- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
Hirdetés
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz TexT-BoY #1858 üzenetére
Hali.
Hát a VTi-t felénk kevesen turnyósítják pont a magas kompresszió miatt, 10,2:1 az g**imagas turbósításhoz, volt aki próbálkozott vele éshát ... maradjunk annyiban, hogy a kipuszelepek és a dugók nem bírták. Ha mégis turbósítani szeretnétek azt valahogy oldjátok meg, hogy az EGR-t hengerenként tudjátok mérni mert a kipugáz hőmérséklet még hengerenként is nagyban el tud térni (ne kérdezd miért én se értettem miért csak 1 hengerben égtek meg a cumók).
Ha mégis B16A mellett döntenétek akkor először is csökkentsétek a kompressziót!!! 9,0:1-re legalább. Ha nem akartok hatalmas töltőnyomásokat adni a mocának akkor talán a kipuszelepeken kívül mást nem is kell bántani.
Amúgy a D16Z6-ot szokták nagyon turnyósítani, mert eleve kissebb a kompi rajta 9,2:1 aztán lehet itt trükközni, hogy másik D szériás motorból átrakni dugót, hogy még kissebb legyen a kompresszió.
Amúgy miért nem játszanak az SOHC motorok? Volt a CRX-ben DOHC nem VTECes 1.6 erőforrás asszem 132LE, a kompresszióról nem tok semmit.
Ha VTI turnyósítás mellett döntenétek mégis akkor carstylingon keressétek fel Lordiet neki van turbos VTije.-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen