadják magukat, stb., bár 200-300k valós futasnal ez sem jellemző.
Alkatrész árak inkabb átlagosak, a hírek ellenére is, első féket vettem komplett én tárcsa + betétet ferodo premiert 27k-ert.
Kormanyosszekotok 5-6k, a lengokar előre húzós, az 50-60k környéke, de egy suzukihoz is ennyi pl.
Ami nálam előny volt, hogy (egy typeS maszkkal) tetszik, kompakt meretkategoriaban szerintem az egyik legnagyobb, magam mögött szépen elférek, és elol és kényelmesen ülök, az ülések parádésak, főleg a plüss.
A csomagtartó papíron 400 liter, de baromi jól pakolhato, sokba dönthetö a hátsó ülések, illetve fel is hajthatók, el se hittem, hogy milyen jól variálható.Hátsó ülés felhajtva.
Lehajtott üléssel a csomagtartó:
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #41483 üzenetére
Szia! Eléggé más kategória a kettő. 8gen-be csak akkor ugorj bele ha van az autóra 2.5M + tartalék. Kb ennyi egy jó állapotú. Ahogy fentebb is írták a 7gen már amikor kijött sem volt túl extrás, Qp-ba volt tempomat, meg van 1-2 napfénytetős változat, automata klímás is van, de ritka.
7gen típushibák:
- futómű kényes és az alkatrészek drágák
- 1.4-1.6 váltó nyelestengely csapágya elfárad
- 1.4-1.6 automata feszítő görgő, rövidebb élettartam, mint a korábbi generációknál, gyenge minőségü utángyártottak
- Fűtésmechanikában a hideg meleg állító bowden (manuális klímás) szétugorhat
- Központi zár motorok hullanak
- Kománymű kopogás, egyszer után lehet állítani
- Gyorsan kopó bőr (kormányon, váltó gombon), de a műanyag is gyorsan kopik
- 2.0 typer Jobb felső motortartó bak (hidros)
- Motortérnyitó kar törés (bowdennel együtt van)
- Projektor repedés (első lámpa), 3 ajtósnál főleg
- Kuplung pedál nyöszörgés
- Vezető oldali ülés lötyögés
- 1.7 Benzin szeret hajtókar csapágyasodni
- 1.7ictdi turbo geometria kokszosodás
- Hátsó ablaktörlő felrohadása
- A második, kontroll szonda meghibásodása, utána P0420-at dobál meg check enginet[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Jaffa75 #41483 üzenetére
Mekkora az a keret?
G8 hibai:
elso lengokarok gyenguszok (ha nem szeker utakon jarsz akkor ezzel sem lesz tul sok gondod)
nyiszogo kuplung
lengescsillapitok nem tul jo minoseguek (nemelyik mar uj koraban is kuka)
ablakmoso szivattyu szeret koszolodni
buta hatso futomu (de ha nem versenyezni veszed akkor attol meg teszi a dolgat normal kozlekedesnel)Hogy ne csak a hibakat emlitsem:
Osszessegeben nagyon elheto auto nagyobb csomagterrel es jobban pakolhato mint egy Accord.
Ha nem csak varosban hasznalod akkor motor merethez kepest relative jo fogyasztas produkalhato vele.
Utolso egy evben nekem az atlagfogyim 7.5L (javareszt varosban hasznaljuk es hetvegente megyunk kirandulni)New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
hülyegyerek
addikt
válasz Jaffa75 #41488 üzenetére
Én pont 2 misiért vettem az enyémet január elején "normál" állapotban,ami annyit takart, hogy azóta gyakorlatilag a kopóalkatrészeket majdnem mindet le kellett cserélni (lengéscsillapítók, szűrők, fékbetétek, féktárcsák), de a mások által sokat emlegetett típushibákkal én (még) nem találkoztam. Ültem 7.genben is , de az ufo ezerszer tágasabb és kényelmesebb autó (légyszi ne kövezzetek meg). Igaz, hogy nem versenyfutómű van alatta, de a kormányzása és a váltója zseniális. A motorja alul elég karcsú, de 4000-nél megindul, mint akit a tatár hajt.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
demars
addikt
válasz Jaffa75 #42344 üzenetére
Enyémen is ugyan így néznek ki a tükrök. Oda ver minden mocskot, vizet, port, kis kavicsokat. Én nem bántottam, nem látom értelmét, néhány km után ugyan így nézne ki.
A lámpa búrádon nem látsz kis folban "vakotát" ?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Jaffa75 #42349 üzenetére
Nálam nem nőttek meg, de ahány gépet láttam, az összes ilyen volt. Én ezt is hagytam, csak azért kérdeztem mert hamarosan kap emelt fényű izzót, tehát nem azért lett ilyen mert az előző tulaj szart rakott bele.
Talán tavasszal átgondolnom, hogy mit javíttatok ki... Idén motor projekt volt az első.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
-
z123456789
addikt
válasz Jaffa75 #42355 üzenetére
Pest környékén nem vagyok ismerős, de már linkeltek itt párat, ha jól emlékszem, vagy talán az autóápolás topicban volt az? Nem tudom. BP körül biztosan találsz olyat, aki minőségi munkát végez. Én GYMS megyei vagyok, de szerencsére itt pont van egy cég, akikről jó véleménnyel vannak. Még nem jutottam el odáig, hogy lefotózzam a fóliázásomat, mert várni kellett a ragasztó száradással, aztán hétköznap meló, aztán hétvége teendők, szóval most full retkes az autó, így nem dokumentálok. Majd ha szép baba állapotban lesz.
Jó ez a kép.
-
bbubby00
őstag
válasz Jaffa75 #42355 üzenetére
Szia.
Én eddig magamnak már fóliáztam. Elég elfogadható lett (jobban sikerült, mint aki péntek esténként a lurdyba csinálja és túl van már xautón).
Ha gondolod egy próbát megérek, hozol fóliát és feldobjuk. De csak jóminőségű 3rétegű amivel normálisan lehet dolgozni.
Üdv.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #42344 üzenetére
A tükörtartó szerintem mindenkinek ilyen. Azt gondolom, hogy egyrészt más a műanyag, mint a többi részen, ezért másképp viseli az ütéseket. Mondjuk ha lágy a műanyag, akkor meghajlik a kavics becsapódásakor, és festékkel együtt elnyeli az energiát, míg ha merev a műanyag, akkor a festéknek kell többet tompítania, és akkor az lepattog.
Nálam szerencsére még nem ennyire durva, mert amint egy apró gombostűfejnyi lepattanást látok, máris kijavítom gyári hibajavítóval, és akkor nem "világít" a fekete. De ezt a karosszéria minden pontján megteszem, nem hagyom tovább romlani. Ha hagyják sokáig a kiverődést, akkor ott bemehet alá a víz, kosz, és előbb utóbb nagyobb darabot tép le a következő ütés, mosás, szél, stb.Még ekkora foltot is be lehet hibajavítózni, csak ügyesen kell, hogy ne húzzon mire a folt végére ér az ember, elég gyorsan szárad a festék. Közelről látszani fog ugyan, hogy nem homogén a felszín, vagyis inkább a szintkülönbség lesz kivehető, de kicsit messzebbről már teljesen összeolvad.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- RAM topik
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gaming notebook topik
- Bittorrent topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest