Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kleroo
veterán
válasz BlacKSouL #36084 üzenetére
Végre értem hol beszélünk el egymás mellett.
Te úgy idealizálod a közlekedést, hogy folyamatosan sebességet kell változtatni. Én pedig úgy, hogy már fix tempóval kell haladni.
Pontosan osztom a nézetedet, alacsony fordulaton erőltetni szegény motort sok minden mással egyetemben a fogyasztásnak is rosszabb a padlógáz miatt, illetve a nagyobb időintervallum miatt.
És itt beszélünk el egymás mellett; Te a nagy sebességhez azt társítod, hogy bármilyen forgalmi szituban tartod a fokozatot és kicsit erőltetve követed le a sebességváltozásokat. Míg én csak akkor kapcsolok nagy sebességi fokozatba, ha erőlködés nélkül szimplán csak tartod a tempót. Hogy néz ez ki nálam: a lehető legnagyobb gázzal indulok ami még "hasznos", amit úgy tudnék illusztrálni, hogy a legnagyobb gázállás ahol még arányosan gyorsabban megy a kocsi, és nem csak hörgősebb lesz a hangja. Ez kb olyan 65-70%-os állás. Na itt kiforgatom kb 3ezerig, és rakom a következőt, ezt eljátszom 60ig, 5.-ik és sebességtartás(szépen elbírja a motor, nyomaték orietnált hangolású) És bármi van, azonnal reagálok, fékezni is motorfékkel szoktam, és finoman vitorlázni", szóval sokat váltok. Teszem azt megyek 70el 5.-ben (4l körül eszik így) és lassítani kell kb 35-re. áthúzom 3.-ba, motorfék, ha kell rá is fékezek, majd visszagyorsítok a legnagyobb hasznos gázzal tüstént, megint 5.-ik és ismét sebességtartás. Hazafelé próbálgattam hátha valamit mégiscsak rosszul tudok, de kb 1.5l-el tapasztaltam nagyobb fogyit szimpla sebességtartásnál.
Ha a 90km-t úgy teszed meg, hogy 70es tábla mellett mondjuk mész 80-al 4-.ben és ennyit eszik, akkor a fogyid mehet még bőven lejjebb.De gondolom azért ment lejjebb a fogyid, mert a táv nagy részét így is 5.-ben teszed meg 90-100al, és ügyelsz arra hogy a gyorsításoknál ne válts fel túl hamar, ami valóban hoz a konyhára. Én olyan fogyiadatokat szoktam produkálni, hogy kb gyűlölnek a focusos klubban az azonos motorral szerelt társak.szerk: kedvelem az ilyen társalgást, ritkán találok vitapartnert érdekes témában szimpla sárdobálás/"megmondom a frankót" ellenében.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen