Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    válasz Kornel #39742 üzenetére

    Utoljára akkor :)

    5 éve vezetem ezt a csodát Kornél, ismerem, és unom :) Unom, hogy bőg a motor, hangos (nekem), és taposni kell. Pontosan tudom, honnan húz (3000+ de inkább 3500) és azt is, mennyit fogyaszt egy 1.6 tdci városban (7,5 hisz van a cégnek!!!). A vtec nekem nem vásárlócsalogató fícsör, már rég nem. Az 1.4TSI 250nm-e és DSG-je, na az már igen! Meg a közel vibrációmentes halk működés.

    Ne magadhoz hasonlíts, Te még élvezed a motor nyers hangját és a taposás élvezetét, a váltást. Én ezzel az autóval utáltam meg végleg :D

    Tudom, hogy egy 2000-es dízel nem fog csak 1-2 literrel kevesebbet enni, de cserébe MEGY! Nem kell kitaposni a lelkét (érzésre) hogy jobban haladjak, mint a tömeg.

    Reálisan nézve vagy Focus/Mondeo kombi lesz ebből, vagy Octavia szedán/kombi. Ez utóbbi lenne jó azért, mert itt meg merem venni a DSG-t az 1.4-1.8tsi vagy 2.0 crtdi motorhoz is. A Fordnál kicsit még félek az automatától. De nagyon automatát szeretnék.

    Várok, igyekszem spórolni.

    Tegnapihoz: Halkabb a kocsi, de mintha alul minimálisan erőtlenebb lenne. A fogyasztás majd kiderül.

    Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

  • Snoop-y

    veterán

    válasz Kornel #39742 üzenetére

    A leirasodbol egy atlag user azt kepzelheti hogy az 1.8 ufo egy mekkora funfactor auto :P

    Hatso futomuve borzalom(elpattog es bar feszesnek tunik mert raz mint a nyavaja ugy imbolyog a kanyarokban mint valami tulsulyos agyonkajalt macska mikor probal egyensulyozni a kandallo parkanyan) az egesz motor karakterisztikaja pedig kb a cruisolunk a varosban 50-re van kitalalva.

    Totalisan alkalmatlan auto arra hogy nyuzzad es normalis vezetesi elmenyt adjon.

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Új hozzászólás Aktív témák