- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Netfone
- iPhone topik
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz czirok000 #35571 üzenetére
Civic 1.8 i-VTEC motorja ugyanígy viselkedik, annak 650 az üzemmeleg gyári alapjárata, és ugyanúgy rezonál tőle az egész autó, de nem is annyira enyhén. Pár fordulattal feljebb (700) már megszűnik. Ez gyári állapota óta ilyen. Sajnos rosszul tervezték meg a rendszert, és a motor+bak+kaszni rendszer 'sajátfrekvenciája' megegyezik ezzel az alapjárati fordulatszámmal. Ha valaki vállalja hogy átállítja az alapjáratot (de ez már "chiptuning" ) akkor kicsit feljebb állítva megszűnik. De a gyári motorvezérlő gyári állapotában ez van.
A kormány elfordításával az EPS elektronikus kormányszervó léptetőmotorja kap feladatot a torziós szenzoroktól amik mérik a kormányrúd elfordítását, és ad elég nagy terhelést a generátornak, ami miatt a vezérlő megemeli a fordulatot, hogy kompenzálja a magasabb áramterhelést.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #35571 üzenetére
Normális, ha minden fogyasztót kikapcsolsz, 600-at pörög kb a motor, én nyáron légkondival és tompítottal, télen tompítottal megyek, így az alapjárat felmegy 750-re.
A régi tulaj is azt mondta, amikor behozta három évesen az enyémet, ez ilyen volt. Testkábelek cseréjével lehet jobb lenne a helyzet.
Service manualban is kikapcsolt fogyasztókkal 600-700-at ír.
Mondjuk nem is az alapjárattal lehet a baj, hanem a motortartó bakokkal, mintha nekem a rendszámtábla mögötti bak, ami az önindítónál van, egy kicsit viseletes, többi okés. Melegen tényleg ennyi a 2.0 k20a6 motor alapjárata.
320e km-t mondanak a lánc időtartamának, én garantált 165e km-rel vettem ismerőstől.
Rezonanciát okozhat még kipufogó rendszer gumitartói is, motortartó bakok, rossz testkábelek.
Alapjáratot itt ecu állít be, fojtószelepen nem találtam csavart, hogy állítsak rajta.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fotók, videók mobillal
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Babzsákfotel
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs