- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Netfone
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kena: Bridge of Spirits - Bemutatkozott az Xbox változat
gp Végre bejelentették, hogy újabb platformra is ellátogat a teljes kiadás.
-
Ömlenek a fiatalok a Facebookra
it A Meta szerint az utóbbi három év során még nem érkezett ennyi fiatal felnőtt a Facebookra, mint most.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #35457 üzenetére
Tévedsz. A maintenance manual engedélyezi az 5W-30-at is 5gen esetében, ahogy nálam 5.5gen esetében is és bár ennek nem néztem utána, de szerintem 6gen-nél is hasonló a helyzet. A viszkozitási táblázat szerint a mi éghajlatunkra meg is felel az 5W-30. Amiért én nem használom és nem is ajánlom, az a mostanában előforduló nyári hőségek. Ha ez nagy terheléssel párosul, esetleg előfordul egy nyílt nap vagy egy komolyabb racing, akkor előfordulhat, hogy már vékony lesz a 30-as melegoldali viszkozitás. 5W-40 viszont nyugodtan mehet bele. Ha az 5W-t csipegetni fogja, akkor nagy valószínűséggel a 10W-t is, ugyanis a motorok nem hidegen szokták enni a motorolajat. A melegoldali viszkozitás pedig többé-kevésbé megegyezik. Amit nyersz az 5W-vel az a hidegindításkori kopás csökkenése és a szintetikus alapolajjal járó pozitív hatások. A mérleg másik nyelvén egyedül a kicsit magasabb ár szerepel. Persze vannak full szintetikus 10W-40-es olajok is, de azok elég ritkák és rendszerint még az 5W-40-nél is drágábbak. Többször volt már róla szó, de a 10W-40-es olaj nem a legjobb választás ezekbe a motorokba. Nagyon jól megfigyelhető volt ez a hosszú évek alatt, hogy általában azok a Hondák kezdték el csipegetni, majd komolyabban fogyasztani a motorolajat, amik 10W-40-et kaptak. A 5W-s hidegoldali viszkozitás és a hidegen nem erőltetés egyenes út ahhoz, hogy 2-300k km után se fogyasszon a motor olajat. (A belsőégésű motorok természetes olajfogyasztásától eltekintve)
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs