Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz honda23 #40764 üzenetére

    "Mindez röpke 12km-es szakasz után, ahol nekem a kézifék nem engedte ki a dugattyút, pedig volt mindkét hátsóban dugattyúfelújításom."

    Dettó ugyanígy jártam (igaz nem Hondával). A mögöttem jövő villogott le, hogy füstöl a kocsim. Na akkor már leesett miért nem húz úgy ahogy szokott. :DDD

    #nincsbennetarcsi

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz honda23 #40764 üzenetére

    Annyira nem melegszik, hogy a felni is megmelegedjen tőle. Én valahol azt olvastam, hogy a hátsókat eleve jóval nehezebb visszatekerni, pont a kézifék szerkezet miatt, meg a robbantott ábrán is áll kb. 15 alkatrészből, míg az első kb. 4-ből. Ezért nem is aggódtam ezen.

    Tegnap sikerült kicserélni a kerékagyat csonkállványostól. Elég szomorúan néz ki úgy szétkapva a gép, de hát csak jobb lett utána mint volt. Most már nem ráz nagy tempós fékezésnél. Tegnap óvatosan próbálgattam, kicsit már jobban ráléptem, és még alig érezni különbséget az új fékekkel, de még kell is neki a bejáródás. Elöl még mindig nem kopott le rendesen a festék, de már javult.

    Ennek okán kipróbáltam, és ezután fék nélkül is gurulgattam este. A hátsók most már kevésbé melegszenek, mint eddig, kisebb a különbség az elsőkhöz képest, viszont eddig a jobb hátsó volt melegebb, most meg már a bal. Mindenesetre sima gurulásnál házak autók között hallani lehúzott ablaknál, hogy enyhén kefél a betét. Nem fog, nem is melegszik nagyon, csak épphogy hozzáér. Még vízszintes úton is egy ujjal el lehet tolni a kocsit, tehát nem fogja, csak hozzáér. Alighanem ez így normális lesz majd.

    Most majd még kell neki pár kilométer bejáratás, előírás szerint, és akkor remélem utána úgy harap mint a smirgli.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák