- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Quqesz #56161 üzenetére
Igen, ez van abban a cikben: "Az egyik ilyen előírás a motorolajra vonatkozik, és itt az első meglepetés: a Toyota szintetikus SAE 0W20 olajat ad meg a kezelési könyvben, amely tulajdonságait tekintve nagy hőtűrésű, de hidegen és melegen is nagyon híg motorolaj.
Nyilvánvalón ehhez fejlesztették a blokkot, így a csapágyhézagok, a gyűrűk illesztése és mérete is ehhez igazodik. A kezelési utasítás is egyértelműen megmondja, hogy ezt kell beletenni, ha pedig nem áll rendelkezésre, akkor rövid ideig használható a SAE 5W30-as viszkozitás osztályú motorolaj, feltéve, hogy a következő cserénél ismét a SAE 0W20-ast töltünk be.
A kezelési könyv ugyanezen lapján van egy táblázat is, amelyen a SAE 5W30 is egyértelműen szerepel a mi éghajlatunkra, így ez kicsit megtévesztő és félrevezető annak, aki csak a képeket nézi, ám nem olvassa el az egyértelmű szöveget." - [link]#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz Quqesz #56161 üzenetére
1,33-as
YarisAuris motor volt. Az olajlehúzó gyűrűk nem tudtak rendesen tisztulni a túl magas viszkozitású olaj miatt.
A kézikönyvben az szerepelt, hogy minden esetben 0w20 javasolt, de amennyiben mégis az 5w30-as olaj áll csak rendelkezésre, akkor maximum egy olajcsere periódust azzal is lehet üzemeltetni, ha utána következő alkalommal visszaállnak 0w20-ra.
Az már a szokásos magyar mentalitás, hogy ebből azt látja a felhasználó: "jaa, ha lehet 5w30-at is, akkor az olcsóbb, tegyük bele azt, mégis az a biztos, nehogy már megszűnjön nekem a kenés autópályán" illetve a szervizek is amelyik márkával le vannak paktálva, annak valami olcsóbb olaját teszik bele. Ha az épp 5w30-as akkor nyilván azt. De inkább 5w40, az még olcsóbb. legritkább, hogy hordós mennyiségben olcsón nagykeráron 0w20-as olajat tartanak a szervizek, így hát előáll a helyzet amit a cikk taglalt.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs