Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz Jaffa75 #39052 üzenetére

    Minap írtam pm-ben egy fórumtársnak éppen kérdésre válaszolva, bemásolom ide is:

    Nem tudom mennyi a keret, de a civicek nagyon tul vannak arazva.
    Nekem a 2008-as benzines jó közepes állapotban 2,45M volt, téli nyári szettel.
    Mondjuk a piacon lévő lelakott, külföldről behozott hullak és felhullak között ez még istenesen néz ki, pár apró hibája van csak.
    Az összes fk2 civicen hamar karcolodik a belső műanyagok, és a műszerfal plexije, illetve a szurke festett műanyagokrol kopik a festék, a kormány és a változók hamar fenyesedik.
    Nalam ezek még az elviselhetőség inneni oldalán vannak, tehát látszik egy -egy kisebb hiba, de még mindig szebb állapotban van, mint a piacon lévők 90%-a.
    Ezek egy része könnyen orvosolható, a műanyagok mind levehetoek, csak azok kapnak, pár ezerért lefújják amire akarja az ember, valtogomb csere se tétel, stb.
    A pluss belsősök nagyon kényelmesek, de az is hamar kopik, nálam ez se veszes, egy karpittisztitas után szinte újszerű.
    Benzinesben 2-3M között mozognak a 2007-20010-es példányok, jellemzően inkább közepén lesznek normalis példányok.
    Dizelnel 1,8-2,8 inkább ez a sav, talán ott már 2,2-2,3M korul is vannak szebbek, de ott azért számítani kell a plusz költségekre.
    Egy kettőstömegű kuplunggal 300+munkadíj, simán 400 környéke lesz, kedvezménnyel.
    A 2.2 ctdi nagyon stabil, egy két apró de kezelhető hibája van, valami szelep hal meg, de nem kapitalista hibák, csak ugye mind nehezen diagnosztizálható dolgok.
    De azért a csúcsok itt is előbb utóbb megadják magukat, stb., bár 200-300k valós futasnal ez sem jellemző.
    Alkatrész árak inkabb átlagosak, a hírek ellenére is, első féket vettem komplett én tárcsa + betétet ferodo premiert 27k-ert.
    Kormanyosszekotok 5-6k, a lengokar előre húzós, az 50-60k környéke, de egy suzukihoz is ennyi pl.
    Ami nálam előny volt, hogy (egy typeS maszkkal) tetszik, kompakt meretkategoriaban szerintem az egyik legnagyobb, magam mögött szépen elférek, és elol és kényelmesen ülök, az ülések parádésak, főleg a plüss.
    A csomagtartó papíron 400 liter, de baromi jól pakolhato, sokba dönthetö a hátsó ülések, illetve fel is hajthatók, el se hittem, hogy milyen jól variálható.

    Hátsó ülés felhajtva.

    Lehajtott üléssel a csomagtartó:

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák