Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VTI-Totya

    tag

    válasz NoLF #15123 üzenetére

    Még jó, hogy a pályára, nagyobb igénybevételhez van inkább kitalálva, több sűrűn nagyobb fékezésnél van rá igény és nem lámpátóllámpáig a tárcsafékre. :DDD

    Bár, amennyit te vezeted azt a vasat, neked hátra nem is tettem volna féket........ :C ;] :DDD

    150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz NoLF #15123 üzenetére

    A pirostólpirosig engem sem. De az azért megnyugtató és vicces, hogy állunk a lámpánál legelöl 2 sávban, a bal a következő (200 m) lámpánál balrakanyarodó és az egyenes a várost elkerülő szakaszra (90 km/h), a jobb meg a lekanyarodó a Tecsóhoz és a régi főút felé a város déli részén keresztül (50 km/h). Ekkor a jobb oldalamon látom hogy valami hintáztat kuplunggal, mert az jó, és már pergeti a motort. Várom a sárgát, gyalogosjelző pirosra vált, teszem az 1-est, sárgánál pici gázt adok, csúsztatom, örülök hogy előttem senki nem megy balra, szépen elindulok 1/6 gázzal, látom mellettem a valami 4000-et peregve visít, és nyomul hogy majd beugrik elém az elkerülős sávba, bár egy lámpa ott még van mégegyszer szétosztani a forgalmat, de ott már szeretne előttem lenni biztonságban a sávban.
    Na én ekkor már látom hogy valami wagonR vagy mi is a másik ilyen izé? Na szóval hogy az küzd, és lelki szemeim előtt látom, hogy majd a következő lámpánál immár előttem zöldre csak felnéz, benyomja a kuplungot, beteszi 1-be, elkezdi finoman csúsztatni, felpörgeti 2000-ig, közben már sárga, majd vált, és 1200-as fordulattal gyorsít 500m-en, beáll elém 65-70-el 90 helyett, szórja rám fel a salakot, tartja a sort, égeti a retinám a ködlámpájával, fröcsköli a szélvédőm az ablakmosójával. Ezeket általában egyszerre szokták. Tehát megelőző szerelés.
    Ugye hatod gázzal indultam, ő padlóval, van egy fél kocsihossz előnye, de valahogy nem nagyon nő. És akkor én picit megnyomom, és 2800 helyett(általában nem sietek) kivételesen engedem 4000, 4500, 5000-ig, és gondolom odaát van csodálkozás, hogy az előnyből mögémsunnyogó hátrány születik, feltéve ha mögöttem a cartárs nem reagált elég gyorsan, vagy kanyarodik balra. Nem igazán tudott még senki beugrani elém, pedig látva a kocsi vonalvezetését majdnem mindenki bepróbálkozik. Jó, igazán durva ellenfél erre kevés van, azok meg valahogy sosem ugrálnak, de olyankor én is csak kellő lendülettel, de nem izomból indulok. Ha látom hogy nem pályázik elém bevágni, akkor teljesen normálisan indulok.
    Kövi lámpánál aztán szépen megindulok, nem tartom fel a sort, nem szüttyögetek 60-al, felhúzom, beállok 95-re, és szépen becsorgok a városba. Legtöbbször 300-400 m előnnyel és különbséggel.
    Szóval már rég nem állok le gyorsulgatni, de lámpánál kihasználom hogy dinamikus a kocsi. Régen 1300-as kockazsigával is játszottam ezt, annak azért nem voltak ilyen fényes sikerei ;]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák