Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz -v- #27168 üzenetére

    szvsz igazi élmény 300 lótól kezdődik, főleg ilyen combos súly mellett, alatta csak sportos történetek vannak, ha nem is mondja ki, érzi az ember, hogy 200-250le nem az igazi, még kisebb súly mellett sem, bőven van még hova menni feljebb. más kérdés, hogy erre is valszeg olyan szervíz intervallum lenne jellemző, mint az fq-360-400-440 mitsukra, illetve minden hegyes motorú, nagy fajlagos teljesítményű motorra. azért napi használat mellett 5k km gyorsan összejön. ok, még ha ennyiért meg is vesz valaki egy ilyen autót, bármelyiket is, van pénze szervizelni, csak az idő.. és tuti egy idő után megunja az állandó kötelező szervizeket. ilyen tekintetben a 300le az pont az arany középút a teljesítmény és a kötelező szervizelés között. viszont nem lehet elmenni szó nélkül amellett, hogy ezek az alvázak, karosszériák már bikák. nekem ez hiányzik az új autókból a legjobban.
    nekem minden esetre nagyon tetszik, hogy az új sti, az s3, a45, meg az új golf r egy egész mokány, kompakt hot-hatch kategóriát épít, mert itt látom az igazi élvezetet párosulni a még megengedhető kategóriával pár éven belül. sajnos a mitsu idéntől kiesik :(

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák