Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz Fkris #47872 üzenetére

    Sportlégszűrő alatt most direktszűrőt, vagy csak légszűrő betétet értesz?

    Szerintem gyárilag éppen optimális a motor leveőellátása, ha valami KN betétet pattintasz be a gyári papír helyett azzal nem ártasz neki. És azt nem kell cserélgetni mint a papírt, de arra meg oda kell figyelni, mosni kell és olajozni, amik szintén pénzbe kerülnek.
    De az autó ettől nem lesz gyorsabb, legfeljebb kicsit búgósabb lesz a hangja.

    Direktszűrő meg szerintem nagy hülyeség (bár gondolom ezt érted bálnapöcs alatt :) ), megkockáztatom még teljesítményt is veszítenél, mert nem tudná a motorvezérlő előnyére fordítani hogy egy karomnyi hosszú és vastag csövön szívja fel a levegőt, miközben gyárilag 128 apró kis járaton jut el a levegő a szívósorig. Ahhoz nem elég intelligens, ráadásul körülményes is, mert a szőrű "pucéran" van a motortérben, ezért arra mégjobban oda kell figyelni.

  • zolynet

    addikt

    válasz Fkris #47872 üzenetére

    Civicbe volt anno a gyári papírszűrő helyett ilyen simota sportlégszűrő (4db 1000ft-os üdülési csekkért vettem :) )
    Hangban és lóerőben sem érezhető a hatása, ellenben nem kell évente menni a papírszűrőért a bárdilángunixba, hanem kiveszed 5-6ekm-enként és megtisztítod, kiszárítod és visszateszed.
    Bálnapöcsnek szerintem szép hangja van, ültem már olyan vti-ben amiben az volt, nekem tetszett.
    Volt ismerősnek sok moddolása a hecsi vti-jén és nem volt utána progizva, valamit ért, de persze úgy hozta volna a legtöbbet ha progizzák is. Az azért megint csak zsebbe nyúlós: p28 30-35k, fordítókábel 5-10k, progizás 25k ... azaz egy szaros direktszűrőért nem érdemes elrohanni felprogizni.

    Life is too short to stay stock!

Új hozzászólás Aktív témák