Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz eisento #58644 üzenetére

    Így fejből nem tudom felsorolni tételesen, de kb ez változott a GD-nél: hátra is tárcsaféket kapott, újra hangolták a futóművet (lágyabb lett), átrajzolt elsőlökhárítót kapott, más lett a műszeregység rajzolata, az 1.4-es indexes tükröt kapott (1.2 továbbra sem). Így séróból ennyi jutott eszembe

    #nincsbennetarcsi

  • Graphics

    Jómunkásember

    válasz eisento #58644 üzenetére

    Van itthon mindkettő Jazz, kérdezz bátran ;] 2002-es 1.4, 2004 év végi, de már 2005 modellév FL, 1.4

    2002-2004 nonFL. manuális tekergetős klíma, hátul dobfék ( sportnál lehet tárcsa.

    1.2-1.4 kívül belül azonos. Hátul pattogós a futómű.

    2005-től felfelé az 1.2-esek kb maradtak úgy ahogy voltak, mindössze lökhárítót cseréltek, illetve a fűtésszabályzó gyűrűje szürke lett. Műszerfal, minden olyan mint facelift előtt.

    1.4-esek viszont változtak, digitklímás belső, nagy indexes tükrök, lökös változott, motornál kis levegőszűrős, a nonFL-nél hosszú.

    Tárcsák hátulra is jutottak, illetve hátul puhább futómű. Belső anyagok változtak, műszerfal újabb, világítós Jazz logó a műszerfalon. Új multikormány, középen hátul középső fejtámla is lett, az ülések hátulján a vezetőoldal mögött nincs tároló.

    Motornál annyi változás, hogy a facelift 1.4-es igaz, hogy L13A1 motorkódú, viszont a nonFL még bowdenes gázt kapott, az FL-nél elektronikusan adja a gázt, emiatt élénkebb a gázreakciója is.

    A klímahűtő nagyobb az FL-nél, így jobb a hatásfoka is. Illetve a sima hűtő is nagyobb, elrendezésükben is van változás.

    Lökhárítók alsó fele kifelé szélesedik, lámpák belső struktúrája picit változott, több a "krómos" elem benne.

    Hirtelen ezek jutottak eszembe.

    [ Szerkesztve ]

    -

Új hozzászólás Aktív témák