- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Prohardver app (nem hivatalos)
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTI-Totya
tag
Még jó, hogy a pályára, nagyobb igénybevételhez van inkább kitalálva, több sűrűn nagyobb fékezésnél van rá igény és nem lámpátóllámpáig a tárcsafékre.
Bár, amennyit te vezeted azt a vasat, neked hátra nem is tettem volna féket........
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
BlacKSouL
addikt
A pirostólpirosig engem sem. De az azért megnyugtató és vicces, hogy állunk a lámpánál legelöl 2 sávban, a bal a következő (200 m) lámpánál balrakanyarodó és az egyenes a várost elkerülő szakaszra (90 km/h), a jobb meg a lekanyarodó a Tecsóhoz és a régi főút felé a város déli részén keresztül (50 km/h). Ekkor a jobb oldalamon látom hogy valami hintáztat kuplunggal, mert az jó, és már pergeti a motort. Várom a sárgát, gyalogosjelző pirosra vált, teszem az 1-est, sárgánál pici gázt adok, csúsztatom, örülök hogy előttem senki nem megy balra, szépen elindulok 1/6 gázzal, látom mellettem a valami 4000-et peregve visít, és nyomul hogy majd beugrik elém az elkerülős sávba, bár egy lámpa ott még van mégegyszer szétosztani a forgalmat, de ott már szeretne előttem lenni biztonságban a sávban.
Na én ekkor már látom hogy valami wagonR vagy mi is a másik ilyen izé? Na szóval hogy az küzd, és lelki szemeim előtt látom, hogy majd a következő lámpánál immár előttem zöldre csak felnéz, benyomja a kuplungot, beteszi 1-be, elkezdi finoman csúsztatni, felpörgeti 2000-ig, közben már sárga, majd vált, és 1200-as fordulattal gyorsít 500m-en, beáll elém 65-70-el 90 helyett, szórja rám fel a salakot, tartja a sort, égeti a retinám a ködlámpájával, fröcsköli a szélvédőm az ablakmosójával. Ezeket általában egyszerre szokták. Tehát megelőző szerelés.
Ugye hatod gázzal indultam, ő padlóval, van egy fél kocsihossz előnye, de valahogy nem nagyon nő. És akkor én picit megnyomom, és 2800 helyett(általában nem sietek) kivételesen engedem 4000, 4500, 5000-ig, és gondolom odaát van csodálkozás, hogy az előnyből mögémsunnyogó hátrány születik, feltéve ha mögöttem a cartárs nem reagált elég gyorsan, vagy kanyarodik balra. Nem igazán tudott még senki beugrani elém, pedig látva a kocsi vonalvezetését majdnem mindenki bepróbálkozik. Jó, igazán durva ellenfél erre kevés van, azok meg valahogy sosem ugrálnak, de olyankor én is csak kellő lendülettel, de nem izomból indulok. Ha látom hogy nem pályázik elém bevágni, akkor teljesen normálisan indulok.
Kövi lámpánál aztán szépen megindulok, nem tartom fel a sort, nem szüttyögetek 60-al, felhúzom, beállok 95-re, és szépen becsorgok a városba. Legtöbbször 300-400 m előnnyel és különbséggel.
Szóval már rég nem állok le gyorsulgatni, de lámpánál kihasználom hogy dinamikus a kocsi. Régen 1300-as kockazsigával is játszottam ezt, annak azért nem voltak ilyen fényes sikereiAláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs