- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #52486 üzenetére
Ha reálisan az autók iránt minimálisan érdeklődő embert - de legyen az autógyári motorfejlesztő, autóversenyző, vagy csak mezei felhasználó - megkérdezünk, szerintem átlagosan oda eljutna a gondolatmenet, hogy a mindenféle elb.szott mérési ciklusok, kibocsátási normák meg egyéb f.szságok szarrágósággal való vegyítése helyett mindenki koncentrálna normálisan az ésszerű fejlesztésre, akkor az 1.6, 1.8, 2.0 benzinmotorok egy kisméretű nagy áramleadású akksival és egy kis villanymotorral bőven a nagyon alacsony fogyasztási tartományban, a kis károsanyag kibocsátással simán járható lenne, és simán tudnák azt, amit egy nullanyolcas, vagy egyes vagy egykettes varrógépmotorok 1-2-5 turbóval. Ott kéne rásegíteni, ahol amúgy szarok az értékek. Elindulás, rövid nagy terhelés. Egy 5-8 másodperces előzésnél ledöntünk annyi benzint a motorba, amennyit előtte-utána egyenletes üzemben 5-6 perc alatt.
A vicc az, hogy így pont azt a teljesítménytöbbletet szabadítanánk fel, ami miatt megéri a nagyobb erősebb motort megvenni. Vagyis lenne "tér" a fejlesztésre.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz tboldi #52486 üzenetére
Na igen.. 3 hengerről nekem csak a "háromhengerezés" ugrik be, mikor nem megy az egyik henger a 4 ből, na meg a wartburg, de az már rég volt.
Mi ezeknek az előnye? Nyomatékosak a kis méret ellenére? Meg pörgősek? De egy igazi egyenletlenül járó bánat... downsizing fattya.. ennyi pénzért autót vennék, nem 3 hengert. -
hdanesz
senior tag
válasz tboldi #52486 üzenetére
Négy napig egy Audi Q2-t használtam Svédországban pár napja, 1.6-os turbódízel motorral. Nem tudom pontosan mikori autó, de 6600km-t futott eddig...tehát nem lehet túl régi. Álló helyzetben (még meleg motorral is) hangosabb volt mint a Civic. Pedig az Audi prémium. Sőt, megkockáztatom, hogy menet közben is hangosabb volt a motor....és nem a gyorsítás közbeni motorhangra gondolok, hanem már az utazótempós részre.
Ettől még tény, hogy a négy hengeres benzinmotor tényleg halkabb.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos fejegységek
- Nagyrobogósok baráti topikja
- OTP Bank topic
- BestBuy topik
- A svájci nemzeti bank szerint rossz ötlet a jegybanki digitális pénz
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A használt VGA piac kincsei - 23/Július I
- Vezetékes FÜLhallgatók
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen