- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz zolynet #25090 üzenetére
gyűlölöm a klímát, az egyik legegészségtelenebb, legrosszabb dolog, ami létezik. két havonta egyszer használom fél órát tartós üzemben, hogy átforgassa a rendszert, amúgy soha.
hidd el, én lennék az első, aki azt mondaná, hogy használhatatlanok, ha azok lennének, de nem azok
én a wagonr-rel és a swift-tel is eljártam vígan, megtanultam értékelni a kicsit, a szerényet, lehet, hogy most több és jobb van, de igenis tudnak ezek a kis vasak is.
a legvégén pedig úgyis az fog dönteni nála, hogy mikorra kell autó és mit talál a piacon. mondhatjátok, hogy 1.5-ös kell, ha egyszerűen nincsen ép, használható darab, amire nem kell locsolni a pénzt kapásból....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25096 üzenetére
nem tudod, a klíma modernkori népbetegség és az emberek csak tunyulnak el. körbenézek és azt mondom, most akkor hátizsák és 50-100 km gyaloglás indul, vagy 40 fokban edzeni és elhullik 95%. ez a szomorú igazság. de ez nem a klíma miatt van, ez már csak egy egyenes következménye a fizikai korcsosulásnak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25122 üzenetére
Ja én is végigolvastam délután, szerintem Te azért nem fogsz cumizni, ennyire biztosan nem, semmi rendkívüli eltérés nincs benne, amiért okkal lehetne félni.
A koléga viszont nagyon cumi (bocs). Ha azt nézzük alapból vehetne a rá költött pénzből egy EVO VIII-ast, de talán még újabbat is, az elpocsékolt időt és rengeteg idegességet nem számolva, és lenne közel 300 LE-je amit szerencsétlen autó át is tudna vinni az aszfaltra, amit mégis a Japán mérnökök raktak össze, de nem is akárhogy, és nem egy időzített bombán ülne. Vagy ha már nagyon első kerék, akkor ott a sokkal konszolidáltabb 3-as MPS is , rengeteg pénzt, idegességet és időt megspórolva
Persze a Need for Speed autóépítési vágy belőlem is csak nem régen égett ki.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zolynet #25182 üzenetére
Csupán normális gondolkodás kérdése. Nekem is első saját autóm a VTi ráadásul a jogsi megszerzése után csupán fél évvel vettem mégis tudok vele normálisan közlekedni. Igaz faterom első mondata az volt mikor hazaállítottam vele és mondtam hogy milyen motor van benne: "Te nem vagy normális!"
De azóta vittem párszor és tetszett neki.Ja vezetni valami 60 lovas Puntón tanultam apámnak meg egy 75 lovas Peugeot-ja van amin még edződtem.
Més que un club!
-
nagyúr
-
fireproof
őstag
-
fireproof
őstag
válasz zolynet #25214 üzenetére
Mármint hogy nem úgy vagyok türelmetlen. Persze azt gondoltam hogy nem fogok egyből (valószínűleg) jó állapotút találni hanem hogy nem szeretnék még 1-2 évet lehúzni az astrával. (Félreértés ne essék, le a kalappal előtte amit kibírt mert friss jogsisként bizony tapostam neki ) de szeretnék saját autót és úgy érzem benőtt a fejem lágya (nagyjából ).
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25245 üzenetére
Azta, hogy bírtad ki?
Én a "be kell törni" elven járattam, üresben semennyit sem járt, gyakran cseréltem olajat, egyből 4-5 ezerig elmentem folyamatosan, 100km után már vtec is jött rendesen. Igaz elejében néha enyhét füstölt, de azután már egyáltalán nem. Azóta több mint tízezer ment bele, hogy eladtam és még nem látszottak hibái, amit sikeres projektnek érezek, mert sokaknak 5 ezer után már dobja a kéket megint Persze gondolom azokat nem Imi csinálja - és sajnos az enyém sem volt profi kezekben -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25247 üzenetére
Érthető, hogy vigyázol rá
Nekem is hasonló volt a járatási periódus, ami az olajcserét illeti, csak az elsőig nem vártam messze 500-at sem.Én is sok szakit megkérdeztem annó, (killer Bee, Koczeka, Adinippon, csoki stb..).
Jó nem tiltásig kell elképzelni, hanem max 7ezerig és kb két naponta, aztán egyre sűrűbben, nem bírtam kiMindenesetre reméljük soktízezret lemész vele, és kíváncsian várom tapasztalataidat a Parada után
(#25248) Integra - igen, van hogy most sem hajtok olyan lendületesen, mint amikor járattam. Nekem is egyértelműen nem azt tanácsolták, hogy ellustuló üzemmódban hajtsam, mert ezek már nem a hetvenes évekbeli kétütemű léghűtésesek
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25352 üzenetére
Lényegében pont a 37 fok miatt hagytam ki
2008-ban voltunk utoljára, akkor is hatalmas tömeg volt már messze Kecskeméttől, plussz erre most még rátett egy lapáttal ez a nagy hőség (mert ugye tűző napon az enber egész nap az eget nézi), plusz még én határon túlról jöttem volna, ami újabb sokóra dugót eredményezett volna az augusztus 1-i kollektív szabadságos gásztárbájterek miatt[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
válasz zolynet #25354 üzenetére
DRL: Daytime Running Lights, mint az közismert...
Ja, igen, régi japán autók. Azokban nem volt ritka, h 10 évet elmentek egy H4-es szettel. Persze akkortájt nem is kapcsoltak lépten nyomon lámpát a júzerek, csak ha sötét volt, másodszor pedig az akkori autókban a generátort csak és kizárólag a feszültség szabályzó irányította és tartotta kordában nagyon pontosan. Manapság pedig az egész motorirányító szabályozza és küldi föl a feszt durván. Ez van. Meghát a húzott izzók sokkal kényesebbek a magasabb fesz-re.
-
orbano
félisten
válasz zolynet #25359 üzenetére
fehér autóval sem látszol pl. erős napsütésben, világos aszfalton. kisebb eséllyel rohan ki elég egy figyelmetlen gyalogos/bicajos/kamionos. én is induláskor felkapcsolom mindig, sok volvo volt a családban, megszoktam. nem ezen fogok spórolni. rengetegszer volt már, hogy az utolsó pillanatban vettem csak észre a szürke aszfaltba beleolvasdó lopakodó, kivilágítatlan rüszüket. nem jó. főleg ha nekik van elsőbbségük
A vér nem válik VAZZE!™
-
nagyúr
-
orbano
félisten
válasz zolynet #25371 üzenetére
Demagógia ON
És ha csak egy balesettel lenne kevesebb, amiben mondjuk pont a családod halna meg máskülönben? Megnézném amikor magyarázod a kórházban a hozzátartozóknak, akiknek a szeretteik ilyen balesetben haltak meg, hogy egy ilyen baleset elkerülése miatt nem lett volna értelme bevezetni a nappali fényt...
Demagógia OFFA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz zolynet #25373 üzenetére
verőfényes napsütésben jön a legjobban a világítás, mert nincs kontraszt, mivel mindent telít a nap fénye.
arról nem is beszélve hogy a sok marha esős időben, szürkületkor, hajnalban, stb. elfelejti felkapcsolni... így meg tuti nem felejted el soha.A vér nem válik VAZZE!™
-
!Overdose!
őstag
válasz zolynet #25393 üzenetére
"semmi olajat nem fogyasztott, ahol a nívón volt ott is maradt a szint"
Akkor most már úgy működik, mint egy rendes Honda. Szerencsére az enyém 199.000 km után is tudja ezt. Két olajcsere között nem változik az olajszint. Persze az enyém nem sokat jár 4.000 rpm felett. Economy vazze!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25408 üzenetére
Ezzel vitatkoznék.
Elég jól képbe kerültem idén, hogy valójában mennyit is érnek ezek a VTi-k, amit részben saját bőrömön is megtapasztaltam amikor elakartam adni.Oké, ha a "jó vti" fogalma azt takarja, hogy Újszerű állapot, sérülésmentes gyári fényezés és kasztni, és 50 ezres gyári teljesen újszerű motor, akkor nyilván nincs igazam.
Az meg egyenesen nevetséges, hogy egyesek milyenekért képesek 1- 1.5 milliókat kérni.
Az én VTi-m nem volt makulátlan, voltak rajta karcok és a jobb hátsó ív már kezdett rozsdásodni, de mindenhol gyári fényezésű volt, belül megkímélt, az olajat eszegette, de nem vészesen, füstölni pedig egyáltalán nem füstölt.
Tehát egy törésmentes, megbízható, rendszeresen karbantartott jó VTi volt, ami ritka a magyar piacon, ha még egyszer VTi-t vennék, szeretnék egy olyan állapotút amilyet eladtam.Nem szeretném eldicsekedni, hogy hosszú hónapok után végül mennyiért sikerült eladni, de jóval kevesebbért, mint amit azért a 20 éves 5gen ESi-ért kérnek. És még adtam vele javítóívet, ültetőrugókat, első hűtőrácsot stb.. zsír új fékbetétekkel, 5 ezer km-es 2012-es Proxes gumikkal, új vezérléssel, tényleg csak bele kellett ülni és hajtani. Csak az olajcserét ajánlottam, mert már 5 ezer volt akkor benne.
Volt pár ember aki megnézte, mindenkinek nagyon tetszett, azt mondták 6gen-hez képest is úgy megy mint a veszedelem, és (ezt ők mondták) a hahu-s piacon látható millió körüli vti-k mennyivel leharcoltabbak, mint az enyém (aztán sok volt a csereajánlat, vagy az alacsony árajánlat, ezért nem adtam el azonnal).De tudok palit, aki pont az ESi áráért adta el az fl békalámpás VTi-jét, és úgy tudom itt a fórumon is van egy, de majd ő elmondja ha akarja..
A kereskedők ilyen 2-4 száz ezerbe cserélték volna be, ha elviszel egy másik (drágább) autót. Mondjuk oké, ez egy rétegautó a kereskedők meg idióták Szóval én úgy vettem észre, hogy borzasztóan túl vannak árazva ezek az autók (vagy csak az értékük esik ennyire), és egyesek nem szégyellnek beírni árakat, minden szarért.
Én sajnálom már, hogy bagóért eladtam. Így utólag inkább tartottam volna meg, aztán pár év múlva inkább a CTR-t adtam volna el, ez meg megmaradt volna. Ha az embernek egy jó vétéíje van, azt nem éri meg eladni. Nekem is lesz még, van egy olyan érzésem Még mindig nagyon hiányzik...
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25411 üzenetére
Nagyon hiányzik, igen jól értelmezed.
Imádtam a vti-t minden hibájával együtt, így utólag nem mondom, hogy megbántam, de ha mégegyszer ott lennék nem cserélném el semmilyen ctr-re.
Angolnak angol, bevallom tényleg semmi problémám nincs vele és még nem is volt, semmi az ég világon. A váltója egyedül amit belepakolnék a vti-be, sokkal rövidebb, pontosabb azt az egyet tényleg szeretem benne.Egyébként meg drágább rá/bele minden alkatrész, gondolok itt pl. a gyári gyertyákra, 17-es gumikra, a vezérléshez még nem kellett nyúlni hálistennek, és örülök, ha ez így is maradna
Többet fogyaszt (jó kb. egy lityóval) alig megy jobban (csak úgy tűnik), nehezebb, kicsi a csomagtér, nagyobb köbcenti, nagyobb költségek. Ez már nem az a takarékos japán kis autó, alacsony ccm-vel, egyszerű kis szívó motorral, kis költségvetéssel. Meg ott a tudat, hogy egy tőlem kisebb gyári szívó 1.6-os, vagy 1.8-as megszorongatna, de még egy 1.5-ös turbós Colt CZT is. Oké, az 1.6 VTi-t megfogja, de egy 200 lovas sportkocsit nemmáááá
Igazság szerint abszolút nem vagyok elájulva tőle, és amikor még megvolt a vti-m, egymás mellett parkolva ez egy nagy böhöm szarnak tűnt, semmi lapos japán sportosság, ami az 5,6 gen Civiceknél ott van.
Ha 300 lovas lenne még azt mondanám rendben, bár azt még annyira se tudná szegény leadni, mert ezt a 200-at is alig tudja, de így nem hatott meg egyáltalán..[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz zolynet #25512 üzenetére
csak betolom és otthagyom, komplett kuplung csere, ha szükséges, akkor új lendkerék is, de remélem ez utóbbit azért nem kell cserélni.. plusz egy olajcsere. meg valszeg végre a jobb oldali gumiharangot is kicseréli újra a kerékagynál, a bal oldalit tavaly cseréltük, mert elszakadt már. korcsolyázok az utakon, le sem vettem a télikerekeket róla. tavaszig semmi mást nem csinálok rajta, úgysem fogok sokat menni vele most sem, csak most néha muszáj majd használnom. nem fogok annyit sem tankolni bele a következő fél évben, mint amennyibe ez az egész kötelező szervíz lesz, de kuplung nélkül nehéz közlekedni
nem leszek bent sokat, 3 perc, rohannom kell tovább. villamossal.
most néztem meg telefonomban, 14 hónapja cseréltem benne utoljára olajat, és 3500 km-t mentem vele kb. hát, a motul-t sem hajtom km-ben túl[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25512 üzenetére
leadtam a ribancot, holnap valszeg lesz időm és átugrom imihez csövezni meg traccsolni, úgyis az enyémet fogja szerelni... imádkozom, hogy a lendkerék jó lesz és nem kell cserélni... persze megbeszéltük, hogy ha mondjuk még megy 30e km-t, akkor most cseréljük inkább, mert mégegyszer nem akarom megbontani a következő 120e km alatt, értelmetlen húzás lenne.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25517 üzenetére
na, akkor mondom a listát
a lendkerék megégett, úgyhogy rendeljük az új gyárit a már megérkezett kuplung szetthez, kinyomócsapágyhoz és nyelestengelyhez fene tudja mennyi idő, remélem hamar megérkezik...
új hátsó motortartó bakot is rendelünk, mert eltört.
új olajteknő tömítés, mert olajpárás a teknő a peremnél, elhasználódott, csere.
jobb oldali féltengely gumiharang csere (bal gumiharang tavaly lett cserélve olajcserekor)
leömlő után új tűzkarika komplett szerelvénnyel együtt.a mostani kuplungszettemben szerintem még használattól függően 20-30k km van, a lendkereket fel kell köszörűlni és akkor használható tovább, én nem kockáztattam inkább, mert nem akarom újra szétborítani az autót, mert akkor is a munkaköltség csak önmagában 40-50e ft... nem éri meg, inkább most kicserélek mindent amit kell.
ha kell valakinek, eladó, vti-be is passzentosvégülis 15 év alatt sosem volt semmi bontva, itt az ideje, hogy új legyen aminek kell.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25523 üzenetére
a lendkerék nov 29-én jönne meg a gyári rendszer szerint...
"kicsit" messze van, ráadásul 125e pénzért - vicc. adás-vételben 1 db dc2 lendkerék van 25ért, ami lila... felejtős..
cox-nak írtam angliába, hogy van e nekik, és még usa-ban próbálok egyet keríteni, megkérdem ismerőst, hogy menjen be a hondához és kérdezzen rá mennyi és mikorra jönne meg, aztán zsolával átrepültetem. legalábbis ezzel az ötlettel keltem ma reggel 7-kor
hátsó motortartó bak: 38e pénz. ezek után a többi pár ezer ft-os tétel nem is érdekel.. szóval a vége 300e körül lesz valahol[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25548 üzenetére
felújított nissin? hogy néz ki most a hátsó féked és mi a terv?
vbbb:
arra figyelj, hogy esetleg elüthet a színe a többi azonos, de 10 éves rizsszemizzó színétől!!
sajnos ez ilyen, úgyhogy vegyél eleget, ha szükséged lenne rá, hogy a többit is cseréld.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen