- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Yettel topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Metal Slug Tactics
gp A friss gameplay anyag mellé sajnos továbbra sem kaptuk meg, hogy a játék mikor érkezik az ősz folyamán.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #29668 üzenetére
300+ lo elso kereken? Meg hatson is sok de azzal legalabb lehet valamit kezdeni
Lampanal szerintem ennyi a linkelt civic:
Wroaam wroam wroam wroam Nyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ti ti ti ti ti ti ti. Mire elindulsz vele en mar leparkoltam szemben es kiraktam az asszonyt a cipoboltnal
Mondjuk ringen nagy elmeny lehet varosban hasznalhatatlan. De ringre akkor a race kit-et pakolnam bele az csekely 500Le
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz zolynet #29668 üzenetére
Háát... Ezzel a CTR-rel pont van pár baj a ringre:
-Kompresszorral pont felül nem fog menni, elveszted az élvezetes Honda "forgasd ki a szemét" karaktert, amiért a Hondákat egyébként nagyon szeretjük.
-Sajna ennek a generációnak butus a hátsó futóműve, csak bóklászik utánad.
-Ha ezt a nyomatékot a gyári sperre és a gyári váltóra engeded, imádkozni kell minden rázókövön, hogy lehetőleg csak a következőn reccsenjen, ne most.
-Kompresszor (és gondolom, töltőlevegő-hűtés, illetve a nagyobb teljesítményhez növel motorhűtés) mind az első tengelyen extra súly, hogy még orrtolósabb legyen.Szóval ez pont az az autó, ami megy, mint a barom, csak élvezet nem lesz benne sok. Sokkal inkább pályáznék egy ITR-rel, vagy egy gyári állapotú EP3 Type-R Civiccel.
Az erő nem minden. Ennek legjobb szemléltetése volt a tegnapi TC cikk:
A Honda NSX-szüzességünk elvesztése óta Winklerrel minden élményautót NSX-ben mérünk. Mondjuk egy új 911 Carrera 0,75 NSX, a Toyota GT86 0,9 NSX...Sem az NSX, sem a GT86 nem a túlhajszolt teljesítményről szól.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen