- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Yettel topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
BlacKSouL
addikt
válasz gerner1 #51839 üzenetére
Japánban is 110 az autópálya korlát. Nem véletlen az egyikben sem, hogy addig jól fogyasztanak, viszonylag csendesek, afölött meg minden hatávnyozottan rosszabb.
A szigorúan országút 90-100 esetében 4,6 volt a mutatott átlag, ez nagyjából sík terep, 2 ember és csomagok. Rátéve az átlagos csalást, legyen 5,1
Azt gyanítom, hogy a 3-5 ajtósok 2005-2008 között, illetve a 4 ajtósok 2008-ig más vezérlést kaphattak, mert annakidején a céges '06-os 4 ajtós, és az ugyanilyen korú 5 ajtós is bőven 7 liter körüli átlagokat hoztak, vezetőtől függetlenül, vagyis minimum 1 literrel többet. Az meg köztudott, hogy 2008-ban pár dolgot megváltoztattak a rendszerben, csak külsőre nem, ezért nem hívták hivatalos ráncfelvarrásnak. Viszont a céges 4 ajtós 2006-os egész máshogy ment, mint a 2008-as. Előbbiben pl. VSA sem volt széria, még az ES-ben sem, utóbbiban már igen. Előbbiben a kuplung olyan 80 ezertől nagyon felkeményedett, utóbbiban még 148-nál is puha. Illetve a régebbi sokkal nyersebben, vadabbul ment, az új meg sokkal kiegyensúlyozottabb. Kb. ugyanez volt érezhető a régi Passat és a CC között is. A Passat egy vaddisznóként ment, a CC sokkal kifinomultabban. Pedig papíron azonos teljesítményűek voltak. A CC is jobban fogyasztott majdnem 1 literrel.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
8
senior tag
válasz gerner1 #52511 üzenetére
A felújítottak milyenek lesznek, mennyit bírnak? Érdemes vesződni vele ilyen értéknél?
50.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. Raiffeisen 55-60.000Ft, Curve €5 ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Privát üzenetben küldöm
-
flegga92
senior tag
válasz gerner1 #63346 üzenetére
Egy Fordban volt ilyenhez szerencsém, hát érdekes volt.
Én 28 vagyok még csak, de a következő valószínűleg automata lesz. Nagyon sokáig elleneztem, míg ki nem próbáltam. Utálok kuplungolni a városban. Jó még mindig váltani vele, pontos, könnyen jár így 300e km után is. Szörnyű hogy a vadonat új céges Peugeot Boxerben szar volt váltani, most 150e körül egyenesen katasztrófa alig veszi be a sebességet.
Az újabb hagyományos autómataváltók teljesen jók, ügyesen kezelik, azt csinálják amit akarok.
CVT nem tetszik, de egy városi kisautóba bevállalnám.
Fater Passátjában DSG van, azt nehéz überelni egy kézi váltóval. -
szabonagyur
félisten
válasz gerner1 #66089 üzenetére
Nem tudom sosem akartam rakni rá vonóhorgot. De azt néztem a vonószem is oda van rakva pont, meg igaz ami igaz nem láttam vonóhorgos Cityt sem soha. Meg olvastam egy indexes fórumot is ahol kimondottan sok témán keresztül volt téma ez a vonóhorog és linkelték, hogy nem lehet.
Mondjuk ez a súly dolog is relatív. Mennyi jóval könnyebb autón meg simán van horog.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen