- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #55881 üzenetére
Más konstrukció, a tiéd nem érintett. Sőt egyelőre az 1.0T-nél sem jelentkezett ez a probléma. Nincs hivatalos infó de lehetséges, hogy a dugattyú lehuzógyűrűje hidegen nem zár tökéletesen, így tud keveredni a benzin meg az olaj. D ez feltételezés, majd kiderül...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Tom1939 #56098 üzenetére
Keresek képet, de sajátom még nem lesz, max valami netes kép.
Én meg fehéret szerettem volna, de az nem volt raktáron. Várnom kellett volna 4-5 hónapot, vagy másik kereskedőhöz menni, de azoknál meg egyéb "dolgok hiányában" nem jött létre üzletkötés.
Szóval, kértem az autóra egyet pluszba... amúgy 60 pénz körül van, úgyhogy aranyáron mérik. Nem ingyen kaptam, de betudtuk az autó árába.Találtam róla képet: [link] Az autó nem ilyen, csak az oldalvédő egyezik. Ja és ha Trendhez kéred, olcsóbb 10 ezerrel ??? A kereskedő sem értette. Semmi különbség, csak más cikkszámon fut, emiatt drágább a Comfort "hokiütője".
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Tom1939 #56110 üzenetére
Hál' Istennek, nem kell 17"-os kerekekkel bíbelődnöm..
2 éve vettem az előző Jazz II-höz ezt a téli gumit és nem adtam el az autóval, így most nem kell vennem.. Van benne úgy 6-8e km, szóval még jó lesz egy darabig. Csendes, kényelmes gumi, nagyon jó a vízen futása. Saját tapasztalat, nem teszteredmény. Havon jól kapaszkodik, jó az úttartása, jól is fékezhető havon és szinte semennyit nem kopott (még szőrös néhol). Nem rosszabb az utazási komfortja, mint a gyári Michelin guminak, amit nem gondoltam volna, amikor megvettem. Korábbi Pirelli téli gumim sokkal zajosabb és fapadosabb volt. Szóval én bátran ajánlom, ha nincsenek különösebb igényeitek. Ár/értékben szerintem kiváló gumi... Sokat vakaróztam, hogy vegyek-e valami hangzatos nevű hűdejó gumit, de úgy gondoltam, megpróbálom ezt és kicsit sem bántam meg.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
gerner1
veterán
válasz Tom1939 #56731 üzenetére
Abban nincsen valódi nyomásmérő a szelepeknél, mint például a defektűrő abronnccsal szerelt típusoknál.. Annak a TPMS rendszere, az ABS jeladóból vett adatokból számolja ki az eltérést [amit az eltérő nyomású abroncs okoz(hat)]. Sajnos elég sok a "panasz" a rendszerre, mert nagyon csekély mértékű a program ászerinti tűrés érték. Gyakran, ha például az autó egyik felét süti a nap parkoláskor, a másik oldalát pedig nem, akkor az így eltérően felemelegedett (és ez által megváltozott) gumikban, azt a csekély abroncsnyomás változást is már "hibának" érzékeli.
Az S-Cross rendszerét nem ismerem...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #57431 üzenetére
Jah ha már négyévszakos, nekem a B járgányon Michelin CorssClimate-el sem volt gond.
Viszont a másikon a régi Conti TS850 helyett új TS860 lett idén de nagy gázra elmászkált az orra, kanyarban is bizonytalan volt. Mondom nem lehet h rosszabb ez mint a régi... Aha, a gyári 2.5 bar helyett 1,9 meg 2,0 bar volt a gumikban. Most már oké de a gumis megérdemelne 4 körmöst.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #57435 üzenetére
Jégen minden csúszik a szöges gumit kivéve. Bár egy téliguminak jobb a kapaszkodó képessége az vitán felüli.
Télen alig megyek (ha rossz az idő akkor meg pláne) a B járgánnyal ezért lett a nyárias 4évszakos CC. Elégedett vagyok vele, újra ilyet fogok venni. Érdekes, hogy vízen sokkal jobb a CC mint a TS850 volt (hóban meg persze fordítva) azonos méretben (205/55R16 mind a kettő). De voltam vele vezetési tréningen is, ott Conti SC5 ellen nézve szárazon lealázott a másik autó de vízen abszolút pariban voltam vele a köridők tekintetében.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #57982 üzenetére
A cvt-hez szokj hozzá, a japó gyártók szinte egytől egyig ejtette a hagyományos automataváltókat. Nem mi vagyunk a fő piacuk (Ázsia + USA) ott meg nincs bajuk vele ha bőg a motor. És nem mellesleg könnyebb, jobb hatásfokú és olcsóbb egy cvt mint egy hagyományos automata váltó és nekik ez számít.
A Jazzes elrendezés nekem is hiányzik/hiányozna belőle (benzintank a vezető alatt) de vélhetően előbb utóbb megint oda kerül, mert ahol most van a tank hátul oda a hibridek akkupakja kerül majd. Sajnos a Civic-nél is dobták ezt az elrendezést a jobb súlyeloszlás miatt és mert így mélyebben tud ülni a pilóta amivel a tömegközéppont is lentebb került. Vagyis a sportosság oltárán feláldozták a praktikumot.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #59013 üzenetére
Addig még azért van pár évem de amíg fizikailag bírom addig nem lesz automatám (cégesben robotizált manuális van ami őrületbe kerget). Amikor kerestem a Jazz utódát volt olyan autó ami pont azért esett ki mert automata volt (pedig az mk2 Mazda 6 sanszos lett volna mert találtam belőle jót, jó áron).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #60007 üzenetére
Közel vannak de más karakter a kettő (1.8TSI: 160/250 vs 2.5i: 170/230) de a szívómotor jó 10%-al alatta van általában a névleges teljesítményének (plusz a 4wd miatt eleve nagy a hajtásveszteség), míg a turbósok általában többet tudnak mint papíron. Bubi nem lép nagyot, bár állóból oké az összkerék sokat segít (8.2 sec a 0-100) de lendületből még egy VTi is elkeni a szám (tapasztalat). Igazából Kormival ereszteném össze (170/350) de sajnos a két autót nem tudom egyszerre vezetni.
De ami a német ellen szól(t), hogy a 0 km-esen átvett 1.8 tsi gép már 50 ezernél elkezdte enni a vizet. Előtte B5.5 1.8t volt az legalább csak 272k km-nél kezdte el csipegetni az olajat. Szóval cégesben mindig német autók voltak de egyiket sem szerettem igazából, a semleges és a sz@r között ingadoztak modelltől függően... ezért kizárt, hogy pénzt adjak értük. #csakajappppán
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
boogie84
veterán
válasz Tom1939 #60025 üzenetére
Melyikkel van "szokatlanul sok gond"?
A 10. generációs Civicet nézve nemrég két fórumtag is jókat írt róla. Na persze ez nem Mo. összes statisztikája, de én sem igazán hallottam rosszakat az újról.
Sőt mitöbb változott a kitűzött cél a korábbi 2016-os Civic-ről az újra esett a választás. 1.0 Elegance CVT. Pont modellváltás van, így szeptembertől lesz előrhető a 20YM. Így onnantól lesz érdekes a dolgok.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Quqesz
nagyúr
válasz Tom1939 #60028 üzenetére
Milyen alap gondra gondolsz az 1.5t esetén? 10gen 1.5t van, de egy kárpit patenten kívül nem volt gondom vele. Amiről hallottam, az az olajnyomás jelző hibája, ami többeknél előfordult állítólag, de még nincs belőle visszahívás(vszínű nem olyan sok eset van). Más? 1 valaki cseréltetett klímahűtőt+kompresszort, de ezek inkább egyedi esetek(benne vagyok a 10gen face csoportban, nincsen tele hibával). Sőt kettőstömegű sincs benne.
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Quqesz
nagyúr
válasz Tom1939 #60033 üzenetére
Olajhígulásról még nem hallottam probléma szinten, de szerencsére nálam is min 24km a suli odavissza, sokszor meg nem csak oda megyek(húszkeres út 60km). Olyan volt már, hogy vkinek kevesebb olaja lett, jelzett is az ikon a műszerfalon, de csak 1x.
CRV terén egyetértek, én sem vennék, hibrid terén meg a Toyota előrébb jár(az ún Rav4 meg jól néz ki). Igazság szerint sok autót használtunk már, de eddig nem futottunk bele ilyen hibákba, pedig volt új és használt is(lehet csak szerencsénk volt)
boogie84
Nincsen olajhő kijelzés, én is hiányolom, a digit műszerfalba be lehetett volna aplikálni. Bezony a 2 nem ugyan az, a víz hamarabb van üzemi hőn. Mivel nem tudod igazából mikor meleg az olaj eléggé, ezért én az elején nem nyomom neki, hagyom melegedjen be rendesen(kb a víz melegedés 1.5x-ét)Clark78
Üdv a 10-es klubban. Nálam 1 éves a kocsi(pont ma 1 éve vettük át) és 18500km van benne. Nem csalódtam benne, sőt! És van mihez mérni. Nálunk is sport plus van(1.5t)[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Quqesz
nagyúr
válasz Tom1939 #60043 üzenetére
Megértem, de nekem még részecskeszűrős dízellel sem volt ilyen gondom. Viszont tény, volt ismerősöm 5km utakat tett meg egy vw passat dízellel, szoptak is a részecskeszűrővel. A hibri meg nem fogja megoldani a gondodat, mert a toyota nagyon hamar kapcsolja a benzint, és még jobban nem fog felmelegedni a motorod(apóséknál van auris hibrid). Talán 1 fokkal jobb a Kia hibridjei(szintén apóséknál egy Kia Niro), de az sem megoldás 3-4km esetén. Neked olyan hibrid kell, ahol tényleg kiiktatható a benzin motor hosszabb ideig. Igazából ha nem akarod hosszú utakra is használni, akkor full villany kellene. De ne az Opel Ampera-ban gondolkodj, Mo-on 1 szerelő tudja javítani csak(Opel Duna).
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
kozlo
tag
válasz Tom1939 #60067 üzenetére
Parkolóradar ki és bekapcsolása:
10.gen Civic-nél így kapcsoltam (ki-be) vissza a hátsó parkolóradart , ha a Jazz-ban nincs kulcs nélküli rendszer próbáld ki...(mindkettő "x.r" Japán )1. A művelet megkezdése előtt a parkolásérzékelő kikacsolva, és a gyújtáskapcsoló 0 (Lock) állásban legyen.
2. Parkolásérzékelő rendszer gombját lenyomva kell tartani, és közben a gyújtáskapcsoló II. (On) állásba kell forgatni.
3. Gombot még 10 másodpercig nyomva kell tartani...gomb elenged -> gombon a visszajelző villogni fog!
4. Gombot újra meg kell nyomni ...visszajelző nem világit (ha bekapcsolva volt a parkradar akkor most fog kikapcsolni).Tripla hangjelzés esetén a parkradar bekapcsolt állapotban van, dupla hangjelzés hallatszik akkor a hátsó radar ki van kapcsolva.
Kikapcsolt állapot esetén, az 1-4 pontot ismét végre kell hajtani -> újból bekapcsol a radar.
-
nandow
aktív tag
válasz Tom1939 #62448 üzenetére
Csütörtökön voltam légzsák patron cserén az Élesben. Amíg cserélték, beszélgettem egy értékesítővel.
Kérdeztem ezt az olajhígulás dolgot, itthon volt-e erre példa, mert hogy Amerikában, Kanadában előfordult. Azt mondta, nem igazán fordult elő. Aztán hogy igazat mondott-e, jó kérdés. Azt azért hozzátette, ha lenne, megvan rá az utasítás, hogy mit kell csinálni. Gondolom kb ugyanazt, mint Amerikában, ECU szoftver módosítás. Másik fórumon olvastam az 1.5T motorral jobban képben lévő embertől, hogy állítólag hatásos ez a beavatkozás.De amúgy sem kell nagyon aggódnod emiatt, az új Jazz mellett a CRV is csak hibrid hajtással lesz elérhető az értékesítő szerint. Mondjuk azt nem kérdeztem, mikortól.
Kérdeztem, van-e infója a Honda jövőjéről (meddig lesznek tisztán benzin motorok, CO2 norma stb.), ennek kapcsán mondta ezt. Nem volt túl optimista, szerinte az idei évük nem lesz túl fényes. Mármint az Élesnek, és az egész Hondának is itthon.A Honda nem szeretne fizetni a szigorított CO2 norma után, így nem fognak tartani készletet, csak talán a Civic 1.0-ból. Minden más autót csak rendelésre lehet venni, és figyelembe véve, hogy kb 6 hónap a szállítási idő, szerinte ez sok lehetséges vásárlót fog más márkához vinni.
Kevesebb eladás, kevesebb büntetőadót kell fizetni (ezért sem készleteznek). És ez egy ilyen öngerjesztő folyamat lesz, a kevesebb eladás még inkább azt fogja eredményezni, hogy Európa nem túl jó piac a Honda számára. Más piacon (pl Amerika) pedig sokkal sikeresebb a márka.
Nem saját szavaim, ezeket mind az értékesítő mondta. És közben nem vágott túl vidám képet...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest