- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Peugeot e-208 menetpróba
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #26739 üzenetére
Igen, falra festetted az ördögöt.
Közel 14 éve vezetek. Igen, kuplung csúszásnak tényleg jellegzetes hangja van, de az Accordom semmilyen hangot nem ad ki (nincs az a "visító" hang, ami kuplung csúszásnál lennie kellene - tudtommal legalábbis ez a hang). Érzésre sem érzek semmit, a hibajelenség csupán annyi amit korábban írtam: 4-6. fokozatokban 2,5k rpm környékén padlógázt nyomva felpörög a motor 3k rpm fölé, majd ejti vissza a fordulatot a motor és ekkor kap nagyobb erőre. De se hang, se rángató érzés, se semmi nincs.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs