- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz eisento #58644 üzenetére
Így fejből nem tudom felsorolni tételesen, de kb ez változott a GD-nél: hátra is tárcsaféket kapott, újra hangolták a futóművet (lágyabb lett), átrajzolt elsőlökhárítót kapott, más lett a műszeregység rajzolata, az 1.4-es indexes tükröt kapott (1.2 továbbra sem). Így séróból ennyi jutott eszembe
#nincsbennetarcsi
-
Graphics
Jómunkásember
válasz eisento #58644 üzenetére
Van itthon mindkettő Jazz, kérdezz bátran 2002-es 1.4, 2004 év végi, de már 2005 modellév FL, 1.4
2002-2004 nonFL. manuális tekergetős klíma, hátul dobfék ( sportnál lehet tárcsa.
1.2-1.4 kívül belül azonos. Hátul pattogós a futómű.
2005-től felfelé az 1.2-esek kb maradtak úgy ahogy voltak, mindössze lökhárítót cseréltek, illetve a fűtésszabályzó gyűrűje szürke lett. Műszerfal, minden olyan mint facelift előtt.
1.4-esek viszont változtak, digitklímás belső, nagy indexes tükrök, lökös változott, motornál kis levegőszűrős, a nonFL-nél hosszú.
Tárcsák hátulra is jutottak, illetve hátul puhább futómű. Belső anyagok változtak, műszerfal újabb, világítós Jazz logó a műszerfalon. Új multikormány, középen hátul középső fejtámla is lett, az ülések hátulján a vezetőoldal mögött nincs tároló.
Motornál annyi változás, hogy a facelift 1.4-es igaz, hogy L13A1 motorkódú, viszont a nonFL még bowdenes gázt kapott, az FL-nél elektronikusan adja a gázt, emiatt élénkebb a gázreakciója is.
A klímahűtő nagyobb az FL-nél, így jobb a hatásfoka is. Illetve a sima hűtő is nagyobb, elrendezésükben is van változás.
Lökhárítók alsó fele kifelé szélesedik, lámpák belső struktúrája picit változott, több a "krómos" elem benne.
Hirtelen ezek jutottak eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- PlayStation 5
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Futás, futópályák
- Horgász topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Steam topic
- Formula-1
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen