- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz LógaGéza #29333 üzenetére
Normális lézeres futóműállításnál a rendszert (a 4 kerékjeladót/optikai szenzort, és a többit is) egy számítógépre kötik, aminek az adatbázisában ott kell hogy legyenek a pontos értékek mindenre. Nyomtávra, kerékdőlésre, csapterpesztésre, kerékösszetartásra, és ha ez nem így van, akkor futás!!
Maximum azt kérdezheti meg, hogy mi az alvázszám/típus, hogy beazonosíthassa egész pontosan az autót.
Majd miután megvan a pontos típus, és felrakott minden jeladót, lemászik az aknába, és onnan irányítja a mérőt, illetve állítja a megfelelő értékeket, a megfelelő csavarokkal. Közben ezerrel lesi a monitort, ugyanis azon látja, hogy mit mire kell állítani, és az mutatja az aktuális értékeket.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen